Az online médiatér közönsége (2025. február)
A dokumentum letöltése (pdf)Adatok és mérési módszer
Az Egységes Digitális Mérésért Egyesület (EDME) egy auditálást végző piaci szerv, melynek célja a magyarországi online médiafelületek látogatottságának mérésére és kiértékelésére szolgáló egységes, hiteles, transzparens, a piaci szereplők részére használható mérés kiválasztása és fejlesztése, illetve a mérés egységes használatának elősegítése. Együttműködő partnerének, a Gemius-nak szolgáltatása a magyarországi digitális médiumok 16 és 75 év közötti lakosság körében történő forgalom- és közönségmérésének eredményeit foglalja össze.
Az adatok három dimenzióban vizsgálhatók: médiatípus, tartalom és idő
- Médiatípus: PC, mobiltelefon, tablet – a médiafogyasztást mutatja különböző eszközökön
- Tartalom: website-ok, mobil applikációk és stream-ek (video- vagy audio stream-ek)
- Idő: 2020. október 1-jétől tetszőleges időszakokra vizsgálhatók a kumulált adatok (napi, heti, havi, tetszőleges)
Havi szinten megközelítőleg 700 website-ról, 70 applikációról, 50 streaming platformról és 30 médiatulajdonosról adnak információt.
Tematikus csoportosítások
Tíz különböző csoportot határoz meg az EDME:
- magazin,
- híroldal,
- szórakozás,
- közhasznú/információ/linkgyűjtemény,
- közösségi média,
- e-kereskedelem,
- levelező,
- keresők,
- felnőtt tartalom,
- egyéb.
A tartalmak publikálása domain szinten történik. A tematikus csoportosításba minden tartalom besorolhatja önmagát (nem kötelező).
Havi szinten a 16 és 75 év közötti lakosság mintegy 90 százalékát éri el az internet hazánkban. Leginkább mobiltelefonon szörfölnek a felhasználók, azon belül is az applikációk a legnépszerűbbek. A telefonos alkalmazások érik el a legtöbb embert, ezeken töltik el a legtöbb időt és itt mutatják a felhasználók a legmagasabb aktivitást is.
Használt mérőszámok
- Real users: belföldi internetezők – azon internetezők száma, akik meglátogatták az adott tartalmat a vizsgált időszakban
- Eltöltött idő: a vizsgált tartalmat meglátogató felhasználók által a felületen eltöltött összes idő
- ATS (Average Time Spent): átlagosan eltöltött idő, a vizsgált tartalom közönségének a tartalmon eltöltött átlagos ideje a vizsgált időszakban
- Views: kontaktusok száma a vizsgált tartalomnál (weboldalnál: oldal megnyitása)
- Views/Real user: a Real user átlagos Views száma
- Eltöltött idő/View: egy View során a vizsgált tartalmon eltöltött átlagos idő
- Visits: látogatások – a vizsgált tartalmon a folytonos látogatások teljes száma – 30 percnél hosszabb idő után újra kezdődik
- Eltöltött idő/Visit: egy Visit átlagos hossza a vizsgált tartalmon
A mintavétel módszertana
A Gemius kutatási tevékenysége során részletes információkra tesz szert a weboldalak, a mobilapplikációk, valamint a videó- és audiostreaming-tartalmak fogyasztásának mértékéről, melyet közönségösszetételi mutatókkal egészít ki. Az internetezési szokásokat és a különböző demográfiai jellemzőket magukba foglaló adatokat szoftveres és hardveres úton gyűjti. Mérésének alapja egy hibrid módszertan, ami mérőkódos adatgyűjtésből és több, véletlenszerű kiválasztással toborzott online fúziós panelből áll.
Szoftveres mérés
Az összes olyan hazai tartalmat, melynek előállítója megrendeli a szolgáltatást, mérőkóddal figyelik, így az adatgyűjtésben részt vevő tartalmak és a látogatók interakciói rögzíthetők, ezzel részletes képet adva az oldalmegtekintésekről, az oldalakon eltöltött időről és a látogatások számáról.
Böngészőpanel
A mérésben részt vevő weboldalak látogatóinak véletlenszerűen kiválasztott tagjai számára egy kérdőív ugrik fel, melynek kitöltésével a felhasználók demográfiai jellemzőiről generálódnak adatok. A PC esetében a paneltagok minimális száma húszezer, a mobil eszközökön (mobilon és tableten együtt) pedig minimum tizenötezer fő.
Szoftverpanel
A legalább négyezer főt számláló szoftverpanel tagjait olyan személyek alkotják, akik a böngészőjük bővítményeként engedélyezik a NetPanel Light nevű kiegészítést. A szoftver telepítésének lehetősége a kérdőíves PC-panel tagjai számára érhetők el. A böngészőbővítmény monitorozza és tárolja a browser-en keresztül megtekintett weboldalak listáját és paramétereit.
Mobil hardverpanel
2023 tavaszától – az eddigieket kiegészítve – a mobiltelefonos internethasználati szokásokat egy kb. 1000 fős mobilpanel közreműködésével követik nyomon. Az ebben résztvevők vállalják, hogy a kutatás céljából kapott csúcskategóriás okostelefont a sajátjukként használják, mely rögzíti az internetfogyasztási szokásaikat, mint például a böngészőkből megnyitott online tartalmak látogatását, vagy a különböző applikációk, alkalmazások használatát.
A panel súlyozásával érik el, hogy tagjainak szocio-demográfiai összetétele megfelelően tükrözze a hazai 16 év feletti internetezők összetételét. A közönségmérést megelőzi egy alapozó kutatás, melynek segítségével megállapításra kerülnek a pontosságot növelő súlyozási változók. Ezek használatával a mérésből származó adatok szocio-demográfiai szempontból is megfelelően tükrözik a 16 év feletti internetezők összetételét.
