A Médiapiaci Jelentés 2025 című kiadvány bemutató rendezvénye

Az esemény helyszíne: Az NMHH Esztergomi úti épületének rendezvényterme
1133 Budapest, Esztergomi út 9.
Az esemény időpontja: 2025. október 29.
09:00–14:00

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság immár negyedik alkalommal jelenteti meg átfogó Médiapiaci Jelentését, amely a magyar médiapiac teljes spektrumát vizsgálja: a televíziót, rádiót, nyomtatott és online sajtót, valamint a digitális platformokat. A kiadvány egyedülálló módon foglalja össze minden médiaszegmens legfontosabb piaci adatait, trendeket és kutatási eredményeket, megbízható szakmai alapot nyújtva a médiapiaci folyamatok megértéséhez.

A Médiapiaci Jelentés aktuális kiadványát idén - hagyományteremtő szándékkal - egy arra épülő rendezvényen mutatja be az NMHH. Az eseményen a kiadvány szerzői ismertetik a jelentés egyes fejezeteinek legfontosabb megállapításait, betekintést nyújtva a magyar médiapiac aktuális helyzetébe és fejlődési irányaiba, ágazati trendjeibe.

A rendezvény célja, hogy szakmai fórumot biztosítson a médiapiac szereplői, a kommunikációtudomány képviselői és az érdeklődők számára, elősegítve a jelentés eredményeinek minél szélesebb körű megismerését, valamint a hazai médiapiacról szóló szakmai párbeszédet.

Kérjük, hogy részvételi szándékát 2025. október 22. (szerda) 10 óráig a fenti regisztrációs gombra kattintva a szükséges adatok megadásával vagy a +36-30/016-5872 számon jelezze.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy az NMHH-val szerződésben álló fotós fényképeket készít az eseményről.

Előadók

  • Aranyosné dr. Börcs Janka Aranyosné dr. Börcs Janka főigazgató NMHH
  • Szadai Károly Szadai Károly tag NMHH Médiatanács
  • Szabó Dávid Szabó Dávid műsorelemző NMHH, Műsorelemző Osztály
  • Jó Balázs Jó Balázs osztályvezető NMHH, Műsorelemző Osztály
  • Fogarasi Mihály Fogarasi Mihály műsorelemző NMHH, Műsorelemző Osztály
  • Rab Árpád Rab Árpád jövőkutató, innovációs laborvezető NMHH
  • Kelemen Linda Kelemen Linda munkatárs NMHH, Médiatudományi Intézet
  • Incze Kinga Incze Kinga ügyvezető igazgató Mrs. White Media Consulting Kft.
  • Soós Edina Soós Edina kutatási szakértő NMHH, Médiapiaci Együttműködési és Kutatási Igazgatóság
  • Kövendi Dóra Kövendi Dóra online platform közgazdasági szakértő NMHH, Online Platformok Főosztálya

Program

  • 08:30

    Megérkezés, regisztráció – vendégváró kávészünet

  • 09:00

    Megnyitó

    Aranyosné dr. Börcs Janka, az NMHH főigazgatója

  • 09:15

    Köszöntő

    Előadó: Szadai Károly – a Médiatanács tagja

  • 09:30

    Kié lesz a néző?

    Előadó: Szabó Dávid – műsorelemző, NMHH, Műsorelemző Osztály

  • 09:50

    Hangos számok 2024: A hazai rádiós piac teljesítménye

    Előadó: Jó Balázs – osztályvezető, NMHH, Műsorelemző Osztály

  • 10:10

    Trendek és fogyasztási szokások a hazai sajtópiacon

    Előadó: Fogarasi Mihály – műsorelemző, NMHH, Műsorelemző Osztály

  • 10:30

    Mesterséges vagy intelligens? Az MI hatása a médiapiacra 2025-ben

    Előadó: Rab Árpád – jövőkutató, innovációs laborvezető, NMHH

  • 10:50

    Mi jellemzi a magyarok hírfogyasztását?

    Előadó: Kelemen Linda – munkatárs, NMHH, Médiatudományi Intézet

  • 11:10

    Kérdések és válaszok

  • 11:30

    Szendvicsebéd

  • 12:30

    Változásban a hirdetési piac?

    Előadó: Incze Kinga – ügyvezető igazgató, Mrs. White Media Consulting Kft.

  • 12:50

    Mennyire gondolkodunk kritikusan a clickbait és deepfake korában?

    Előadó: Soós Edina – kutatási szakértő, NMHH, Médiapiaci Együttműködési és Kutatási Igazgatóság

  • 13:10

    Online szolgáltatások versenye a felhasználók figyelméért

    Előadó: Kövendi Dóra – online platform közgazdasági szakértő, NMHH, Online Platformok Főosztálya

  • 13:30

    Kérdések és válaszok

  • 13:50

    A konferencia zárása