Az online médiatér közönsége (2025. június)
A dokumentum letöltése (pdf)Adatok és mérési módszer
Az Egységes Digitális Mérésért Egyesület (EDME) egy auditálást végző piaci szerv, melynek célja a magyarországi online médiafelületek látogatottságának mérésére és kiértékelésére szolgáló egységes, hiteles, transzparens, a piaci szereplők részére használható mérés kiválasztása és fejlesztése, illetve a mérés egységes használatának elősegítése. Együttműködő partnerének, a Gemius-nak szolgáltatása a magyarországi digitális médiumok 16 és 75 év közötti lakosság körében történő forgalom- és közönségmérésének eredményeit foglalja össze.
Az adatok három dimenzióban vizsgálhatók: médiatípus, tartalom és idő
- Médiatípus: PC, mobiltelefon, tablet – a médiafogyasztást mutatja különböző eszközökön
- Tartalom: website-ok, mobil applikációk és stream-ek (video- vagy audio stream-ek)
- Idő: 2020. október 1-jétől tetszőleges időszakokra vizsgálhatók a kumulált adatok (napi, heti, havi, tetszőleges)
Havi szinten megközelítőleg 700 website-ról, 70 applikációról, 50 streaming platformról és 30 médiatulajdonosról adnak információt.
Tematikus csoportosítások
Tíz különböző csoportot határoz meg az EDME:
- magazin,
- híroldal,
- szórakozás,
- közhasznú/információ/linkgyűjtemény,
- közösségi média,
- e-kereskedelem,
- levelező,
- keresők,
- felnőtt tartalom,
- egyéb.
A tartalmak publikálása domain szinten történik. A tematikus csoportosításba minden tartalom besorolhatja önmagát (nem kötelező).
Havi szinten a 16 és 75 év közötti lakosság mintegy 90 százalékát éri el az internet hazánkban. Leginkább mobiltelefonon szörfölnek a felhasználók, azon belül is az applikációk a legnépszerűbbek. A telefonos alkalmazások érik el a legtöbb embert, ezeken töltik el a legtöbb időt és itt mutatják a felhasználók a legmagasabb aktivitást is.
Használt mérőszámok
- Real users: belföldi internetezők – azon internetezők száma, akik meglátogatták az adott tartalmat a vizsgált időszakban
- Eltöltött idő: a vizsgált tartalmat meglátogató felhasználók által a felületen eltöltött összes idő
- ATS (Average Time Spent): átlagosan eltöltött idő, a vizsgált tartalom közönségének a tartalmon eltöltött átlagos ideje a vizsgált időszakban
- Views: kontaktusok száma a vizsgált tartalomnál (weboldalnál: oldal megnyitása)
- Views/Real user: a Real user átlagos Views száma
- Eltöltött idő/View: egy View során a vizsgált tartalmon eltöltött átlagos idő
- Visits: látogatások – a vizsgált tartalmon a folytonos látogatások teljes száma – 30 percnél hosszabb idő után újra kezdődik
- Eltöltött idő/Visit: egy Visit átlagos hossza a vizsgált tartalmon
A mintavétel módszertana
A Gemius kutatási tevékenysége során részletes információkra tesz szert a weboldalak, a mobilapplikációk, valamint a videó- és audiostreaming-tartalmak fogyasztásának mértékéről, melyet közönségösszetételi mutatókkal egészít ki. Az internetezési szokásokat és a különböző demográfiai jellemzőket magukba foglaló adatokat szoftveres és hardveres úton gyűjti. Mérésének alapja egy hibrid módszertan, ami mérőkódos adatgyűjtésből és több, véletlenszerű kiválasztással toborzott online fúziós panelből áll.
Szoftveres mérés
Az összes olyan hazai tartalmat, melynek előállítója megrendeli a szolgáltatást, mérőkóddal figyelik, így az adatgyűjtésben részt vevő tartalmak és a látogatók interakciói rögzíthetők, ezzel részletes képet adva az oldalmegtekintésekről, az oldalakon eltöltött időről és a látogatások számáról.