Forrás: Gemius Audience
Hazai weboldalak (kb. 700 vizsgált weblap)
Tematikus tartalmak látogatottsága
A magyar tartalmak közül a legtöbb internetezőt a híroldalak érik el, a leghosszabb időt azonban a közösségi média, szórakozás oldalakon (pl. Blog.hu, Rtlmost.hu) töltik.
Tematikus csoport | Példák | Napi Real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|---|
Híroldal | Blikk.hu, Portfolio.hu, Hirstart.hu | 2 481 859 | 0:14:06 |
Magazin | Femcafe.hu, Nosalty.hu, Totalcar.hu |
2 168 918 | 0:07:42 |
E-kereskedelem | Profession.hu, Jofogas.hu, Bookline.hu | 834 834 | 0:09:41 |
Közhasznú / információ / linkgyűjtemény | Nemzeticegtar.hu, Idokep.hu, Menetrendek.hu | 832 619 | 0:03:29 |
Közösségi média | Blog.hu, Kepfeltoltes.eu, Videa.hu | 480 073 | 0:55:18 |
Szórakozás | Rtlmost.hu, Mozicsillag.cc, Kvizpart.hu | 417 382 | 0:27:32 |
Levelező | Freemail.hu, Gmail.hu, Onbox.hu | 281 384 | 0:05:10 |
Egyéb | Evomedia.hu, Retroradio.hu, Agroinform.hu | 87 042 | 0:08:00 |
Felnőtt tartalom | Randivonal.hu, Parom.hu, Startrandi.hu | 37 014 | 0:12:10 |
Keresők | Szoftverbazis.hu, Ceginfo.hu, Ok.hu | 1 460 | 0:03:20 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal
Vannak oldalak, mint a Femina.hu, a Mindmegette.hu, az Nlc.hu vagy a Nosalty.hu, melyeket ugyan kevesebb magyar olvas naponta, mégis a havi elérésük (legalább havi egyszeri felkeresés) alapján bekerülnének a top tízbe.
Weboldal | Átlagos napi real users | Havi real users |
---|---|---|
24.hu | 663 775 | 3 061 496 |
Index.hu | 647 044 | 2 662 064 |
Blikk.hu | 576 944 | 2 938 960 |
Telex.hu (↑2) | 419 725 | 1 945 344 |
Origo.hu | 406 502 | 2 355 316 |
Kiskegyed.hu (↑2) | 404 938 | 2 166 956 |
Idokep.hu | 401 462 | 1 558 900 |
Gov.hu (↓4) | 398 786 | 3 205 860 |
Portfolio.hu | 361 500 | 1 961 460 |
Videa.hu | 353 177 | 1 753 652 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal demográfiai mutatók szerint
Helyezés | Férfi | Nő |
---|---|---|
1. | Index.hu | Blikk.hu |
2. | 24.hu | 24.hu |
3. | Telex.hu | Kiskegyed.hu |
4. | Portfolio.hu (↑1) | Index.hu |
5. | Origo.hu (↓1) | Gov.hu (↑5) |
6. | Idokep.hu (↑2) | Nosalty.hu (↓1) |
7. | Blikk.hu (↑2) | Videa.hu (↑2) |
8. | Mandiner.hu (↓1) | Borsonline.hu (↑3) |
9. | Hasznaltauto.hu (↑2) | Femina.hu (↓1) |
10. | Hvg.hu | Origo.hu (↓3) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Helyezés | 16–29 év | 30–39 év | 40–49 év | 50~59 év | 60–75 év |
---|---|---|---|---|---|
1. | Videa.hu | Telex.hu | Index.hu | Index.hu (↑1) | Blikk.hu (↑1) |
2. | Menetrendek.hu (↑1) | 24.hu | 24.hu | 24.hu (↓1) | 24.hu (↓1) |
3. | Gov.hu (↓1) | Index.hu | Idokep.hu (↑2) | Blikk.hu | Index.hu |
4. | 24.hu (↑1) | Idokep.hu (↑1) | Telex.hu | Origo.hu | Kiskegyed.hu |
5. | Telex.hu (↓1) | Gov.hu (↓1) | Blikk.hu (↑1) | Kiskegyed.hu (↑1) | Startlap.hu (↑1) |
6. | Index.hu | Videa.hu | Gov.hu (↓3) | Portfolio.hu (↑1) | Origo.hu (↓1) |
7. | Idokep.hu (↑1) | Blikk.hu | Videa.hu (↑2) | Idokep.hu (↑3) | Borsonline.hu (↑3) |
8. | Hasznaltauto.hu (↓1) | Hasznaltauto.hu (↑1) | Origo.hu (↓1) | Startlap.hu (↑3) | Mandiner.hu (↓1) |
9. | Blikk.hu | 444.hu (↓1) | Portfolio.hu (↓1) | Gov.hu (↓4) | Gov.hu (↑ 10+) |
10. | Jobbmintatv.pro (↑4) | Hvg.hu (↑1) | Freemail.hu (↑1) | Mandiner.hu (↓2) | Femina.hu (↑1) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Helyezés | Max. 8 általános | Szakközépiskola | Gimnázium | Felsőfok |
---|---|---|---|---|
1. | Videa.hu | Blikk.hu (↑1) | 24.hu | Index.hu |
2. | Blikk.hu (↑2) | 24.hu (↓1) | Index.hu | 24.hu |
3. | Menetrendek.hu | Index.hu | Blikk.hu | Telex.hu |
4. | 24.hu (↑1) | Kiskegyed.hu (↑3) | Origo.hu (↑1) | Blikk.hu (↑1) |
5. | Kiskegyed.hu (↑3) | Origo.hu (↓1) | Kiskegyed.hu (↑2) | Hvg.hu (↑1) |
6. | Idokep.hu (↑3) | Videa.hu | Idokep.hu (↑2) | Gov.hu (↓2) |
7. | Gov.hu (↓5) | Idokep.hu (↑2) | Gov.hu (↓3) | 444.hu (↑1) |
8. | Index.hu (↓2) | Freemail.hu | Telex.hu (↓2) | Portfolio.hu (↑1) |
9. | Nosalty.hu (↑2) | Gov.hu (↓4) | Portfolio.hu | Idokep.hu (↑1) |
10. | Origo.hu (↓3) | Portfolio.hu | Startlap.hu (↑1) | Origo.hu (↓3) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal
Az oldalon töltött idő alatt azt az időmennyiséget értjük, amit az oda látogató felhasználók generálnak együttesen egy átlagos nap alatt. Így akár egy szűkebb nagyságú látogatói közönség is képes több tíz évnek megfelelő időt eltölteni a film- vagy sorozatnézése során, ahogyan az a Videa.hu esetében megfigyelhető.
