Ebben a főrovatban a média- és a hírközlési termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban kerülő felhasználók minden hasznos információt egybegyűjtve megtalálnak az ügyintézéshez szükséges címektől kezdve a jogszabályokon, határozatokon, nyilvántartásokon át az állampolgárokat segítő tájékoztató szolgáltatásokig, hírekig. Külön rovat foglalkozik a digitális átállással és azzal, mikor érdemes a média- és hírközlési biztoshoz fordulni.

Ebben a főrovatban elsősorban a hírközlési területtel foglalkozó szakemberek, hírközlési szolgáltatók jutnak információkhoz. Tájékoztatást kaphatnak többek között a piacelemzési eredményekről, az előírt adatszolgáltatások feltételeiről, a felügyeleti eljárások állapotáról, a frekvenciapályáztatások aktuális helyzetéről, a Nemzeti Filmiroda által kezelt nyilvántartásokról.

Ez a főrovat elsősorban az NMHH felelősségi területeivel foglalkozó sajtómunkatársak számára tartalmaz hasznos információkat. Itt jelennek meg a közérdeklődésre leginkább számot tartó információk, az NMHH-t érintő legfrissebb hírek, sajtóközlemények. Az érdeklődők itt tájékozódhatnak a Szóvivői iroda elérhetőségéről, letölthetik kiadványainkat.

Ez a főrovat az NMHH önálló hatáskörű szervéről, a Médiatanácsról és működéséről ad információkat. Az érdeklődők tájékozódhatnak a testület ülésein történtekről, a Médiatanács ajánlásairól, a médiaszolgáltatási pályázatok aktuális állapotáról, a médiaszolgáltatások és sajtótermékek nyilvántartásáról és bejelentéséről, a műsorelemzések eredményeiről.

Gyengénlátóknak English Magyar
 

Előfizetői panaszok kezelése (telefon, internet, televízió)

  1. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Hogyan érdemes a panaszbejelentést megtenni?

    2012.04.06. 14:08 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

    Ha nem tudja, hogy egy szolgáltatóval való problémájával hová fordulhat, kérdését felteheti nekünk is.

  2. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Telefonos panaszkezelés, rögzített hangfelvétel

    2012.04.06. 14:03 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

    A szolgáltatók ügyfélszolgálatával folytatott beszélgetésekről hangfelvételt kell készíteni.

  3. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Hibabejelentés, kötbérfizetési kötelezettség

    2012.04.06. 13:58 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

    A hibabejelentés leggyorsabb módja, ha azt az ügyfélszolgálat hibabejelentő számán teszi meg.

  4. Tanácsok és panaszok cikkek leadképe (120x80)Nem működik a szolgáltatás, akkor is kell fizetni?

    2012.04.06. 13:56 • Forrás: Ügyfélkapcsolati és tájékoztatási osztály

    Ha a szolgáltató nem a jogszabályban vagy a szerződésben foglaltak szerint nyújtja a szolgáltatást, kötbért fizet.