Tájékoztató esemény postai szolgáltatóknak az adatszolgáltatást érintő legfrissebb jogszabályváltozásról
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tájékoztató eseményt szervez a postai szolgáltatók részére az adatszolgáltatás rendjét és a panaszkezelési nyilvántartást érintő változásokról.
A tájékoztatón a hatóság ismerteti az 2017. augusztus 15-én hatályba lépő, a postai piac szereplőinek adatszolgáltatási kötelezettségéről és a postai szolgáltatók panaszkezelési nyilvántartásának szabályairól szóló 6/2017. (VI.21.) számú NMHH rendelet adatszolgáltatás módjában változást hozó részleteit.
Az új jogszabály a 12/2004. (IV. 22.) IHM rendelet helyébe lép, illetve ahhoz képest magában foglalja – az adatszolgáltatás szabályain túl – a postai szolgáltatók panaszkezelési nyilvántartásának szabályait, valamint igazodik a megváltozott jogszabályi környezethez, feladatokhoz és hatásköri szabályokhoz. További újdonság a szabályozásban, hogy az adatszolgáltatás módja is részben módosult.
Az esemény helyszíne: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (1015 Budapest, Ostrom utca 23-25., fszt. 1-3 tárgyalók)
Az esemény időpontja: 2017. szeptember 13., szerda, 11.00– 13.00
Kérjük, hogy a szakmailag érdekelt postai szolgáltatók a részvételi szándékukat 2017. szeptember 12., kedd 16 óráig elektronikusan jelezzék az alábbi felületen.
Szolgáltatónként maximum 2 fő jelentkezését tudjuk fogadni. Az esemény nem sajtónyilvános.