Informatikai alkalmazás-üzemeltető

Közzétéve: 2022. november 22.

Jelentkezem

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága közszolgálati jogviszony keretében betöltendő, teljes munkaidős foglalkoztatással határozatlan időre informatikai alkalmazás-üzemeltető munkatársat keres.

Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.

Új munkatársunk a csapat felelős tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában, elősegítve, hogy az NMHH biztos alapokon működve tudja a szolgáltatók és a fogyasztók elvárásait is túlszárnyalni.

A munkavégzés helye

1131 Budapest, Visegrádi utca 106.

A munkatárs főbb munkaköri feladatai

  • Alkalmazás rendszerek működtetése:
    • NMHH specifikus rendszerek
    • NEXON HR rendszer
    • FORRÁS pénzügyi rendszer
  • a rendszerekkel kapcsolatos alkalmazás adminisztrátori feladatok ellátása
  •  a rendszer belső folyamatainak megismerése, felhasználók támogatása
  • a rendszer működésének részletes megismerése
  • új alkalmazás verziók / javítókészletek telepítése
  • felhasználói hibabejelentések kezelése, javítások ellenőrzésének támogatása illetve javítások tesztelése
  • közreműködés a rendszer további fejlesztésében, szakterületi igények definiálásában, konzultáció
  • támogatási szerződések kezelésének műszaki támogatása
  • kapcsolattartás a támogatást nyújtó cégekkel

A munkakör betöltésének feltételei

  • minimum középfokú IT szakirányú végzettség;
  • legalább 3 éves alkalmazás üzemeltetői gyakorlat;
  • Microsoft SQL adatbázis kezelő ismeretek;
  • Microsoft IIS szerver adminisztrációs ismeretek;
  • MYSQL adatbázis kezelő ismeretek;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent

  • Forrás vagy Nexon rendszer üzemeltetésében szerzett gyakorlat;
  • TSQL nyelv ismerete;
  • feladatkezelő és hibajegykezelő rendszerek (pl. JIRA) ismerete;
  • jó kommunikációs készség;
  • nagyvállalati környezetben szerzett alkalmazás üzemeltetői tapasztalat.

Amit ajánlunk

  • modern infrastruktúra és eszközök;
  • fejlődési lehetőség;
  • versenyképes jövedelem;
  • széleskörű juttatások;
  • rugalmas munkaidő és otthoni munkavégzés lehetősége.

A pályázati anyaghoz csatolandó

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz.

Amennyiben ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson a lap tetején a „Jelentkezem” gombra.

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be az „Informatikai alkalmazás üzemeltető munkatárs” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő 2022.december 20.

A jelentkezések elbírálása a benyújtási határidőt követő egy hónapon belül történik. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.