Informatikai gazdálkodási (beszerzési) koordinátor
JelentkezemA munkavégzés helye
Budapest
Főbb munkaköri feladatok
- az IT szakterület feladatellátásával kapcsolatos beszerzések koordinálása: árajánlatok bekérése és felülvizsgálata, szerződéstervezetek / megrendelések előkészítése, közbeszerzési eljárások műszaki dokumentációjának előkészítése, szakmai támogatása;
- a Hatóság beszerzési, közbeszerzési valamint jogi szakterületeivel való kapcsolattartás, pótlólag kért információk határidőre történő megadása, az érkezett észrevételek kezelése;
- az IT szakterület beszerzési és közbeszerzési eljárásaival kapcsolatos adatszolgáltatások nyújtása, kimutatások készítése;
- a szakterületi szerződések, szakmai igazolások teljesülésének figyelése;
- az IT szakterület éves beszerzési tervének összeállításában való aktív részvétel;
- a beszerzési feladatok ellátásához szükséges jogszabályok és más előírások naprakész használata.
A munkakör betöltésének feltételei
- felsőfokú végzettség;
- hasonló területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat;
- az államháztartás gazdálkodására vonatkozó jogszabályok ismerete/törekvés a jogszabályok elsajátítására;
- magas szintű számítógépes felhasználói gyakorlat, kiemelt szintű Office ismeret;
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent
- nagyvállalati környezetben, IT területen szerzett tapasztalat;
- felsőfokú jogi, beszerzési /közbeszerzési, informatikai végzettség;
- államháztartási gazdálkodási területen szerzett gyakorlat;
- Microsoft SharePoint program ismerete;
- közigazgatási alapvizsga;
- alapfokú angolnyelv-ismeret.
Személyes elvárások/kompetenciák
- felelősségteljes munkavégzés; megbízhatóság; jó kapcsolattartó - és szervezőkészség;
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás);
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség;
- nagyfokú önállóság;
- folyamatszemlélet, komplex gondolkodás;
- képesség csapatban történő munkavégzésre.
Amit ajánlunk
- érdekes feladatok;
- modern infrastruktúra és eszközök;
- fejlődési lehetőség;
- versenyképes jövedelem;
- széleskörű juttatások;
- rugalmas munkaidő;
- távmunka lehetősége.
A pályázati anyaghoz csatolandó
- fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz.
Amennyiben ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson a lap tetején a „Jelentkezem” gombra.
Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be az „Informatikai gazdálkodási (beszerzési) koordinátor” sor melletti négyzetet.
Jelentkezési határidő: 2023. október 8.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, de legkésőbb a benyújtást követő egy hónapon belül megtörténik. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.