Jelentés a Média- és Hírközlési Biztos hivatala előtt a BH/16034/2018. sz. panaszügyben lefolytatott egyeztetési eljárásról

Közzétéve: 2018. augusztus 6.

2018. június 14-én panasz érkezett a Média- és Hírközlési Biztoshoz (továbbiakban: biztos) a UPC Magyarország Kft.-nek (továbbiakban: szolgáltató) fogyasztói érdekeket sértő, méltánytalan szolgáltatói magatartása miatt. A panaszos kifogásolta, hogy a szolgáltató 2018. május 24-e óta az internet szolgáltatást nem, illetve nem az előfizetői szerződésben foglaltaknak megfelelően biztosítja, az ennek okát képező hiba megfelelő kijavításáról nem intézkedik. Sérelmezte továbbá, hogy a szolgáltató nem ad tájékoztatást a hiba elhárításának időpontjáról.


A teljes, részletes jelentés az alábbi PDF-állomány letöltésével tekinthető meg.