Segítségre van szüksége?
Ha szolgáltatója nem megfelelően kezelte ügyét, akkor panaszával hozzánk fordulhat.
Panaszt teszekTájékoztatásaink
Beszámolók, jelentések, ajánlások
Elvi ajánlás az elektronikus hírközlési szolgáltatók részére a személyes ügyfélszolgálati ügyintézés körében egységes és méltányos gyakorlat kialakítására
2024. 07. 19.
Egyeztetés a hírközlési szolgáltatókkal a 2023. évi tapasztalatokról
2024. 04. 22.
Egyeztetés a médiaszolgáltatókkal és szakmai szervezeteikkel a 2023. évi tapasztalatokról
2024. 04. 02.
A Biztos hírközlési szolgáltatásokkal összefüggő tevékenységéről szóló 2023. évi beszámolója
2024. 01. 17.
A Biztos médiatartalom-szolgáltatásokkal összefüggő tevékenységéről szóló 2023. évi beszámolója
2024. 01. 16.
Beszámoló a biztosi hivatal 2022. évi tevékenységéről
2023. 01. 18.
Elvi ajánlás az elektronikus hírközlési szolgáltatók részére a késedelmes előfizetői fizetéssel kapcsolatos intézkedések körében egységes és méltányos gyakorlat kialakítására
2022. 10. 21.
Egyeztetés a médiaszakma önszabályozó szervezeteivel a 2021. évi tapasztalatokról
2022. 02. 28.
A Média- és hírközlési biztos hivatalának 2021. évi tapasztalatai
2022. 01. 28.
A média- és hírközlési biztos ajánlása az öngyilkosságokról szóló tudósításokhoz
2012. 03. 21.
A média- és hírközlési biztos ajánlása méltányossági szempontok figyelembevételére a határozott idejű, úgynevezett hűségidős hírközlési előfizetői szerződésekkel kapcsolatos előfizetői panaszok és kérelmek kezelése körében
A média- és hírközlési biztos ajánlása az emberkereskedelemről és a kapcsolati erőszakról szóló tudósításokhoz
Az emberkereskedelemről és a kapcsolati erőszakról szóló tudósítások tárgyában kiadott ajánlás kiegészítése
2022. 09. 09.
A média- és hírközlési biztos módosított ajánlása az öngyilkosságokról szóló tudosításokhoz
2022. 02. 17.
Kisokos
Az alábbiakban a leggyakoribb kérdésekre kaphat választ, illetve további hasznos információkat találhat az előfizetői szerződésével kapcsolatban.
Jelzések, észrevételek
Fontos számunkra, hogy értesüljünk a sérelmesnek tartott szolgáltatói magatartásokról, intézkedésekről, piaci jelenségekről abban az esetben is, amennyiben nem kíván panaszt tenni. Ha észrevétele van, vagy pedig egy története, amit elmesélne nekünk, írjon bátran!
Az így megosztott információ nem minősül panasztételnek, nem kerül iktatásra. Hatásköri okokból külön nem tudunk válaszolni e jelzésekre.
MÉDIA- ÉS HÍRKÖZLÉSI BIZTOS HIVATALA
1088 Budapest, Reviczky u. 5.
Levélcím: 1433 Budapest, Postafiók 198.
Tel: (06 1) 429 86 44 (Hétköznap 09:00-15:00 között)