A Nokia is a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által indított H95 projekt mellé állt

Közzétéve: 2012. október 16.

null
A világ egyik jelentős telekommunikációs vállalata, a Nokia is csatlakozott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) H95 néven futó programjához, amelynek célja Magyarország első interaktív médiaértés-oktató központjának létrehozása. A központ leendő nevének megtalálására kiírt pályázat legjobbjaira interneten lehet szavazni.

H95–NMHH logo (587px széles)

Az NMHH által indított programot hazánk legjelentősebb hírközlési és médiapiaci szereplői támogatják. Az NMHH, az Index, az Invitel, a Magyar Telekom, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), a Microsoft, az Origo Zrt., az RTL Klub, a Telenor, a TV2, a UPC és a Vodafone összefogásával indított projekthez új támogatóként a Nokia Magyarország is csatlakozott.

A H95 projekt célja egy egyedülálló, a gyerekek és a fiatalok médiaértés-készségeit és médiahasználatát fejlesztő intézmény kialakítása. A központban a diákok egy közös alkotófolyamat során, a legmodernebb eszközöket használva, játszva ismerkedhetnek meg a média és a hírközlés kulisszatitkaival. Elkészíthetik saját kisfilmjüket, reklámjukat, rádióműsorukat, megszerkeszthetik saját weboldalukat, újságjukat, ezáltal saját élményeiken keresztül sajátíthatják el egy új médiakultúra alapjait.

Az NMHH és partnerei kezdettől fogva fontosnak tartották, hogy a fiatalokat bevonják a H95 projektbe, ezért névpályázatot hirdettek, hogy a diákokkal közösen találják meg a médiaértés-oktató központ végleges elnevezését. A pályázatra csaknem 3000 névjavaslat érkezett.

Az NMHH és partnerei által delegált szakmai zsűri kiválasztotta a 25 legötletesebb nevet, amelyet közönségszavazásra bocsájtottak.

A legjobb nevekre november 16-ig lehet szavazni a http://h95.hu weboldalon.