kezdő ikon

Az érdeksérelem megelőzésétől annak kezeléséig minden egy helyen!

Segítségre van szüksége?

Ha szolgáltatója nem megfelelően kezelte ügyét, akkor panaszával hozzánk fordulhat.

Panaszt teszek

A médiaszolgáltatásokra vonatkozó panaszok, eljárások

Ki és hogyan tehet panaszt, mikor indul eljárás?

Ha úgy érzi, hogy aggályos egy többször, vagy több helyen megjelenő médiatartalom, amely Önön kívül akár számos fogyasztót is érinthet. A panaszos helyett meghatalmazott, illetve képviselő is eljárhat. Panasz csak írásban (űrlapon vagy postai úton) nyújtható be. Eljárás akkor indulhat, ha az érdeksérelem a fogyasztók jelentős részét érinti, és emiatt a panasz a szolgáltatóval szemben többször, illetve több szolgáltatóval szemben kerül előterjesztésre.

Mit kell a panaszban megjelölni?

A panaszban meg kell jelölni az adatokat (név, cím, elérhetőség), a médiatartalom-szolgáltatót és az érdeksérelmet és az azt okozó szolgáltatói magatartást. Az ezt alátámasztó iratokat csatolni kell, illetve képviselet esetén a meghatalmazást is.

Mi történik az eljárás során, az milyen eredményre vezethet?

A biztos a panaszról a szolgáltatót tájékoztatja és egyeztetést folytathat a médiatartalom-szolgáltatók szakmai szervezeteivel. Indokolt esetben személyes egyeztetés is tartható. A biztos az észrevételek figyelembe vételével javaslatot dolgozhat ki.

Nem médiaszolgáltatással, sajtótermékkel kapcsolatos panasza van?

Hírközlés

Panaszok és eljárás elektronikus hírközlési szolgáltatásokra vonatkozóan.

A szolgáltató magatartása miatt olyan jelentős súlyú érdeksérelem ért vagy érhet, amely akár számos fogyasztót is érinthet. 

  • Ki, mikor és hogyan tehet panaszt?
  • Mit kell a panaszban megjelölni?
  • Mi történik az eljárás során, az milyen eredménnyel zárulhat?
  • Kivételes esetek.
  • Ügytípusok
Tovább a részletekhez

Kisokos

Az alábbiakban a leggyakoribb kérdésekre kaphat választ, illetve további hasznos információkat találhat az előfizetői szerződésével kapcsolatban.

Ha nem tudja pontosan mit keres, akkor a varázsló kérdésekkel segít megtalálni az Önt érdeklő információt.
varázsló indítása

Jelzések, észrevételek

Fontos számunkra, hogy értesüljünk a sérelmesnek tartott szolgáltatói magatartásokról, intézkedésekről, piaci jelenségekről abban az esetben is, amennyiben nem kíván panaszt tenni. Ha észrevétele van, vagy pedig egy története, amit elmesélne nekünk, írjon bátran!

Az így megosztott információ nem minősül panasztételnek, nem kerül iktatásra. Hatásköri okokból külön nem tudunk válaszolni e jelzésekre.

üzenet küldése

MÉDIA- ÉS HÍRKÖZLÉSI BIZTOS HIVATALA

1088 Budapest, Reviczky u. 5.
Levélcím: 1433 Budapest, Postafiók 198.
Tel: (06 1) 429 86 44 (Hétköznap 09:00-15:00 között)