Segítségre van szüksége?
Ha szolgáltatója nem megfelelően kezelte ügyét, akkor panaszával hozzánk fordulhat.
Panaszt teszekMilyen esetekben segíthet a biztos?
Hírközlés
Panaszok és eljárás elektronikus hírközlési szolgáltatásokra vonatkozóan.
A szolgáltató magatartása miatt olyan jelentős súlyú érdeksérelem ért vagy érhet, amely akár számos fogyasztót is érinthet.
- Ki, mikor és hogyan tehet panaszt?
- Mit kell a panaszban megjelölni?
- Mi történik az eljárás során, az milyen eredménnyel zárulhat?
- Kivételes esetek.
- Ügytípusok
Média
Panaszok és eljárások médiaszolgáltatásokra, sajtótermékekre vonatkozóan.
Aggályos egy többször, vagy több helyen megjelenő médiatartalom, amely Önön kívül akár számos fogyasztót is érinthet.
- Ki és hogyan tehet panaszt, mikor indul az eljárás?
- Mit kell a panaszban megjelölni?
- Mi történik az eljárás során, az milyen eredményre vezethet?
Többet szeretne tudni a szolgáltatójával kötött szerződésről?
Összeállítottunk egy előfizetői kisokost, amiben megtalálja mind magánszemélyként, mind pedig a céges ügyfélként kötött szerződésekre vonatkozó legfontosabb tudnivalókat.
Kisokos
Az alábbiakban a leggyakoribb kérdésekre kaphat választ, illetve további hasznos információkat találhat az előfizetői szerződésével kapcsolatban.
Jelzések, észrevételek
Fontos számunkra, hogy értesüljünk a sérelmesnek tartott szolgáltatói magatartásokról, intézkedésekről, piaci jelenségekről abban az esetben is, amennyiben nem kíván panaszt tenni. Ha észrevétele van, vagy pedig egy története, amit elmesélne nekünk, írjon bátran!
Az így megosztott információ nem minősül panasztételnek, nem kerül iktatásra. Hatásköri okokból külön nem tudunk válaszolni e jelzésekre.
MÉDIA- ÉS HÍRKÖZLÉSI BIZTOS HIVATALA
1088 Budapest, Reviczky u. 5.
Levélcím: 1433 Budapest, Postafiók 198.
Tel: (06 1) 429 86 44 (Hétköznap 09:00-15:00 között)