Az elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata, 2019 – üzleti felmérés
A dokumentum letöltése (pdf)Az NMHH a BellResearch Kft.-t bízta meg a hazai elektronikus hírközlési piac üzleti fogyasztóinak vizsgálatával.
A megváltozott piaci körülményekhez igazodva a kutatás fókusza a korábbi felmérésekhez képest a piacméretekről áthelyeződött a használatra és a fogyasztói attitűdökre [U&A].

| A szervezet típusa | Okostelefonok elterjedtsége |
|---|---|
| Üzleti szektor | 99 |
| Kormányzati és nonprofit szektor | 83 |
| 250 főnél nagyobb szervezet | 100 |
| 50-249 fő | 93 |
| 10-49 fő | 97 |
| Összesen | 96 |
|
A kormányzati és nonprofit szervezeteknél az alacsony elemszám miatt az adatok csak tájékoztató jellegűek Bázis: közvetlen mobiltelefon-előfizetéssel rendelkező szervezetek, Total=1572 [Business=1498, Gov+NP=74], [250+ fő=142, 50-249 fő=225, 10-49 fő=1205] |
|
A teljes felmérés a cím alatti gombra kattintva tölthető le.