Nem elégedett az online platformot üzemeltető szolgáltató döntésével? Segítünk!

Ha nem ért egyet az online platformot üzemeltető szolgáltató Rendelet 16. cikk (5) bekezdés vagy 17. cikk (1) bekezdése szerinti döntésével, a vitás ügy rendezésére irányuló törekvések sikertelennek bizonyultak, és a szolgáltató belső panaszkezelési rendszerének igénybevétele sem hozta meg a várt eredményt, kezdeményezheti az Online Platform Vitarendezési Tanács eljárását.

A kérelmet írásban, postai vagy elektronikus úton (e-mailben) nyújthatja be. A kérelem tartalmi elemeit a peren kívüli vitarendezési testületekre vonatkozó részletes szabályokról szóló 4/2024. (III. 21.) NMHH rendelet 6. § (1)-(4) bekezdései tartalmazzák, továbbá a kérelem az alábbi dokumentum kitöltésével és az abban megjelölt, szükséges iratok csatolásával is benyújtható.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben a kérelmet elektronikus úton (e-mailben vagy az „Ügyintézés” menüpont alatt), elektronikus aláírással ellátva nyújtja be, és az eljárás során is hozzájárul az írásbelinek nem minősülő elektronikus kapcsolattartáshoz (e-mail útján történő kapcsolattartás), úgy a postai kézbesítéssel kapcsolatos határidők hiánya miatt gyorsabb ügyintézésre számíthat.