Érdeksérelmek orvoslása
Sokszor nehéz eldönteni, hova fordulhatunk, hol tehetünk panaszt, ha sérelem ér minket a hírközlési szolgáltatónk irányából.
Ebben, és az ehhez kapcsolódó felmerülő kérdésekben segítünk Önnek.
Tudatosság növelése
Fontos, hogy ügyeink intézéséhez kellő tudás birtokában legyünk annak érdekében, hogy elkerüljük az esetleges anyagi vagy egyéb károkat.
Ehhez segítségként összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és alapfogalmakat, egy kisokos formájában.
Tapasztalt segítség a nehéz helyzetekben!
Eredményeink számokban
-
10+ év eredményes működés
-
10000+ kezelt ügy
-
60-80% arányban méltányos megoldás
Segítségre van szüksége?#Az alábbi esetekben tehet panaszt:
Hírközlés
A szolgáltató magatartása miatt olyan jelentős súlyú érdeksérelem érte vagy érheti Önt, amely számos fogyasztót is érinthet.
Média
Többször vagy több helyen megjelenő médiatartalom esetén, amely Önön kívül akár számos fogyasztót is érinthet.