Internet Hotline-beszámoló 2024.

Az NMHH Hivatala által működtetett internetes tájékoztató és segítségnyújtó szolgálat, az Internet Hotline új beszámolójában foglalta össze a 2024-es év legfontosabb tapasztalatait és eredményeit.

A kiadvány átfogó képet ad a szolgálat működéséről, eljárásrendjéről, valamint betekintést nyújt abba is, milyen trendek és kihívások határozták meg az elmúlt évet. A beszámoló részletesen elemzi a különböző bejelentési kategóriákban érkezett jelzések számainak alakulását, az észlelt tendenciákat és azokat az online jelenségeket, amelyekkel a legtöbbször szembesültek az elemzők a bejelentések kezelése során.

Nemcsak az esetszámok változásairól, hanem az elemzőknek a megelőzés és tudatosság növelése terén végzett munkájáról is képet ad. Kiemelt figyelmet kapnak az Internet Hotline által tartott edukációs programok, előadások és kampányok, amelyek gyerekek, szülők, pedagógusok és gyermekvédelmi szakemberek számára nyújtottak segítséget a biztonságos internethasználat terén.

A 2024-es beszámoló világosan megmutatja: az online tér kihívásai folyamatosan változnak, de az Internet Hotline továbbra is elkötelezetten dolgozik a felhasználók védelméért és a digitális tudatosság erősítéséért.