Informatikai gazdálkodási koordinátor munkatárs

Közzétéve: 2020. szeptember 1.

Jelentkezem

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága közszolgálat jogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással, határozatlan időre Informatikai gazdálkodási koordinátor munkatársat keres.

A munkavégzés helye: Budapest

A munkatárs főbb munkaköri feladatai:

  • előkészíti az Informatikai Igazgatóságot érintő számlák és egyéb iratok, szerződések vezetői szinten történő jóváhagyását;
  • munkaköri szintjének megfelelően segítséget nyújt a szakterületi beszerzési és egyéb eljárások előkészítésében és közreműködik a vezetőségének irányába készítendő adatszolgáltatásban, a kimutatások megalkotásában;
  • beszerzések kezdeményezése esetén, a szakmai moderátor jóváhagyása előtt vizsgálja az indításhoz szükséges információk, dokumentumok meglétét, helyességét, indokolt esetben javítást, kiegészítést kér a szakterület illetékes szervezeti egységétől;
  • tartja a kapcsolatot a beszerzési, valamint a jogi szakterülettel, gondoskodik a pótlólag kért információk határidőre történő megadásáról, az érkezett észrevételek kezeléséről;
  • figyelemmel kíséri a szerződések teljesülését, a szakmai igazolások kiadását, a közbeszerzési szakterület részére továbbítja a  teljesítésekre vonatkozó, jogszabály által előírt adatokat;
  • teljes körűen kezeli az Informatikai szakterület iktató rendszerét, karbantartja a szakterületet érintő adatokat, iratokat.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • legalább középfokú gazdasági végzettség;
  • hasonló területen szerzett 1-3 éves tapasztalat;
  • az államháztartás gazdálkodására vonatkozó jogszabályok ismerete/törekvés a jogszabályok elsajátítására;
  • magas szintű számítógépes felhasználói gyakorlat, kiemelt szintű Office ismeret;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

  • nagyvállalati környezetben, IT területen szerzett tapasztalat;
  • felsőfokú gazdasági vagy igazgatásszervező végzettség;
  • államháztartási gazdasági területen szerzett gyakorlat;
  • Microsoft SharePoint program ismerete;
  • közigazgatási alapvizsga;
  • alapfokú angolnyelv-ismeret.

Személyes elvárások/kompetenciák:

  • felelősségteljes munkavégzés; megbízhatóság; jó kapcsolattartó - és szervezőkészség;
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás);
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség;
  • nagyfokú önállóság;
  • folyamatszemlélet, komplex gondolkodás;
  • képesség csapatban történő munkavégzésre.

A pályázati anyaghoz csatolandó:

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél.

A foglalkoztatási jogviszonyra, így az illetmény megállapítására a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvény rendelkezései az irányadók.

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az alábbi linkre:

Jelentkezés az NMHH által meghirdetett álláslehetőségre

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Informatikai gazdálkodási koordinátor munkatársat” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő: 2020. szeptember 30.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.