Megjelent az NMHH 2018-22 időszakra vonatkozó stratégiája
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a gyorsan változó technológiai környezetre és az alakulóban levő európai keretszabályozásra tekintettel, illetve a magyarországi sajátosságokat figyelembe véve alkotta meg a 2018–2022 időszakra vonatkozó stratégiáját.
A stratégia a küldetés, jövőkép és értékek meghatározása mellett részletesen foglalkozik azokkal a szakmai feladatokkal és kihívásokkal, melyek az alábbi átfogó stratégiai célok köré csoportosulnak:
- Fenntartható verseny, innováció- és beruházás-ösztönzés
- A médiaigazgatás modernizációja
- Az előfizetők, felhasználók érdekeinek érvényesítése
- Az intézményi működés fejlesztése.
A fenti célok megvalósítása mind egy irányba mutat – a hazai felhasználók, fogyasztók érdekeinek a mindenkori jogszabályok konzekvens betartatása általi védelmének biztosítása egy egyre komplexebb világban.