kezdő ikon

Az érdeksérelem megelőzésétől annak kezeléséig minden egy helyen!

Segítségre van szüksége?

Ha szolgáltatója nem megfelelően kezelte ügyét, akkor panaszával hozzánk fordulhat.

Panaszt teszek

Milyen esetekben segíthet a biztos?

Hírközlés

Panaszok és eljárás elektronikus hírközlési szolgáltatásokra vonatkozóan.

A szolgáltató magatartása miatt olyan jelentős súlyú érdeksérelem ért vagy érhet, amely akár számos fogyasztót is érinthet. 

  • Ki, mikor és hogyan tehet panaszt?
  • Mit kell a panaszban megjelölni?
  • Mi történik az eljárás során, az milyen eredménnyel zárulhat?
  • Kivételes esetek.
  • Ügytípusok
Tovább a részletekhez

Média

Panaszok és eljárások médiaszolgáltatásokra, sajtótermékekre vonatkozóan. 

Aggályos egy többször, vagy több helyen megjelenő médiatartalom, amely Önön kívül akár számos fogyasztót is érinthet.

  • Ki és hogyan tehet panaszt, mikor indul az eljárás?
  • Mit kell a panaszban megjelölni?
  • Mi történik az eljárás során, az milyen eredményre vezethet?
Tovább a részletekhez

Hasznos előfizetői tudnivalók

További tudnivalók mutatása

Kisokos

Az alábbiakban a leggyakoribb kérdésekre kaphat választ, illetve további hasznos információkat találhat az előfizetői szerződésével kapcsolatban.

Ha nem tudja pontosan mit keres, akkor a varázsló kérdésekkel segít megtalálni az Önt érdeklő információt.
varázsló indítása

Jelzések, észrevételek

Fontos számunkra, hogy értesüljünk a sérelmesnek tartott szolgáltatói magatartásokról, intézkedésekről, piaci jelenségekről abban az esetben is, amennyiben nem kíván panaszt tenni. Ha észrevétele van, vagy pedig egy története, amit elmesélne nekünk, írjon bátran!

Az így megosztott információ nem minősül panasztételnek, nem kerül iktatásra. Hatásköri okokból külön nem tudunk válaszolni e jelzésekre.

üzenet küldése

MÉDIA- ÉS HÍRKÖZLÉSI BIZTOS HIVATALA

1088 Budapest, Reviczky u. 5.
Levélcím: 1433 Budapest, Postafiók 198.
Tel: (06 1) 429 86 44 (Hétköznap 09:00-15:00 között)