Médiamítoszok 2. – Klubbeszélgetések a médiáról

Mi lesz a következő „big thing” a médiában? Minden új, ami annak látszik? Kiken és min múlik, hogy a megjósolt médiaváltozások tényleg bekövetkeznek-e? Kiknek a felelőssége, hogy ezek a változások milyen hatásokat válthatnak ki? Mikor kell elkezdeni készülni a média új „korszakaira” és hogyan? – Ilyen és ezekhez hasonló kérdéseket beszélünk meg kötetlenül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatudományi Intézete által elindított klubbeszélgetés-sorozat, a Médiamítoszok estjein.

mediamitosz_a5_meghivo.jpg

A beszélgetéssorozat következő eseményére 2023. február 28-án, kedden 18 órától kerül sor a Scruton V.P.-ben (1053 Budapest, Veres Pálné u. 12.), témája pedig az új, virtuális terek által lehetővé tett erotikus influenceri szerepkör.

Kikből és hogyan lettek az első erotikus influencerek, és mi lehet az oka a népszerűségüknek? Mi különbözteti meg az erotikus influencereket a hagyományos influencerektől, és hogyan mutatkozik meg ez a különbség a test megjelenítésében? Milyen kontextusban jelennek meg az online média híreiben, és van-e felelőssége a médiának ebben? Milyen hatással lehet mindez a fiatalokra?

Miért vonzó, miért veszélyes? Találkozzunk újra 2023. február 28-án 18 órakor, és vitassuk meg együtt!

Beszélgetőpartnerek

  • Hevesi Krisztina, egyetemi adjunktus, ELTE PPK Pszichológiai Intézet
  • Papp János Tamás, jogi szakértő, NMHH, egyetemi adjunktus, PPKE JÁK
  • Vizi Gergely, senior paid social media szakértő
  • dr. Aczél Petra, kutatásvezető, NMHH Médiatudományi Intézet
  • Veszelszki Ágnes, kutatásvezető-helyettes, NMHH Médiatudományi Intézet
Link másolva!

Kapcsolódó anyagaink