Böngészőpanel
A mérésben részt vevő weboldalak látogatóinak véletlenszerűen kiválasztott tagjai számára egy kérdőív ugrik fel, melynek kitöltésével a felhasználók demográfiai jellemzőiről generálódnak adatok. A PC esetében a paneltagok minimális száma húszezer, a mobil eszközökön (mobilon és tableten együtt) pedig minimum tizenötezer fő.
Szoftverpanel
A legalább négyezer főt számláló szoftverpanel tagjait olyan személyek alkotják, akik a böngészőjük bővítményeként engedélyezik a NetPanel Light nevű kiegészítést. A szoftver telepítésének lehetősége a kérdőíves PC-panel tagjai számára érhetők el. A böngészőbővítmény monitorozza és tárolja a browser-en keresztül megtekintett weboldalak listáját és paramétereit.
Mobil hardverpanel
2023 tavaszától - az eddigieket kiegészítve - a mobiltelefonos internethasználati szokásokat egy kb. ezer fős mobilpanel közreműködésével követik nyomon. Az ebben résztvevők vállalják, hogy a kutatás céljából kapott csúcskategóriás okostelefont a sajátjukként használják, mely rögzíti az internetfogyasztási szokásaikat, mint például a böngészőkből megnyitott online tartalmak látogatását vagy a különböző applikációk, alkalmazások használatát.
A panel súlyozásával érik el, hogy tagjainak szocio-demográfiai összetétele megfelelően tükrözze a hazai 16 év feletti internetezők összetételét. A közönségmérést megelőzi egy alapozó kutatás, melynek segítségével megállapításra kerülnek a pontosságot növelő súlyozási változók. Ezek használatával a mérésből származó adatok szocio-demográfiai szempontból is megfelelően tükrözik a 16 és 75 év közötti internetezők összetételét.
Forrás: Gemius Audience (új ablakban nyílik)
Hazai weboldalak (kb. 700 vizsgált weblap)
Tematikus tartalmak látogatottsága
A magyar tartalmak közül a legtöbb internetezőt a híroldalak érik el, a leghosszabb időt azonban a közösségi média, szórakozás oldalakon (pl. Blog.hu vagy Rtlmost.hu) töltik.
Tematikus csoport | Példák | Napi Real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|---|
Híroldal | Blikk.hu, Portfolio.hu, Hirstart.hu | 2 432 981 | 0:13:50 |
Magazin | Femcafe.hu, Nosalty.hu, Totalcar.hu |
1 882 544 | 0:07:02 |
Közhasznú / információ / linkgyűjtemény | Nemzeticegtar.hu, Idokep.hu, Menetrendek.hu | 882 048 | 0:03:19 |
E-kereskedelem | Profession.hu, Jofogas.hu, Bookline.hu | 759 859 | 0:07:45 |
Közösségi média | Blog.hu, Kepfeltoltes.eu, Videa.hu | 368 372 | 1:01:24 |
Szórakozás | Rtlmost.hu, Mozicsillag.cc, Kvizpart.hu | 278 224 | 0:33:30 |
Levelező | Freemail.hu, Gmail.hu, Onbox.hu | 233 299 | 0:05:26 |
Egyéb | Evomedia.hu, Retroradio.hu, Agroinform.hu | 67 506 | 0:08:02 |
Felnőtt tartalom | Randivonal.hu, Parom.hu, Startrandi.hu | 32 581 | 0:11:42 |
Keresők | Szoftverbazis.hu, Ceginfo.hu, Ok.hu | 1 002 | 0:02:36 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal
A Gov.hu, a Mindmegette.hu, a Nosalty.hu vagy az Origo.hu oldalakat ugyan kevesebb magyar olvassa naponta, mégis a havi elérésük (legalább havi egyszeri felkeresés) alapján bekerülnének a top tízbe.
