Panaszok, egyeztetési eljárások a biztosi hivatalban – 2025. február
A biztosi hivatalba januárban 21 hírközlési tárgyú panasz érkezett, a legtöbb a számlázást, illetve a szolgáltatások nem megfelelő minőségét kifogásolta. A panaszok fele a One Zrt.-t érintette, a többi a Yettel, a Magyar Telekom, illetve a DIGI magatartását sérelmezte.
A biztosi egyeztetést követően a szolgáltatók a lezárt eljárások felében nyújtottak anyagi kompenzációt a panaszosoknak, emellett méltányosan intézkedésként egyebek között részletfizetési lehetőséget, egyedi havidíj-kedvezményt biztosítottak.
A biztosi honlap „Jelzések, észrevételek” felületére hét érdemi jelzés érkezett.
Volt, aki az Antenna Hungária Mindig TV szolgáltatás díjának megemelését kifogásolta, más az előfizetői szerződéseknek a hűségidő lejártát követő státusza felől érdeklődött.
Többen sérelmezték, hogy a televíziós csatornák nem vetítik le a sorozatok valamennyi évadát. Többen később panaszt is előterjesztettek, ezek tárgyában biztosi eljárás van folyamatban.
A Telekom Facebook felületén több bejegyzést tett közzé a mesterséges intelligencia és a digitális biztonság témakörében és folytatta a digitális ismeretek bővítését célzó „Országtuning kampányt”. Tájékoztatást adott a Dominós ügyfelek számára elérhető, az egyenleg automatikus feltöltését biztosító új Egyenlegfigyelő szolgáltatásáról.
A One tájékoztatást tett közzé a módosuló SMS- és percdíjakról, új streaming tartalmakról és az újonnan elérhető készülékekről.
A Yettel új készülékeket és tarifacsomagokat (pl. Otthonnet, Yettel Full), valamint a „Yettel TV” szolgáltatását népszerűsítette.
A szolgáltatók a tárgyhónapban is indítottak nyereményjátékokat, ezeken többek között sporteszközöket, koncertjegyeket, mozijegyeket, tableteket lehetett nyerni.