kezdő ikon

Szolgáltatója nem megfelelően kezelte az ügyét? Jó helyen jár!

Érdeksérelmek orvoslása

Sokszor nehéz eldönteni, hova fordulhatunk, hol tehetünk panaszt, ha sérelem ér minket a hírközlési szolgáltatónk irányából.

Ebben, és az ehhez kapcsolódó felmerülő kérdésekben segítünk Önnek.

Tudnivalók a panaszokról, eljárásokról

Tudatosság növelése

Fontos, hogy ügyeink intézéséhez kellő tudás birtokában legyünk annak érdekében, hogy elkerüljük az esetleges anyagi vagy egyéb károkat.

Ehhez segítségként összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és alapfogalmakat, egy kisokos formájában. 

Tovább a Kisokoshoz

Arra törekszem, hogy minél hatékonyabb védelemben részesüljenek a fogyasztók érdekei.

Dr. Kastory Edina Média- és hírközlési biztos
Dr. Edina portréja
Tudjon meg többet!

Segítségre van szüksége?#Az alábbi esetekben tehet panaszt:

Hírközlés

A szolgáltató magatartása miatt olyan jelentős súlyú érdeksérelem érte vagy érheti Önt, amely számos fogyasztót is érinthet. 

Tovább a részletekhez

Média

Többször vagy több helyen megjelenő médiatartalom esetén, amely Önön kívül akár számos fogyasztót is érinthet. 

Tovább a részletekhez
Panaszt teszek!