Weboldal | Átlagos napi real users | Havi real users |
---|---|---|
Index.hu | 633 221 | 2 855 524 |
24.hu | 564 656 | 2 728 976 |
Telex.hu (↑1) | 536 837 | 2 348 516 |
Blikk.hu (↑1) | 459 569 | 2 681 784 |
Idokep.hu (↓2) | 449 065 | 1 733 796 |
Portfolio.hu (↑3) | 376 509 | 2 085 764 |
Kiskegyed.hu (↓1) | 373 381 | 1 742 228 |
444.hu (↑2) | 365 359 | 1 756 032 |
Hvg.hu (↓2) | 354 008 | 1 941 264 |
Borsonline.hu (↑2) | 346 603 | 2 205 104 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal demográfiai mutatók szerint
Helyezés | Férfi | Nő |
---|---|---|
1. | Index.hu | Blikk.hu |
2. | Telex.hu (↑1) | 24.hu |
3. | 24.hu (↓1) | Kiskegyed.hu |
4. | Portfolio.hu (↑1) | Index.hu |
5. | 444.hu (↑2) | Idokep.hu |
6. | Idokep.hu (↓2) | Borsonline.hu (↑2) |
7. | Mandiner.hu (↓1) | Telex.hu |
8. | Hvg.hu | Nosalty.hu (↑1) |
9. | Origo.hu (↑1) | Gov.hu (↓3) |
10. | Blikk.hu (↓1) | Videa.hu |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Helyezés | 16–29 év | 30–39 év | 40–49 év | 50~59 év | 60–75 év |
---|---|---|---|---|---|
1. | Menetrendek.hu | Telex.hu | Index.hu | Index.hu | Blikk.hu (↑1) |
2. | Videa.hu | Idokep.hu | Telex.hu (↑1) | 24.hu | Index.hu (↑1) |
3. | Telex.hu | Index.hu | 24.hu (↓1) | Blikk.hu | Kiskegyed.hu (↑1) |
4. | Index.hu (↑1) | 24.hu | Idokep.hu | Portfolio.hu (↑3) | 24.hu (↓3) |
5. | Idokep.hu (↓1) | 444.hu | Portfolio.hu (↑4) | Kiskegyed.hu (↓1) | Mandiner.hu |
6. | 24.hu | Hvg.hu | 444.hu (↑2) | Telex.hu (↑3) | Borsonline.hu |
7. | Hasznaltauto.hu | Hasznaltauto.hu (↑2) | Blikk.hu | Mandiner.hu (↓1) | Portfolio.hu (↑1) |
8. | Gov.hu | Blikk.hu | Hvg.hu (↓2) | Idokep.hu (↓3) | Origo.hu (↑2) |
9. | 444.hu | Videa.hu (↑1) | Gov.hu (↓4) | Origo.hu (↑1) | Startlap.hu (↓2) |
10. | Blikk.hu (↑1) | Gov.hu (↓3) | Origo.hu (↑2) | Borsonline.hu (↑2) | Hvg.hu (↓1) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Helyezés | Max. 8 általános | Szakközépiskola | Gimnázium | Felsőfok |
---|---|---|---|---|
1. | Videa.hu | Index.hu (↑1) | Index.hu | Telex.hu (↑1) |
2. | Menetrendek.hu | Blikk.hu (↑1) | 24.hu | Index.hu (↓1) |
3. | Blikk.hu | 24.hu (↓2) | Blikk.hu | 24.hu |
4. | Kiskegyed.hu | Idokep.hu | Telex.hu (↑2) | 444.hu (↑1) |
5. | Idokep.hu | Mandiner.hu (↑1) | Idokep.hu (↓1) | Hvg.hu (↑1) |
6. | Index.hu (↑1) | Borsonline.hu (↑2) | Kiskegyed.hu (↓1) | Idokep.hu (↓2) |
7. | 24.hu (↓1) | Kiskegyed.hu (↓2) | Portfolio.hu (↑2) | Portfolio.hu |
8. | Borsonline.hu (↑1) | Videa.hu (↓1) | Borsonline.hu (↑2) | Blikk.hu |
9. | Nosalty.hu (↓1) | Origo.hu (↑3) | Mandiner.hu (↓2) | Kiskegyed.hu |
10. | Origo.hu (↑6) | Portfolio.hu (↑1) | Origo.hu (↑1) | Mandiner.hu (↑1) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal
Az oldalon töltött idő alatt azt az időmennyiséget értjük, amit az oda látogató felhasználók generálnak együttesen egy átlagos nap alatt. Így akár egy szűkebb nagyságú látogatói közönség is képes több tíz évnek megfelelő időt eltölteni a film- vagy sorozatnézése során, ahogyan az a Videa.hu esetében megfigyelhető.
