Informatikai alkalmazás adminisztrátor munkatárs
JelentkezemA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága közszolgálati jogviszony keretében betöltendő, teljes munkaidős foglalkoztatással határozatlan időre Informatikai alkalmazás adminisztrátor munkatársat keres.
A munkavégzés helye: Budapest.
IT szakemberként új kihívásokra vágyik? Van néhány év rendszer-üzemeltetési tapasztalata? Van egy ajánlatunk az Ön számára!
Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.
Új munkatársunk a csapat felelős tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában, elősegítve, hogy az NMHH biztos alapokon működve tudja a szolgáltatók és a fogyasztók elvárásait is túlszárnyalni.
A munkatárs főbb munkaköri feladatai:
- NMHH ügyiratkezelő és titkos ügyiratkezelő rendszerének működtetése;
- a rendszerekkel kapcsolatos alkalmazás adminisztrátori feladatok ellátása;
- a rendszer belső folyamatainak megismerése, felhasználók támogatása;
- a rendszer működésének részletes megismerése;
- új alkalmazás verziók / javítókészletek telepítése;
- felhasználói hibabejelentések kezelése, javítások ellenőrzésének támogatása, illetve javítások tesztelése;
- közreműködés és konzultáció a rendszer további fejlesztésében, a szakterületi igények definiálásában.
A munkakör betöltésének feltételei:
- minimum középfokú IT szakirányú végzettség;
- legalább 3 éves alkalmazás üzemeltetői gyakorlat;
- Microsoft SQL adatbázis kezelő ismeretek (MS SQL 2014, clusteres működés);
- Microsoft IIS szerver adminisztrációs ismeretek;
- SOA architekúra ismerete, WSDL, XML tapasztalatok;
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:
- akkreditált ügyiratkezelő rendszer üzemeltetésében szerzett tapasztalat;
- jó kommunikációs készség;
- nagyvállalati környezetben szerzett alkalmazás üzemeltetői tapasztalat.
A pályázati anyaghoz csatolandó:
- fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
- motivációs levél.
A foglalkoztatási jogviszonyra, így az illetmény megállapítására a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvény rendelkezései és a Hatóság belső szabályzatai az irányadók.
Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az alábbi linkre:
Jelentkezés az NMHH által meghirdetett álláslehetőségre
Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Informatikai alkalmazás adminisztrátor munkatárs” sor melletti négyzetet.
A jelentkezési határidő 2021. február 7.
A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.