Ebben a főrovatban a média- és a hírközlési termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban kerülő felhasználók minden hasznos információt egybegyűjtve megtalálnak az ügyintézéshez szükséges címektől kezdve a jogszabályokon, határozatokon, nyilvántartásokon át az állampolgárokat segítő tájékoztató szolgáltatásokig, hírekig. Külön rovat foglalkozik a digitális átállással és azzal, mikor érdemes a média- és hírközlési biztoshoz fordulni.

Ebben a főrovatban elsősorban a hírközlési területtel foglalkozó szakemberek, hírközlési szolgáltatók jutnak információkhoz. Tájékoztatást kaphatnak többek között a piacelemzési eredményekről, az előírt adatszolgáltatások feltételeiről, a felügyeleti eljárások állapotáról, a frekvenciapályáztatások aktuális helyzetéről, a Nemzeti Filmiroda által kezelt nyilvántartásokról.

Ez a főrovat elsősorban az NMHH felelősségi területeivel foglalkozó sajtómunkatársak számára tartalmaz hasznos információkat. Itt jelennek meg a közérdeklődésre leginkább számot tartó információk, az NMHH-t érintő legfrissebb hírek, sajtóközlemények. Az érdeklődők itt tájékozódhatnak a Szóvivői iroda elérhetőségéről, letölthetik kiadványainkat.

Ez a főrovat az NMHH önálló hatáskörű szervéről, a Médiatanácsról és működéséről ad információkat. Az érdeklődők tájékozódhatnak a testület ülésein történtekről, a Médiatanács ajánlásairól, a médiaszolgáltatási pályázatok aktuális állapotáról, a médiaszolgáltatások és sajtótermékek nyilvántartásáról és bejelentéséről, a műsorelemzések eredményeiről.

Gyengénlátóknak English Magyar
 

Mobiltelefon-szolgáltatás

  1. Adatbarangolás, leadképKarácsonyi ajándékot okosan: tablet, okostelefon, laptop, televízió, játékkonzol…

    2013.12.13. 12:41 • Forrás: Kommunikációs igazgatóság, Külső kommunikációs osztályvideó

    A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tanácsai a vásárláshoz.

  2. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Mit tehet, ha nincs mobil lefedettség, térerő a lakhelyén?

    2012.04.05. 15:15 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztálydokumentum

  3. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Mobilinternetes sebességproblémák, sebesség-korlátozás

    2012.04.05. 15:11 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

  4. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Automatikus frissítés, szándékolatlan adatforgalom

    2012.04.05. 15:06 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

  5. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Mekkora adatcsomagot érdemes választani?

    2012.04.05. 15:02 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

  6. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Szándékolatlan roaming

    2012.04.05. 14:58 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztálydokumentum

  7. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Mobilhasználat külföldön

    2012.04.05. 14:54 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztálydokumentum

  8. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Roamingdíjak az Európai Unióban

    2012.04.05. 14:51 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztálydokumentum

  9. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Roamingdíjak az Európai Unión kívül

    2012.04.05. 14:49 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztálydokumentum

  10. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Fogadott emeltdíjas SMS

    2012.04.05. 14:45 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

<< / 2 >>