Létesítményüzemeltetési munkatárs

Közzétéve: 2024. május 28.

Jelentkezem

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Beszerzési, Üzemeltetési és Vagyonkezelési Igazgatósága közszolgálati tisztviselői jogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással határozatlan időre létesítményüzemeltetési munkatársat keres.

A munkavégzés helye: 1133 Budapest, Visegrádi utca 106.

A létesítményüzemeltetési munkatárs főbb munkaköri feladatai:

  • az ingatlan üzemeltetési területen felmerülő műszaki és egyéb kiegészítő feladatok ellátása;
  • vezetői döntésekhez a szükséges dokumentációk előkészítése;
  • az ingatlan üzemeltetéssel kapcsolatos közbeszerzési eljárások kezdeményezéséhez a szakterület részéről szükséges dokumentáció összeállítása;
  • az ingatlan üzemeltetéssel kapcsolatos, közbeszerzésen kívüli beszerzések  előkészítése, bonyolítása (árajánlat kérés, az árajánlat felülvizsgálata, a beszerzés engedélyeztetése, megrendelés, szerződés tervezetének elkészítése);
  • beruházás és felújítás során tervezési program összeállítása, a tervezés és kivitelezés folyamatában szakmai közreműködés;
  • az üzemeltetési területen felmerülő beszerzések során létrejött megrendelések, szerződések teljesítésének figyelemmel kisérése, a számlázás ellenőrzése;
  • kapcsolattartás a szerződéses partnerekkel;
  • a szükséges egyéb adminisztrációs tevékenységek ellátása.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • épületgépész-mérnök vagy épületvillamos-mérnök vagy építészmérnök vagy építőmérnök végzettség;
  • legalább 2 éves, ingatlan üzemeltetésben, üzemeltetéssel kapcsolatos beszerzésben szerzett tapasztalat (előny a több telephelyes működésben szerzett jártasság);
  • magabiztos, magas szintű számítógépes felhasználói gyakorlat, kiemelt szintű Office-ismeretek;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

  • épületgépész-mérnök vagy épületvillamos-mérnök végzettség;
  • építési műszaki ellenőri végzettség;
  • vállalatirányítási rendszereknek használatában való jártasság;
  • CAD-es (AutoCAD, Revit) program felhasználó szintű ismerete;
  • költségvetés készítő TERC program felhasználó szintű ismerete;
  • angol vagy németnyelv-tudás;
  • közigazgatási gyakorlat.

Személyes elvárások/kompetenciák:

  • gyakorlatiasság, precizitás, megbízhatóság, terhelhetőség; proaktív gondolkodás
  • logikus gondolkodás, határidő-érzékenység;
  • jó kapcsolattartó - és szervezőkészség, együttműködő készség;
  • fogékonyság az új technológiákra.

A pályázati anyaghoz csatolandó:

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél az elvárásoknak és előnyt jelentő szempontoknak való megfelelőség bemutatásával.

Amit ajánlunk:

  • stabil, hosszú távú munkalehetőség;
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • tréningeken, továbbképzéseken és workshopokon való részvételi lehetőség;
  • idegennyelv-tanulás támogatása;
  • hivatali munkarend törzsidővel;
  • versenyképes jövedelem;
  • teljesítményértékelő és ösztönző rendszer;
  • széleskörű személyi juttatási csomag;
  • rendezett, barátságos munkakörnyezet;
  • támogató csapat és vezetés;
  • a munkahely-magánélet egyensúlyára való odafigyelés.

Jelentkezési információk

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, kattintson a „Jelentkezem” gombra a lap címe alatt, vagy használja ezt a linket:

Jelentkezési adatlap

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Létesítményüzemeltetési munkatárs” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő: 2024. június 30.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül bíráljuk el. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.