Az oldal neve | Eltöltött idő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Videa.hu | 46,8 | 1:09:29 |
Jobbmintatv.pro | 14,6 | 1:19:56 |
Index.hu | 10,9 | 0:08:53 |
Telex.hu (↑1) | 7,3 | 0:09:11 |
24.hu (↑1) | 6,1 | 0:04:48 |
Gov.hu (↓2) | 5,4 | 0:06:53 |
Hasznaltauto.hu (↑1) | 5,0 | 0:11:20 |
Ncore.pro (↓1) | 4,7 | 0:20:12 |
Startlap.hu | 4,4 | 0:07:37 |
Blikk.hu (↑1) | 3,7 | 0:03:24 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Egyes oldalak viszonylag alacsony létszámú látogatói bázissal rendelkeznek, akik a nap során sokszor felkeresik a website-ot. Ezzel szemben vannak lapok, amelyek sok felhasználót érnek el, akik azonban kevés alkalommal böngésznek a kínált tartalmak között. Mindkét esetben magas Visits érték generálódik. A ranglista szerint a leghosszabb ideig a Videa.hu-n tartanak a látogatások.
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Index.hu | 1 240 437 | 0:04:38 |
24.hu | 999 721 | 0:03:11 |
Telex.hu | 846 884 | 0:04:33 |
Blikk.hu | 785 543 | 0:02:30 |
Videa.hu (↑3) | 651 024 | 0:37:47 |
Idokep.hu (↑3) | 617 801 | 0:01:52 |
Startlap.hu | 595 048 | 0:03:55 |
Origo.hu (↓2) | 568 740 | 0:03:10 |
Gov.hu (↓4) | 553 153 | 0:05:01 |
Portfolio.hu | 502 106 | 0:03:34 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó oldal
Egyes weboldalak esetében magas a napi oldalletöltések száma, ennek ellenére egy átlagos oldalt kevesebb, mint két percig böngésznek a felhasználók.
Az oldal neve | Napi Views | Eltöltött idő/View [ó:p:mp] |
---|---|---|
Gov.hu | 6 035 639 | 0:00:28 |
Hasznaltauto.hu (↑1) | 4 417 734 | 0:00:36 |
Index.hu (↓1) | 4 237 842 | 0:01:22 |
24.hu | 2 357 276 | 0:01:21 |
Telex.hu | 2 221 241 | 0:01:44 |
Blikk.hu (↑1) | 1 766 402 | 0:01:07 |
Portfolio.hu (↑1) | 1 679 086 | 0:01:05 |
Origo.hu (↓2) | 1 678 260 | 0:01:05 |
Ncore.pro | 1 565 571 | 0:01:34 |
Videa.hu (↑2) | 1 552 652 | 0:15:48 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Hírportálok címlapjai
A tartalmak valós fogyasztási mintázatairól többet árulnak el a hírportálok nyitólapjai. Sokan tévednek az oldalakra a közösségi médiában megjelenő, kifinomult algoritmusok által személyre szabott, célzott hírekre kattintva, azonban aki a főoldalt nyitja meg, az sokkal nagyobb valószínűséggel keresi fel az oldalt szándékosan.
A tudatos hírfogyasztók között több a férfi, a magasabb iskolai végzettséggel rendelkező, továbbá leginkább a 30-49 éves korosztály tagjaira jellemző.
A listán csak azon oldalak szerepelnek, melyek publikussá tették nyitólapjuk látogatottsági adatait és kellő mennyiségű felhasználó fordult meg oldalukon, hogy havi elemzés készülhessen róluk. Az ábrán a tíz leglátogatottabb oldal szerepel, azonban többek közt hiányzik a 444.hu és a regionális, vidéki híroldalak.
