A Médiapiaci Jelentés 2025 című kiadvány bemutató rendezvénye
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság immár negyedik alkalommal jelenteti meg átfogó Médiapiaci Jelentését, amely a magyar médiapiac teljes spektrumát vizsgálja: a televíziót, rádiót, nyomtatott és online sajtót, valamint a digitális platformokat. A kiadvány egyedülálló módon foglalja össze minden médiaszegmens legfontosabb piaci adatait, trendeket és kutatási eredményeket, megbízható szakmai alapot nyújtva a médiapiaci folyamatok megértéséhez.
A Médiapiaci Jelentés aktuális kiadványát idén - hagyományteremtő szándékkal - egy arra épülő rendezvényen mutatja be az NMHH. Az eseményen a kiadvány szerzői ismertetik a jelentés egyes fejezeteinek legfontosabb megállapításait, betekintést nyújtva a magyar médiapiac aktuális helyzetébe és fejlődési irányaiba, ágazati trendjeibe.
A rendezvény célja, hogy szakmai fórumot biztosítson a médiapiac szereplői, a kommunikációtudomány képviselői és az érdeklődők számára, elősegítve a jelentés eredményeinek minél szélesebb körű megismerését, valamint a hazai médiapiacról szóló szakmai párbeszédet.
Kérjük, hogy részvételi szándékát 2025. október 22. (szerda) 10 óráig a fenti regisztrációs gombra kattintva a szükséges adatok megadásával vagy a +36-30/016-5872 számon jelezze.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy az NMHH-val szerződésben álló fotós fényképeket készít az eseményről.
Előadók
-
Aranyosné dr. Börcs Janka főigazgató NMHH
-
Szadai Károly tag NMHH Médiatanács
-
Szabó Dávid műsorelemző NMHH, Műsorelemző Osztály
-
Jó Balázs osztályvezető NMHH, Műsorelemző Osztály
-
Fogarasi Mihály műsorelemző NMHH, Műsorelemző Osztály
-
Rab Árpád jövőkutató, innovációs laborvezető NMHH
-
Kelemen Linda munkatárs NMHH, Médiatudományi Intézet
-
Incze Kinga ügyvezető igazgató Mrs. White Media Consulting Kft.
-
Soós Edina kutatási szakértő NMHH, Médiapiaci Együttműködési és Kutatási Igazgatóság
-
Kövendi Dóra online platform közgazdasági szakértő NMHH, Online Platformok Főosztálya
Program
-
08:30
Megérkezés, regisztráció – vendégváró kávészünet
-
09:00
Megnyitó
Aranyosné dr. Börcs Janka, az NMHH főigazgatója
-
09:15
Köszöntő
Előadó: Szadai Károly – a Médiatanács tagja
-
09:30
Kié lesz a néző?
Előadó: Szabó Dávid – műsorelemző, NMHH, Műsorelemző Osztály
-
09:50
Hangos számok 2024: A hazai rádiós piac teljesítménye
Előadó: Jó Balázs – osztályvezető, NMHH, Műsorelemző Osztály
-
10:10
Trendek és fogyasztási szokások a hazai sajtópiacon
Előadó: Fogarasi Mihály – műsorelemző, NMHH, Műsorelemző Osztály
-
10:30
Mesterséges vagy intelligens? Az MI hatása a médiapiacra 2025-ben
Előadó: Rab Árpád – jövőkutató, innovációs laborvezető, NMHH
-
10:50
Mi jellemzi a magyarok hírfogyasztását?
Előadó: Kelemen Linda – munkatárs, NMHH, Médiatudományi Intézet
-
11:10
Kérdések és válaszok
-
11:30
Szendvicsebéd
-
12:30
Változásban a hirdetési piac?
Előadó: Incze Kinga – ügyvezető igazgató, Mrs. White Media Consulting Kft.
-
12:50
Mennyire gondolkodunk kritikusan a clickbait és deepfake korában?
Előadó: Soós Edina – kutatási szakértő, NMHH, Médiapiaci Együttműködési és Kutatási Igazgatóság
-
13:10
Online szolgáltatások versenye a felhasználók figyelméért
Előadó: Kövendi Dóra – online platform közgazdasági szakértő, NMHH, Online Platformok Főosztálya
-
13:30
Kérdések és válaszok
-
13:50
A konferencia zárása