Tovább fejleszti a személyes ügyfélkiszolgálás minőségét a Vodafone Magyarország

A szolgáltató az NMHH média- és hírközlési biztosával kötött megállapodása mentén teszi még átláthatóbbá ügyintézési folyamatait

Közzétéve: 2024. május 29.

Megállapodást kötött a Vodafone Magyarország és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság média- és hírközlési biztosa. Ennek célja, hogy a szolgáltató tovább fejlessze személyes ügyfélszolgálati tevékenységét – ezáltal támogatva a hatóság fogyasztóvédelmi törekvéseit.

A megállapodásban foglalt intézkedésekkel a Vodafone elsődleges célja, hogy az ügyfelek elégedettségét szem előtt tartva javítsa a személyes ügyfélszolgálati ügyintézés során nyújtott tájékoztatás minőségét. Ezen cél mentén alakítják át az ügyfélszolgálati munkatársak képzését, hogy a kollégák minél érthetőbb, átláthatóbb tájékoztatást adhassanak az ügyintézés során. A Vodafone Magyarország emellett az üzletekben kihelyezett digitális eszközökön is információt nyújt az ügyintézés folyamatáról és a lényeges tudnivalókról. A Vodafone kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a szolgáltatásait, a szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlatait, az ügyfélkiszolgálást egyre jobban az ügyfelek igényeihez igazítsa és ezzel növelje az ügyfélélményt.

Dr. Kastory Edina média- és hírközlési biztos elmondta: hivatala rendszeresen együttműködik a szolgáltatókkal az ügyfélkiszolgálással, a panaszügyintézéssel kapcsolatos jó gyakorlatok előmozdítása céljából, annak érdekében, hogy a lehető legméltányosabb intézkedésekkel lehessen biztosítani az előfizetők érdekeinek érvényesülését.

„A Vodafone Magyarországnál folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind szolgáltatásainkkal, mind az ügyfélkiszolgálás minőségével ügyfeleink igényeihez illeszkedjünk. Utóbbi kapcsán kiemelt fontossággal bír az ügyintézés során nyújtott tájékoztatás minősége, a folyamatok átláthatósága. Az NMHH-val kötött megállapodásunk révén a következő időszakban azon fogunk dolgozni, hogy tovább fejlesszük ezen folyamatainkat a hatóság iránymutatásait is figyelembe véve” – mondta el a megállapodás kapcsán Bányai Tamás, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

A korábbi években más szolgáltatókkal is létrejött hasonló megállapodás, amelynek köszönhetően a gyakorlat érezhetően méltányosabb lett. A média- és hírközlési biztos arra számít, hogy ez a trend a jövőben is folytatódik. A mostani önkéntes vállalással a hivatal és a Vodafone kapcsolata új partneri szintre lépett. Dr. Kastory Edina média és hírközlési biztos reményét fejezte ki, hogy az együttműködés a korábbiaknál is hatékonyabban szolgálja az előfizetők érdekeit.