Az oldal neve | Napi Real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Index .hu | 263 886 | 0:08:24 |
Telex.hu | 210 414 | 0:05:54 |
24.hu | 114 813 | 0:05:32 |
Nemzetisport.hu | 71 521 | 0:04:28 |
Origo.hu | 71 116 | 0:06:26 |
Hvg.hu | 66 536 | 0:05:15 |
Portfolio.hu | 40 033 | 0:05:08 |
M4sport.hu (↑1) | 3 274 | 0:01:42 |
Hang.hu (↓1) | 3 162 | 0:04:17 |
Hirado.hu | 1 630 | 0:07:26 |
A magyar híroldalak látogatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
A hétvégéken kevesebb magyar felhasználó fordít rövidebb időt hírek olvasására, mint hétköznapokon. A magyar híroldalak forgalmi adatainak vizsgálata során közel 120 hírportál statisztikáit vettük figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 02. 01. | 2 302 956 | 0:12:55 |
2025. 02. 02. | 2 386 596 | 0:13:10 |
2025. 02. 03. | 2 616 028 | 0:14:12 |
2025. 02. 04. | 2 583 932 | 0:14:32 |
2025. 02. 05. | 2 531 028 | 0:14:19 |
2025. 02. 06. | 2 563 600 | 0:14:12 |
2025. 02. 07. | 2 470 644 | 0:14:23 |
2025. 02. 08. | 2 358 308 | 0:12:57 |
2025. 02. 09. | 2 327 640 | 0:13:07 |
2025. 02. 10. | 2 489 140 | 0:14:06 |
2025. 02. 11. | 2 622 964 | 0:14:14 |
2025. 02. 12. | 2 580 260 | 0:13:57 |
2025. 02. 13. | 2 620 856 | 0:13:45 |
2025. 02. 14. | 2 521 100 | 0:13:52 |
2025. 02. 15. | 2 265 964 | 0:13:41 |
2025. 02. 16. | 2 326 348 | 0:13:40 |
2025. 02. 17. | 2 503 828 | 0:14:18 |
2025. 02. 18. | 2 642 412 | 0:15:03 |
2025. 02. 19. | 2 560 064 | 0:14:47 |
2025. 02. 20. | 2 461 056 | 0:14:29 |
2025. 02. 21. | 2 481 048 | 0:14:08 |
2025. 02. 22. | 2 283 644 | 0:14:03 |
2025. 02. 23. | 2 352 732 | 0:13:57 |
2025. 02. 24. | 2 545 172 | 0:15:08 |
2025. 02. 25. | 2 513 484 | 0:14:15 |
2025. 02. 26. | 2 540 004 | 0:14:37 |
2025. 02. 27. | 2 600 592 | 0:14:14 |
2025. 02. 28. | 2 440 656 | 0:14:52 |
Gov.hu
Az emberek hivatalos ügyeiket inkább munkanapokon végzik. Hétvégén és ünnepek alatt a felhasználók töredéke jelenik csak meg a Gov.hu oldalain.
Időintervallum | Real Users |
---|---|
havi | 3 205 860 |
heti | 1 762 274 |
napi | 398 786 |
Ncore.pro
Oldalinformációk:
- Felhasználók száma: 411.950 (-658)
- Torrentek száma: 701.571 (+6.684)
- Torrentek mérete: 2,27 PB (+0,01)
Az oldal zárt, regisztrációhoz kötött. Meghívóval lehet csak bejutni a felhasználók közé, amit nehéz szerezni. Egy hónap alatt több ember látogatta meg az Ncore.pro-t, mint ahány felhasználója van. Ez annak köszönhető, hogy sok esetben több ember használja ugyanazt a felhasználónevet.
Az oldalt használók között többségben vannak a férfiak, a közép- és felsőfokú végzettséggel rendelkezők, illetve a középkorúak, főként a 30-39 éves korosztályba tartozók.
Időintervallum | Real Users |
---|---|
havi | 722 432 |
heti | 440 858 |
napi | 120 304 |
Tartalomtípus | Torrentek száma |
---|---|
Film | 129 025 |
Sorozat | 77 094 |
Zene | 137 739 |
Felnőtt tartalom | 188 220 |
Játék | 30 086 |
Program | 28 410 |
Könyv | 102 970 |
Nemzetközi weboldalak (kb. 30 vizsgált weblap)
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal
A napi látogatások alapján nem, de a havi felhasználók számát figyelembe véve a Linkedin.com is bekerülne a top10-be. A leglátogatottabb külföldi weboldalaknál minimális különbségek mutatkoznak a demográfiai jellemzők – mint a nem, a kor vagy az iskolai végzettség – alapján.
Weboldal | Napi Real users | Havi Real users |
---|---|---|
Google.com | 3 078 693 | 6 679 912 |
Facebook.com | 1 217 062 | 4 415 852 |
Youtube.com | 955 235 | 4 313 172 |
Wikipedia.org | 382 891 | 3 529 880 |
Instagram.com | 160 779 | 1 831 920 |
Netflix.com | 126 604 | 913 784 |
Tiktok.com | 90 229 | 1 347 760 |
Pinterest.com | 85 022 | 1 107 448 |
Reddit.com | 80 218 | 1 179 324 |
Messenger.com | 70 650 | 520 268 |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal
A Netflix vagy a Disney+ oldalain egy átlagos napon a hazai internetezők jóval több mint öt évnek megfelelő időt töltenek el, ami ugyanakkor még mindig csak töredéke a hatalmas napi látogatószámmal rendelkező Facebook és YouTube értékeinek.
Ennek ellenére ezen streamingszolgáltatásokat nézik nap mint nap legtovább a magyarok, egy átlagos felhasználó több mint egy órán keresztül.
Eltöltött idő: a vizsgált tartalmat meglátogató felhasználók által a felületen eltöltött összes idő.
ATS (átlagosan eltöltött idő): a vizsgált tartalom közönségének a tartalmon eltöltött átlagos ideje a vizsgált időszakban.
