Szolgáltatói ügyintézés
Fogyasztói bejelentésKRA – felhasználói adatok módosítása
A felhasználó KRA-ban rögzített adatainak változása esetén a szolgáltató kérelmére a KRA ügyfélszolgálat az adatokat módosítja, illetve a szolgáltató kérésére a felhasználó hozzáférését törli.
A regisztrált, egyetlen SK-hoz való hozzáféréssel rendelkező felhasználó adatainak változását az adott SK-hoz tartozó kapcsolattartó célszerűen a Felhasználói adatok módosítása adatlapon, postán vagy e-mailben jelentheti be a KRA ügyfélszolgálaton.
Másodlagos hozzáféréssel is rendelkező felhasználó adatainak módosítását csak az alapértelmezett SK-hoz tartozó kapcsolattartó kérheti (az SK a felhasználó KRA-nevében szerepel). A felhasználó minden adata, így a hordozási jogosultsága is minden SK-hoz együtt módosul.
Felhasználó törlése
Az alapértelmezett SK kapcsolattartójának kérésére az ügyfélszolgálat a felhasználót törli. A törléssel a felhasználó összes másodlagos hozzáférése is megszűnik, ilyen esetben az ügyfélszolgálat az összes érintett kapcsolattartót értesíti.
A másodlagos hozzáféréssel is rendelkező felhasználó másodlagos SK-hoz való hozzáférésének törlését az adott másodlagos SK kapcsolattartója kérheti, az alapértelmezett SK-hoz való hozzáféréstől függetlenül.
A Felhasználói adatok módosítása adatlapot innen töltheti le.