Osztályvezető – IT Felhasználótámogatói és -szolgáltatói Osztály

Közzétéve: 2018. január 9.

Jelentkezem
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága határozatlan idejű, köztisztviselői jogviszony keretében betöltendő munkakörbe IT felhasználótámogatás és szolgáltatás osztályvezetőt keres.

A munkavégzés helye: Budapest.

IT szakemberként új kihívásokra vágyik? Van nagyvállalatnál szerzett felhasználótámogatási tapasztalata? Irányította már HelpDesk csoport feladatait? Van egy ajánlatunk az Ön számára!

Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.

Új munkatársunk a csapat teljeskörű tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában, elősegítve, hogy az NMHH biztos alapokon működve tudja a szolgáltatók és a fogyasztók elvárásait is túlszárnyalni.

Az osztályvezető főbb munkaköri feladatai:

  • az osztály működésének koordinálása, a feladatok kiosztása és nyomon követése.
  • a feladatok végrehajtásának monitorozása és statisztika készítése;
  • a HD folyamatainak optimalizálása és a megfelelő erőforrások gazdaságos kihasználásának biztosítása;
  • az Informatika kliens oldali éves beszerzéseiben való közreműködés, a szükséges konfigurációk egyeztetése, a licenszekkel való gazdálkodás, és a nyilvántartások naprakészen tartatása;
  • a felhasználók támogatásának közvetlen és távoli menedzselése;
  • a különböző kliens oldali fejlesztésekben való közreműködés mind a tervezési, mind a kivitelezési fázisban;
  • hibajegy kezelő rendszer kialakítása és üzemeltetése.

A munkakör betöltésének feltételei

  • IT szakirányú felsőfokú végzettség;
  • nagyvállalati, legalább 100 főt foglalkoztató környezetben, hasonló területen szerzett 3-5 éves vezetői tapasztalat;
  • legalább 10-15 fős, több telephelyes HelpDesk csoport feladatainak irányítása;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • elektronikus és telefonos hibajegy kezelési rendszerek üzemeltetésében szerezett tapasztalat;
  • új vagy fejlesztett rendszerek üzembe helyezést megelőző tesztelésekben szerzett tapasztalat;
  • legalább 10-15 fős – több telephelyes - csoport irányításában és IT támogatásában szerzett szakmai tapasztalat;
  • hírközlési és/vagy távközlési területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • középfokú angolnyelv-tudás.

Személyes elvárások/kompetenciák:

  • megbízhatóság, terhelhetőség, kezdeményezés;
  • az IT rendszerek konfigurálásában és tesztelésében való közvetlen közreműködés;
  • logikus gondolkodás, határidő-érzékenység;
  • jó kapcsolattartó - és szervezőkészség, magas szintű együttműködő készség.

A pályázati anyaghoz csatolandó

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél.

A foglalkoztatási jogviszonyra, így az illetmény megállapítására a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók.

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az oldal tetején található, Jelentkezem feliratú gombra.

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „IT felhasználótámogatás és szolgáltatás osztályvezető” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő 2018. február 15.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.