Az oldal neve | Eltöltött idő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Facebook.com (↑1) | 108,8 | 0:47:24 |
Youtube.com (↓1) | 106,0 | 0:59:35 |
Google.com | 80,3 | 0:13:32 |
Netflix.com | 17,7 | 1:12:06 |
Max.com | 7,4 | 1:09:20 |
Disneyplus.com | 5,8 | 1:15:47 |
Wikipedia.org (↑1) | 2,4 | 0:03:11 |
Messenger.com (↓1) | 2,1 | 0:16:06 |
Pinterest.com (↑1) | 1,0 | 0:06:30 |
Linkedin.com (↑2) | 0,9 | 0:09:15 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb oldal és a látogatásonként eltöltött idő
Visits: a vizsgált tartalomnál a folytonos látogatások teljes száma (30 percnél hosszabb idő után újra kezdődik).
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Google.com | 9 075 727 | 0:04:35 |
Facebook.com | 2 743 203 | 0:21:06 |
Youtube.com | 1 509 092 | 0:37:48 |
Wikipedia.org | 495 703 | 0:02:27 |
Instagram.com | 200 003 | 0:02:20 |
Netflix.com | 154 807 | 0:59:20 |
Yahoo.com (↑1) | 106 908 | 0:02:06 |
Pinterest.com (↑2) | 103 836 | 0:05:19 |
Tiktok.com (↓2) | 99 856 | 0:03:47 |
Messenger.com (↓1) | 99 790 | 0:11:05 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó oldal és az oldalmegtekintésekre jutó idő
Views: kontaktusok száma a vizsgált tartalomnál (weboldal megnyitása)
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Google.com | 36 521 659 | 0:01:09 |
Facebook.com | 8 549 305 | 0:06:46 |
Youtube.com | 2 938 989 | 0:19:20 |
Wikipedia.org | 1 339 976 | 0:00:57 |
Instagram.com | 321 472 | 0:01:30 |
Netflix.com (↑3) | 264 420 | 0:35:44 |
Yahoo.com | 248 132 | 0:00:54 |
Tiktok.com | 200 758 | 0:02:04 |
Indeed.com (↑2) | 197 654 | 0:00:47 |
Pinterest.com | 181 451 | 0:03:03 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb |
A külföldi oldalak látógatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
A vizsgált külföldi oldalakat leginkább hétköznapokon látogatják a magyarok, hétvégéken kevesebb felhasználó átlagosan hosszabb időre fordul meg rajtuk. Az adatok közel 30 oldal értékeit veszik figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 02. 01. | 3 318 196 | 0:50:43 |
2025. 02. 02. | 3 541 644 | 1:00:58 |
2025. 02. 03. | 3 898 712 | 0:50:19 |
2025. 02. 04. | 3 723 748 | 0:47:10 |
2025. 02. 05. | 3 689 544 | 0:51:55 |
2025. 02. 06. | 3 754 008 | 0:54:51 |
2025. 02. 07. | 3 501 320 | 0:53:35 |
2025. 02. 08. | 3 251 012 | 0:56:58 |
2025. 02. 09. | 3 269 712 | 0:56:19 |
2025. 02. 10. | 3 584 824 | 0:56:02 |
2025. 02. 11. | 3 735 784 | 0:52:05 |
2025. 02. 12. | 3 810 856 | 0:52:48 |
2025. 02. 13. | 3 489 352 | 0:51:11 |
2025. 02. 14. | 3 544 296 | 0:47:58 |
2025. 02. 15. | 3 295 960 | 0:48:25 |
2025. 02. 16. | 3 170 636 | 0:55:12 |
2025. 02. 17. | 3 684 036 | 0:50:45 |
2025. 02. 18. | 3 641 196 | 0:45:41 |
2025. 02. 19. | 3 697 840 | 0:45:24 |
2025. 02. 20. | 3 441 616 | 0:46:12 |
2025. 02. 21. | 3 454 604 | 0:45:35 |
2025. 02. 22. | 3 211 640 | 0:48:37 |
2025. 02. 23. | 3 096 244 | 0:46:18 |
2025. 02. 24. | 3 747 752 | 0:48:11 |
2025. 02. 25. | 3 774 952 | 0:44:28 |
2025. 02. 26. | 3 669 960 | 0:44:07 |
2025. 02. 27. | 3 830 304 | 0:43:56 |
2025. 02. 28. | 3 621 884 | 0:44:14 |
Applikációk (kb. 70 vizsgált alkalmazás)
A tíz legtöbb internetezőt elérő applikáció
Vannak alkalmazások, mint például a Netflix, a Pinterest vagy a Spotify, melyeket ugyan kevesebb magyar használ napi szinten, mégis a havi elérésük (legalább havi egyszeri felkeresés) alapján bekerülnének a top tízbe.
