Ebben a főrovatban a média- és a hírközlési termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban kerülő felhasználók minden hasznos információt egybegyűjtve megtalálnak az ügyintézéshez szükséges címektől kezdve a jogszabályokon, határozatokon, nyilvántartásokon át az állampolgárokat segítő tájékoztató szolgáltatásokig, hírekig. Külön rovat foglalkozik a digitális átállással és azzal, mikor érdemes a média- és hírközlési biztoshoz fordulni.

Ebben a főrovatban elsősorban a hírközlési területtel foglalkozó szakemberek, hírközlési szolgáltatók jutnak információkhoz. Tájékoztatást kaphatnak többek között a piacelemzési eredményekről, az előírt adatszolgáltatások feltételeiről, a felügyeleti eljárások állapotáról, a frekvenciapályáztatások aktuális helyzetéről, a Nemzeti Filmiroda által kezelt nyilvántartásokról.

Ez a főrovat elsősorban az NMHH felelősségi területeivel foglalkozó sajtómunkatársak számára tartalmaz hasznos információkat. Itt jelennek meg a közérdeklődésre leginkább számot tartó információk, az NMHH-t érintő legfrissebb hírek, sajtóközlemények. Az érdeklődők itt tájékozódhatnak a Szóvivői iroda elérhetőségéről, letölthetik kiadványainkat.

Ez a főrovat az NMHH önálló hatáskörű szervéről, a Médiatanácsról és működéséről ad információkat. Az érdeklődők tájékozódhatnak a testület ülésein történtekről, a Médiatanács ajánlásairól, a médiaszolgáltatási pályázatok aktuális állapotáról, a médiaszolgáltatások és sajtótermékek nyilvántartásáról és bejelentéséről, a műsorelemzések eredményeiről.

Gyengénlátóknak English Magyar
 

Tanácsok a postai szolgáltatások kiválasztásával, a panaszokkal és kártérítésekkel kapcsolatban

  1. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Hogyan tehet panaszt a postai szolgáltatásra?

    2014.04.09. 08:17 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

  2. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)A postai szolgáltatás, postai küldemények

    2013.10.24. 14:37 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

  3. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Egyetemes postai szolgáltatások

    2013.10.24. 14:34 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

  4. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Mire figyeljen a szolgáltatás kiválasztásakor?

    2013.10.24. 14:30 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

  5. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Mit, milyen küldeményként adhat fel?

    2013.10.24. 14:29 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

  6. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Külföldi küldeménnyel kapcsolatos tudnivalók

    2013.10.24. 14:28 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

    Interneten külföldről rendelt áru esetén érdemes az értéknyilvánításos formát választani.

  7. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)A szállítás és a kézbesítés gyorsasága

    2013.10.24. 14:27 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

    Ezek olyan postai szolgáltatások, melyek során a postai szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a postai küldeményt meghatározott időtartamon belül, vagy meghatározott időpontban kézbesíti.

  8. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)A postai szolgáltatások kártérítése

    2013.10.24. 14:23 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály

  9. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Az értéknyilvánítási különszolgáltatás jelentősége

    2013.10.24. 14:20 • Forrás: Postafelügyeleti főosztály