Online Platform Vitarendező Tanács

Ha egy online platform korlátozta, letiltotta az ön tartalmát, felfüggesztette a fiókját, és bár panaszt tett, de azt elutasították, ez a vitarendezési tanács segíthet peren kívül megegyezni a szolgáltatóval.

Kérdések és válaszok

Hogyan tudok kérelmet benyújtani?

Kérelmet írásban, postai vagy elektronikus úton (e-mailben) nyújthat be. A kérelem benyújtásáról itt olvashat bővebben: Nem elégedett az online platformot üzemeltető szolgáltató döntésével? Segítünk!

Hogyan zajlik az eljárás?

Az eljáráshoz nem szükséges a felek személyes jelenléte, de kérhető személyes meghallgatás. Az eljárás menetéről itt olvashat bővebben: Mi történik az Online Platform Vitarendező Tanácshoz benyújtott kérelemmel? Milyen döntés várható?

Mennyi az eljárás díja?

A kérelmező által fizetendő eljárási díj háromezer forint.

Személyes ügyfélfogadás?

Személyes ügyfélfogadás: kedd-szerda-csütörtök 9:00 és 13:00 óra között a 1015 Budapest, Hattyú u. 14. alatti címen.

Milyen döntéseket hozhat a Tanács?

A Tanács kötelezést tartalmazó döntést hoz, ajánlást tesz, vagy elutasítja a kérelmet. A Tanács által hozható döntésekről bővebben itt olvashat: Mi történik az Online Platform Vitarendező Tanácshoz benyújtott kérelemmel? Milyen döntés várható?

Kik a Tanács tagjai?

A Tanács tagjait itt tekintheti meg: Az Online Platform Vitarendező Tanács tagjai

Online Platform Vitarendező Tanács

1015 Budapest, Hattyú u. 14.
Levélcím: 1525 Budapest Pf. 20.
E-mail: info@opvt.hu