Létesítményüzemeltetési munkatárs
JelentkezemA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Beszerzési, Üzemeltetési és Vagyonkezelési Igazgatósága közszolgálati tisztviselői jogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással határozatlan időre létesítményüzemeltetési munkatársat keres.
A munkavégzés helye: 1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
A létesítményüzemeltetési munkatárs főbb munkaköri feladatai:
- az ingatlan üzemeltetési területen felmerülő műszaki és egyéb kiegészítő feladatok ellátása;
- vezetői döntésekhez a szükséges dokumentációk előkészítése;
- az ingatlan üzemeltetéssel kapcsolatos közbeszerzési eljárások kezdeményezéséhez a szakterület részéről szükséges dokumentáció összeállítása;
- az ingatlan üzemeltetéssel kapcsolatos, közbeszerzésen kívüli beszerzések előkészítése, bonyolítása (árajánlat kérés, az árajánlat felülvizsgálata, a beszerzés engedélyeztetése, megrendelés, szerződés tervezetének elkészítése);
- beruházás és felújítás során tervezési program összeállítása, a tervezés és kivitelezés folyamatában szakmai közreműködés;
- az üzemeltetési területen felmerülő beszerzések során létrejött megrendelések, szerződések teljesítésének figyelemmel kisérése, a számlázás ellenőrzése;
- kapcsolattartás a szerződéses partnerekkel;
- a szükséges egyéb adminisztrációs tevékenységek ellátása.
A munkakör betöltésének feltételei:
- épületgépész-mérnök vagy épületvillamos-mérnök vagy építészmérnök vagy építőmérnök végzettség;
- legalább 2 éves, ingatlan üzemeltetésben, üzemeltetéssel kapcsolatos beszerzésben szerzett tapasztalat (előny a több telephelyes működésben szerzett jártasság);
- magabiztos, magas szintű számítógépes felhasználói gyakorlat, kiemelt szintű Office-ismeretek;
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:
- épületgépész-mérnök vagy épületvillamos-mérnök végzettség;
- építési műszaki ellenőri végzettség;
- vállalatirányítási rendszereknek használatában való jártasság;
- CAD-es (AutoCAD, Revit) program felhasználó szintű ismerete;
- költségvetés készítő TERC program felhasználó szintű ismerete;
- angol vagy németnyelv-tudás;
- közigazgatási gyakorlat.
Személyes elvárások/kompetenciák:
- gyakorlatiasság, precizitás, megbízhatóság, terhelhetőség; proaktív gondolkodás
- logikus gondolkodás, határidő-érzékenység;
- jó kapcsolattartó - és szervezőkészség, együttműködő készség;
- fogékonyság az új technológiákra.
A pályázati anyaghoz csatolandó:
- fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
- motivációs levél az elvárásoknak és előnyt jelentő szempontoknak való megfelelőség bemutatásával.
Amit ajánlunk:
- stabil, hosszú távú munkalehetőség;
- szakmai fejlődési lehetőség;
- tréningeken, továbbképzéseken és workshopokon való részvételi lehetőség;
- idegennyelv-tanulás támogatása;
- hivatali munkarend törzsidővel;
- versenyképes jövedelem;
- teljesítményértékelő és ösztönző rendszer;
- széleskörű személyi juttatási csomag;
- rendezett, barátságos munkakörnyezet;
- támogató csapat és vezetés;
- a munkahely-magánélet egyensúlyára való odafigyelés.
Jelentkezési információk
Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, kattintson a „Jelentkezem” gombra a lap címe alatt, vagy használja ezt a linket:
Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Létesítményüzemeltetési munkatárs” sor melletti négyzetet.
A jelentkezési határidő: 2024. június 30.
A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül bíráljuk el. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.