Applikáció neve | Napi Real users | Havi Real users |
---|---|---|
Messenger | 3 689 884 | 4 672 348 |
3 281 682 | 4 543 420 | |
Gmail | 2 321 250 | 4 508 196 |
YouTube | 1 646 265 | 4 174 044 |
TikTok | 1 199 872 | 2 066 520 |
Viber (↑1) | 870 398 | 2 106 232 |
Instagram (↓1) | 787 411 | 1 777 656 |
Időkép | 435 006 | 821 304 |
WhatsApp Messenger | 295 268 | 920 448 |
Snapchat | 289 945 | 609 416 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leghosszabb ideig látogatott applikáció
Az applikáció neve | Átlagos napi összidő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
355,0 | 0:56:52 | |
YouTube | 241,7 | 1:17:00 |
Messenger (↑1) | 179,9 | 0:25:38 |
TikTok (↓1) | 172,4 | 1:15:23 |
39,4 | 0:26:27 | |
Gmail (↑1) | 22,1 | 0:04:57 |
Netflix (↓1) | 19,7 | 0:53:58 |
Viber | 14,0 | 0:08:35 |
Snapchat (↑1) | 7,9 | 0:14:47 |
Duolingo (↑2) | 7,1 | 0:13:00 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb applikáció és a látogatásonként eltöltött idő
Az app neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Messenger | 19 558 298 | 0:04:50 |
16 705 837 | 0:11:11 | |
Gmail | 8 009 297 | 0:01:26 |
YouTube | 4 760 738 | 0:26:37 |
TikTok | 4 436 291 | 0:20:23 |
2 727 366 | 0:07:37 | |
Viber | 2 557 626 | 0:02:54 |
Snapchat | 995 481 | 0:04:15 |
WhatsApp Messenger | 870 895 | 0:03:40 |
Időkép | 775 743 | 0:00:59 |
A tíz legtöbb interakciót kiváltó applikáció és a kontaktusonként eltöltött idő
Az app neve | Napi Views | Eltöltött idő/View [ó:p:mp] |
---|---|---|
195 926 345 | 0:00:57 | |
Messenger | 115 987 656 | 0:00:49 |
TikTok | 42 862 122 | 0:02:10 |
26 031 376 | 0:00:51 | |
Gmail | 19 589 017 | 0:00:35 |
Viber | 16 170 320 | 0:00:28 |
YouTube | 11 486 917 | 0:11:05 |
WhatsApp Messenger | 7 354 105 | 0:00:26 |
Duolingo (↑1) | 4 708 536 | 0:00:49 |
Snapchat (↓1) | 3 828 317 | 0:01:06 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A applikáció látógatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
A magyar internetezők az átlagoshoz képest hosszabb ideig használnak applikációkat a hétvégi napokon. Az adatok közel 70 alkalmazás értékeit veszik figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 02. 01. | 4 670 988 | 2:14:39 |
2025. 02. 02. | 4 640 524 | 2:29:03 |
2025. 02. 03. | 4 760 068 | 2:06:15 |
2025. 02. 04. | 4 805 220 | 1:59:56 |
2025. 02. 05. | 4 767 412 | 1:53:47 |
2025. 02. 06. | 4 672 416 | 2:05:46 |
2025. 02. 07. | 4 701 588 | 2:04:19 |
2025. 02. 08. | 4 574 088 | 2:07:11 |
2025. 02. 09. | 4 634 676 | 2:15:49 |
2025. 02. 10. | 4 718 996 | 1:57:31 |
2025. 02. 11. | 4 660 652 | 2:04:29 |
2025. 02. 12. | 4 723 076 | 1:58:06 |
2025. 02. 13. | 4 656 164 | 2:04:50 |
2025. 02. 14. | 4 660 720 | 2:04:15 |
2025. 02. 15. | 4 563 412 | 2:16:23 |
2025. 02. 16. | 4 463 384 | 2:16:44 |
2025. 02. 17. | 4 695 740 | 1:54:50 |
2025. 02. 18. | 4 640 932 | 2:00:34 |
2025. 02. 19. | 4 729 672 | 1:57:55 |
2025. 02. 20. | 4 646 372 | 2:04:36 |
2025. 02. 21. | 4 565 316 | 2:07:19 |
2025. 02. 22. | 4 587 892 | 2:07:42 |
2025. 02. 23. | 4 523 428 | 2:10:47 |
2025. 02. 24. | 4 667 792 | 1:53:54 |
2025. 02. 25. | 4 683 092 | 1:56:59 |
2025. 02. 26. | 4 682 344 | 2:02:38 |
2025. 02. 27. | 4 659 972 | 1:59:51 |
2025. 02. 28. | 4 671 260 | 1:54:45 |
Hazai és külföldi weboldalak, valamint számítógépes és applikációs internetezési szokások összehasonlítása
Az idősoros adatokat a magyar oldalak esetében közel 700 weboldal, a nemzetközi oldalaknál és applikációknál közel 80 vizsgált elem, a magyar app-oknál pedig kb. 30 alkalmazás szolgáltatja.
Összehasonlítás napi real users szerint
Dátum | Nemzetközi oldalak | Magyar oldalak | Nemzetközi applikációk | Magyar applikációk |
---|---|---|---|---|
2025. 02. 01. | 3 318 196 | 3 795 080 | 4 592 108 | 654 228 |
2025. 02. 02. | 3 541 644 | 3 904 084 | 4 548 384 | 703 120 |
2025. 02. 03. | 3 898 712 | 4 173 500 | 4 658 544 | 730 048 |
2025. 02. 04. | 3 723 748 | 4 155 208 | 4 744 904 | 745 144 |
2025. 02. 05. | 3 689 544 | 4 138 616 | 4 711 108 | 670 072 |
