Ebben a főrovatban a média- és a hírközlési termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban kerülő felhasználók minden hasznos információt egybegyűjtve megtalálnak az ügyintézéshez szükséges címektől kezdve a jogszabályokon, határozatokon, nyilvántartásokon át az állampolgárokat segítő tájékoztató szolgáltatásokig, hírekig. Külön rovat foglalkozik a digitális átállással és azzal, mikor érdemes a média- és hírközlési biztoshoz fordulni.

Ebben a főrovatban elsősorban a hírközlési területtel foglalkozó szakemberek, hírközlési szolgáltatók jutnak információkhoz. Tájékoztatást kaphatnak többek között a piacelemzési eredményekről, az előírt adatszolgáltatások feltételeiről, a felügyeleti eljárások állapotáról, a frekvenciapályáztatások aktuális helyzetéről, a Nemzeti Filmiroda által kezelt nyilvántartásokról.

Ez a főrovat elsősorban az NMHH felelősségi területeivel foglalkozó sajtómunkatársak számára tartalmaz hasznos információkat. Itt jelennek meg a közérdeklődésre leginkább számot tartó információk, az NMHH-t érintő legfrissebb hírek, sajtóközlemények. Az érdeklődők itt tájékozódhatnak a Szóvivői iroda elérhetőségéről, letölthetik kiadványainkat.

Ez a főrovat az NMHH önálló hatáskörű szervéről, a Médiatanácsról és működéséről ad információkat. Az érdeklődők tájékozódhatnak a testület ülésein történtekről, a Médiatanács ajánlásairól, a médiaszolgáltatási pályázatok aktuális állapotáról, a médiaszolgáltatások és sajtótermékek nyilvántartásáról és bejelentéséről, a műsorelemzések eredményeiről.

Gyengénlátóknak English Magyar
 

Hírközlési szolgáltatások

Adategyeztetés

SIM-kártya (kis menükép)

A 2017. január 1-jén már meglévő feltöltőkártyás szerződéseknél a szolgáltatónak 2017. június 30-ig kell egyeztetnie az ügyfél adatait.

Digitális átállás

Digitális televízió kicsi (80x64)

Mi a digitális átállás, kit érint, mikor lesz a digitális átállás, analóg versus digitális televíziózás, milyen eszközökre van szükség, mi a MinDigTV?

Mobiltelefon-szolgáltatás

Mobiltelefon kis menükép (80x64)

Amit a mobil-hangszolgáltatásról és a mobilinternetről tudni érdemes. Szerződéskötés, lefedettség, sávszélesség, garantált és névleges sebesség, okostelefonok.

Internet-szolgáltatás

Internet kis menükép (80x64)

Hogyan válasszon internetet, mire figyeljen a szerződéskötésnél, mi a kínált és a garantált fel- és letöltési sebesség?

Számhordozás

SIM-kátyák (számhordozás – 120x80)

A számhordozási eljárás: mi az egykapus és a kétkapus megoldás, mikor tagadhatja meg a szolgáltató a számhordozást?

Kéretlen hirdetés, spam

Spam kis menükép (80x64)

Mit kell tudni a spamekről. Mik az e-hirdetésküldés szabályai, hogyan tehet bejelentést az NMHH-nál, ha kéretlen hirdetést kap?

Előfizetés, hűségnyilatkozat

Előfizetői szerződések kis menükép (80x64)

Mobiltelefon-előfizetés, vezeté- kestelefon-előfizetés, kábeltévé-szerződés, internet-előfizetés, hűségnyilatkozat, szolgáltatóváltás, késedelmes bekötés.

Számla, díjtartozás, korlátozás

Számlázás kis menükép (80x64)

Számlapanaszok, híváskorlátozás díjtartozás miatt, visszakapcsolás, díjtartozás elévülése, szerződés szolgáltató általi felmondása.

Panaszok ügyintézése

Panaszok kezelése kis menükép (80x64)

Mit tegyen, kihez forduljon, ha nem működik az ön által előfizetett szolgáltatás (telefon, internet, televízió)?

Postai szolgáltatás

Postai szolgáltatások kis menükép (80x64)

Egyetemes postai szolgáltatások, küldemény külföldre, kártérítés, postai szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok.

Hatósági eljárás

Hatósági eljárás indítása kis menükép (80x64)

Hogyan tehet bejelentést az NMHH-nál, hogyan nyújtsa be kérelmét, mik egy hatósági eljárás jogkövetkezményei?

Segítünk a tájékozódásban (kiadványaink)

Keresés a rovatban

-tól -ig

Eseménynaptár

H K Sze Cs P Sz V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30