Informatikai alkalmazás adminisztrátor munkatárs

Közzétéve: 2021. január 11.

Jelentkezem

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága közszolgálati jogviszony keretében betöltendő, teljes munkaidős foglalkoztatással határozatlan időre Informatikai alkalmazás adminisztrátor munkatársat keres.

A munkavégzés helye: Budapest.

IT szakemberként új kihívásokra vágyik? Van néhány év rendszer-üzemeltetési tapasztalata?  Van egy ajánlatunk az Ön számára!

Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.

Új munkatársunk a csapat felelős tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában, elősegítve, hogy az NMHH biztos alapokon működve tudja a szolgáltatók és a fogyasztók elvárásait is túlszárnyalni.

A munkatárs főbb munkaköri feladatai:

  • NMHH ügyiratkezelő és titkos ügyiratkezelő rendszerének működtetése;
  • a rendszerekkel kapcsolatos alkalmazás adminisztrátori feladatok ellátása;
  • a rendszer belső folyamatainak megismerése, felhasználók támogatása;
  • a rendszer működésének részletes megismerése;
  • új alkalmazás verziók / javítókészletek telepítése;
  • felhasználói hibabejelentések kezelése, javítások ellenőrzésének támogatása, illetve javítások tesztelése;
  • közreműködés és konzultáció a rendszer további fejlesztésében, a szakterületi igények definiálásában.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • minimum középfokú IT szakirányú végzettség;
  • legalább 3 éves alkalmazás üzemeltetői gyakorlat;
  • Microsoft SQL adatbázis kezelő ismeretek (MS SQL 2014, clusteres működés);
  • Microsoft IIS szerver adminisztrációs ismeretek;
  • SOA architekúra ismerete, WSDL, XML tapasztalatok;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

  • akkreditált ügyiratkezelő rendszer üzemeltetésében szerzett tapasztalat;
  • jó kommunikációs készség;
  • nagyvállalati környezetben szerzett alkalmazás üzemeltetői tapasztalat.

 A pályázati anyaghoz csatolandó:

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél.

A foglalkoztatási jogviszonyra, így az illetmény megállapítására a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvény rendelkezései és a Hatóság belső szabályzatai az irányadók.

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az alábbi linkre:

Jelentkezés az NMHH által meghirdetett álláslehetőségre

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Informatikai alkalmazás adminisztrátor munkatárs” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő 2021. február 7.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.