2025. 02. 06. | 3 754 008 | 4 170 780 | 4 611 964 | 652 800 |
2025. 02. 07. | 3 501 320 | 4 040 832 | 4 639 912 | 643 688 |
2025. 02. 08. | 3 251 012 | 3 810 516 | 4 508 332 | 602 616 |
2025. 02. 09. | 3 269 712 | 3 844 380 | 4 566 812 | 595 476 |
2025. 02. 10. | 3 584 824 | 4 110 464 | 4 656 980 | 687 072 |
2025. 02. 11. | 3 735 784 | 4 185 264 | 4 566 472 | 772 412 |
2025. 02. 12. | 3 810 856 | 4 147 116 | 4 624 408 | 832 932 |
2025. 02. 13. | 3 489 352 | 4 187 712 | 4 572 660 | 737 052 |
2025. 02. 14. | 3 544 296 | 4 040 492 | 4 576 740 | 720 392 |
2025. 02. 15. | 3 295 960 | 3 727 624 | 4 470 048 | 689 520 |
2025. 02. 16. | 3 170 636 | 3 820 988 | 4 367 844 | 625 328 |
2025. 02. 17. | 3 684 036 | 4 142 832 | 4 619 988 | 716 652 |
2025. 02. 18. | 3 641 196 | 4 186 488 | 4 560 896 | 735 624 |
2025. 02. 19. | 3 697 840 | 4 106 044 | 4 640 184 | 771 052 |
2025. 02. 20. | 3 441 616 | 4 059 328 | 4 556 204 | 761 056 |
2025. 02. 21. | 3 454 604 | 4 010 436 | 4 494 528 | 672 180 |
2025. 02. 22. | 3 211 640 | 3 752 172 | 4 493 168 | 639 744 |
2025. 02. 23. | 3 096 244 | 3 818 880 | 4 432 036 | 641 240 |
2025. 02. 24. | 3 747 752 | 4 098 292 | 4 575 516 | 745 756 |
2025. 02. 25. | 3 774 952 | 4 089 384 | 4 583 268 | 761 736 |
2025. 02. 26. | 3 669 960 | 4 189 752 | 4 590 136 | 752 352 |
2025. 02. 27. | 3 830 304 | 4 171 936 | 4 555 184 | 806 548 |
2025. 02. 28. | 3 621 884 | 4 024 512 | 4 573 748 | 746 300 |
Összehasonlítás napi ATS szerint
Dátum | Nemzetközi oldalak | Magyar oldalak | Nemzetközi applikációk | Magyar applikációk |
---|---|---|---|---|
2025. 02. 01. | 0:50:43 | 0:29:57 | 2:16:12 | 0:05:26 |
2025. 02. 02. | 1:00:58 | 0:30:20 | 2:31:11 | 0:05:48 |
2025. 02. 03. | 0:50:19 | 0:26:20 | 2:08:12 | 0:05:07 |
2025. 02. 04. | 0:47:10 | 0:26:31 | 2:00:35 | 0:05:32 |
2025. 02. 05. | 0:51:55 | 0:26:32 | 1:54:21 | 0:05:38 |
2025. 02. 06. | 0:54:51 | 0:25:31 | 2:06:35 | 0:05:56 |
2025. 02. 07. | 0:53:35 | 0:26:08 | 2:05:16 | 0:05:01 |
2025. 02. 08. | 0:56:58 | 0:28:22 | 2:08:17 | 0:05:39 |
2025. 02. 09. | 0:56:19 | 0:30:15 | 2:17:04 | 0:05:58 |
2025. 02. 10. | 0:56:02 | 0:26:55 | 1:58:17 | 0:05:25 |
2025. 02. 11. | 0:52:05 | 0:25:34 | 2:06:03 | 0:05:53 |
2025. 02. 12. | 0:52:48 | 0:26:29 | 1:59:28 | 0:06:26 |
2025. 02. 13. | 0:51:11 | 0:27:03 | 2:06:09 | 0:06:00 |
2025. 02. 14. | 0:47:58 | 0:26:42 | 2:05:31 | 0:06:23 |
2025. 02. 15. | 0:48:25 | 0:29:28 | 2:18:20 | 0:05:46 |
2025. 02. 16. | 0:55:12 | 0:30:15 | 2:18:51 | 0:06:05 |
2025. 02. 17. | 0:50:45 | 0:26:48 | 1:55:48 | 0:05:54 |
2025. 02. 18. | 0:45:41 | 0:26:49 | 2:01:40 | 0:06:18 |
2025. 02. 19. | 0:45:24 | 0:27:29 | 1:59:12 | 0:05:59 |
2025. 02. 20. | 0:46:12 | 0:26:10 | 2:06:06 | 0:05:43 |
2025. 02. 21. | 0:45:35 | 0:25:53 | 2:08:27 | 0:05:51 |
2025. 02. 22. | 0:48:37 | 0:28:33 | 2:09:28 | 0:06:26 |
2025. 02. 23. | 0:46:18 | 0:30:17 | 2:12:36 | 0:06:03 |
2025. 02. 24. | 0:48:11 | 0:26:40 | 1:55:14 | 0:05:51 |
2025. 02. 25. | 0:44:28 | 0:25:56 | 1:58:15 | 0:07:45 |
2025. 02. 26. | 0:44:07 | 0:26:33 | 2:04:06 | 0:06:04 |
2025. 02. 27. | 0:43:56 | 0:26:59 | 2:01:29 | 0:06:17 |
2025. 02. 28. | 0:44:14 | 0:26:43 | 1:56:12 | 0:06:05 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő média mobilon és asztali számítógépen
A ranglista sorrendje a napi felhasználók száma alapján áll fel, mely a keresztfogyasztók (mindkét eszközt használók) miatt nem azonos a két eszköz napi Real users értékeinek összegével.
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
3 360 538 | 1 829 547 | |
3 363 013 | 1 039 698 | |
Messenger | 3 690 566 | 68 600 |
YouTube | 1 824 870 | 736 115 |
TikTok | 1 241 522 | 36 414 |
852 623 | 85 685 | |
Viber | 870 398 | – |
Időkép (↑1) | 695 186 | 129 312 |
Index (↓1) | 571 460 | 210 567 |
24.hu | 588 640 | 162 350 |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal mobilon és asztali számítógépen
A ranglista sorrendje a két különböző platform közös, napi ATS értékén alapul, mely a keresztfogyasztás (mindkét eszközt használata) miatt nem azonos az eszközök napi értékeinek összegével.
