Mikor és hogyan érdemes az Internet Hotline-hoz fordulni?

Közzétéve: 2017. szeptember 19.

Kilenc kategóriában fogadunk bejelentéseket itt a honlapon és e-mailben (internethotline@internethotline.hu), akár névtelenül is. Ha jogsértőnek találjuk a bejelentésben jelzett tartalmat, megkérjük rá az ezt közreadó vagy ehhez tárhelyet nyújtó szolgáltatót, hogy tegye hozzáférhetetlenné. A kiskorúakra káros tartalmak elé figyelmeztető jelzések elhelyezését kérjük a szolgáltatóktól.

Az alábbi kategóriákban fogadjuk a bejelentéseket:

  • hozzájárulás nélkül hozzáférhetővé tett tartalom;
  • pedofil tartalom;
  • zaklatás;
  • rasszista, idegengyűlöletre uszító tartalom;
  • erőszakos tartalmat megjelenítő tartalom;
  • drogfogyasztása csábító tartalom;
  • terrorcselekményre buzdító, terrorizmust népszerűsítő, elősegítő tartalom;
  • adathalász honlapok, vírusokkal, kém- és féregprogramokkal fertőzött tartalmak;
  • egyéb, kiskorúakra káros tartalmak.

A bejelentéseket a honlapunkon található bejelentő felületen keresztül vagy e-mailben, az internethotline@internethotline.hu címen fogadjuk. A Bejelentések során arra kell törekedni, hogy a bejelentő igyekezzen a lehető legtöbb hasznos információt megosztani a hotline-nal a minél gördülékenyebb ügyintézés érdekében.

Anonim formában, azaz név és elérhetőség megadása nélkül is lehet hozzánk fordulni, de a bejelentő megküldheti nevét és e-mail címét, ha szeretne visszajelzést kapni és értesülni bejelentése eredményéről.