Média neve | Mobil | PC | Együtt |
---|---|---|---|
TV2 Play | 0:48:15 | 3:09:51 | 1:24:59 |
Startlapjatekok.hu | 0:00:00 | 1:26:18 | 1:21:23 |
Jobbmintatv.pro | 1:08:07 | 1:32:09 | 1:19:56 |
YouTube | 1:10:57 | 1:12:42 | 1:18:22 |
TikTok | 1:12:53 | 0:09:51 | 1:11:31 |
Tv2csoport.hu | 0:59:07 | 0:00:00 | 1:10:19 |
Videa.hu | 0:55:20 | 1:28:53 | 1:09:29 |
Disney+ | 0:36:02 | 1:28:28 | 1:06:57 |
Videakid.hu | 0:46:53 | 3:51:05 | 1:06:43 |
Twitch | 0:00:00 | 0:47:36 | 1:04:23 |
A tíz leglátogatottabb média átlagos napi Visits szerint, mobilon és asztali számítógépen
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
Messenger (↑1) | 19 560 392 | 97 697 |
Facebook (↓1) | 17 241 160 | 2 207 880 |
12 708 100 | 4 508 407 | |
YouTube | 5 083 801 | 1 186 029 |
TikTok | 4 493 598 | 42 549 |
2 813 024 | 114 344 | |
Viber | 2 557 626 | – |
Index | 1 013 977 | 381 652 |
Időkép | 1 203 118 | 190 426 |
24.hu | 817 954 | 281 971 |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó média mobilon és asztali számítógépen
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
197 720 314 | 6 755 336 | |
Messenger | 115 989 749 | 136 287 |
40 953 544 | 16 972 169 | |
TikTok | 42 986 278 | 76 602 |
26 176 270 | 176 579 | |
Viber | 16 170 320 | – |
YouTube | 11 917 828 | 2 508 078 |
WhatsApp Messenger (↑1) | 7 354 105 | – |
Gov.hu (↓1) | 1 889 181 | 4 146 458 |
Index | 2 707 297 | 2 269 468 |
A tíz leglátogatottabb streaming és videómegosztó média
A listáról hiányzik a YouTube, amely napi egymilliónál is nagyobb látogatottságával túlságosan elnyomná a többi weboldal értékét, azonban a külföldi oldalak témájánál szerepel a különböző mutatóival együtt.
Média neve | Napi Real users | Eltöltött idő (év) |
---|---|---|
Videa.hu (↑1) | 353 177 | 46,8 |
Netflix (↓1) | 317 861 | 37,3 |
Max | 101 434 | 10,3 |
Jobbmintatv.pro | 96 334 | 14,6 |
Disney+ | 53 829 | 6,8 |
Twitch | 51 522 | 5,7 |
Indavideo.hu (↑1) | 38 391 | 2,9 |
RTL+ (↓1) | 36 652 | 3,1 |
SkyShowtime (↑1) | 29 024 | 0,4 |
Médiaklikk (↑1) | 21 913 | 1,2 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb felhasználót elérő applikáció, külföldi és magyar oldal összehasonlítása
Külföldi applikációk:
- Duolingo
- Gmail
- Messenger
- Snapchat
- TikTok
- Viber
- WhatsApp Messenger
- YouTube
Magyar applikációk:
- 24 alkalmazás
- BudapestGO
- Hírstart
- HVG
- Időkép
- Index
- RTL+
- Telex
- TV.24
- Vonatinfó
Külföldi oldalak:
- facebook.com
- google.com
- instagram.com
- Messenger.com
- netflix.com
- pinterest.com
- reddit.com
- tiktok.com
- wikipedia.org
- youtube.com
Magyar oldalak:
- 24.hu
- blikk.hu
- gov.hu
- idokep.hu
- index.hu
- kiskegyed.hu
- origo.hu
- portfolio.hu
- telex.hu
- videa.hu
A nemzetközi applikációk és oldalak nagy népszerűségüket a globális közösségi felületeknek köszönhetik, míg a leglátogatottabb magyar weblapok és alkalmazások profilja többnyire a hírterjesztés.
A tíz legnépszerűbb külföldi applikációt naponta megközelítőleg 4,5 millió ember használja, a magyar alkalmazások esetén ez az érték mintegy 0,6 millió. A leglátogatottabb weboldalak közül a nemzetközieket kb. 3,5 millió, a magyar top tíz oldalt ellenben csak napi 2,5 millió hazai internetező böngészi.
Típus | Real users (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 4 545 407 |
magyar applikációk | 648 786 |
külföldi oldalak | 3 522 201 |
magyar oldalak | 2 472 402 |
Egy átlagos napon a magyar internetezők kb. ezer évnek megfelelő időt töltenek el a tíz legpopulárisabb külföldi applikáción, a külhoni oldalak ranglistájának értéke ennek körülbelül a harmada, a magyar top tíz weblapé pedig csak a tizede. A top tíz magyar alkalmazáson töltött összidő elenyésző, mintegy hét év.
Típus | Összidő évben (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 1046 |
magyar applikációk | 7 |
külföldi oldalak | 320 |
magyar oldalak | 91 |
A legnépszerűbb külföldi applikációkra szánják naponta a legtöbb időt a magyarok, átlagosan kb. 120 percet, míg a hazai appokon eltöltött idő ennek kevesebb, mint a huszada. A külföldi toplistás oldalakon hozzávetőlegesen ötven percet böngésznek a felhasználók, míg a hazai top tíz oldal kb. húsz percre köti le az érdeklődőket.
Típus | ATS [perc] (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 121 |
magyar applikációk | 6 |
külföldi oldalak | 48 |
magyar oldalak | 19 |
A toplistás külföldi applikációkon egy átlagos felhasználó mintegy száz oldalletöltést hajt végre, míg a magyar appok, illetve a hazai ranglistás weboldalak esetén ez az érték az előzőnek durván a tizede.
Típus | Views per real user (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 98 |
magyar applikációk | 8 |
külföldi oldalak | 14 |
magyar oldalak | 10 |