Az oldal neve | Eltöltött idő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Videa.hu | 39,0 | 1:16:29 |
Jobbmintatv.pro | 11,9 | 1:39:42 |
Index.hu | 9,9 | 0:08:10 |
Telex.hu | 7,4 | 0:07:11 |
24.hu | 5,5 | 0:05:04 |
Ncore.pro (↑1) | 4,2 | 0:22:52 |
Hasznaltauto.hu (↑2) | 3,9 | 0:09:31 |
Startlap.hu | 3,9 | 0:07:57 |
Gov.hu (↓3) | 3,7 | 0:06:47 |
Mandiner.hu (↑3) | 3,5 | 0:05:30 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Egyes oldalak viszonylag alacsony létszámú látogatói bázissal rendelkeznek, akik a nap során sokszor felkeresik a website-ot. Ezzel szemben vannak lapok, amelyek sok felhasználót érnek el, akik azonban kevés alkalommal böngésznek a kínált tartalmak között. Mindkét esetben magas Visits érték generálódik.
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Index.hu | 1 286 647 | 0:04:01 |
Telex.hu (↑2) | 1 070 830 | 0:03:36 |
24.hu (↓1) | 1 012 623 | 0:02:50 |
Idokep.hu (↓1) | 860 128 | 0:01:36 |
Blikk.hu | 684 724 | 0:02:05 |
Portfolio.hu (↑6) | 628 393 | 0:02:32 |
Hvg.hu | 600 442 | 0:02:40 |
Startlap.hu | 596 507 | 0:03:24 |
Mandiner.hu | 594 279 | 0:03:08 |
444.hu (↑1) | 583 949 | 0:02:44 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó oldal
Egyes weboldalak esetében magas a napi oldalletöltések száma, ennek ellenére egy átlagos oldalt kevesebb, mint másfél percig böngésznek a felhasználók.
A leghosszabb ideig a Videa.hu-n tartanak a látogatások.
Az oldal neve | Napi Views | Eltöltött idő/View [ó:p:mp] |
---|---|---|
Index.hu (↑1) | 3 959 321 | 0:01:19 |
Gov.hu (↓1) | 3 762 964 | 0:00:30 |
Hasznaltauto.hu | 3 665 365 | 0:00:34 |
Telex.hu (↑1) | 2 499 716 | 0:01:33 |
24.hu (↓1) | 2 240 826 | 0:01:18 |
Idokep.hu | 1 868 251 | 0:00:47 |
Portfolio.hu (↑3) | 1 575 236 | 0:01:01 |
Origo.hu (↑5) | 1 456 112 | 0:00:57 |
Mandiner.hu (↑2) | 1 340 047 | 0:01:24 |
Videa.hu (↓1) | 1 334 521 | 0:15:22 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Hírportálok címlapjai
A tartalmak valós fogyasztási mintázatairól többet árulnak el a hírportálok nyitólapjai. Sokan tévednek az oldalakra a közösségi médiában megjelenő, kifinomult algoritmusok által személyre szabott, célzott hírekre kattintva, azonban aki a főoldalt nyitja meg, az sokkal nagyobb valószínűséggel keresi fel az oldalt szándékosan.
A tudatos hírfogyasztók között több a férfi, a magasabb iskolai végzettséggel rendelkező, továbbá leginkább a 30-49 éves korosztály tagjaira jellemző.
A listán csak azon oldalak szerepelnek, melyek publikussá tették nyitólapjuk látogatottsági adatait és kellő mennyiségű felhasználó fordult meg oldalukon, hogy havi elemzés készülhessen róluk. Az ábrán a tíz leglátogatottabb oldal szerepel, azonban többek közt hiányzik a 444.hu és a regionális, vidéki híroldalak.
Az oldal neve | Napi Real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Index .hu | 258 420 | 0:07:34 |
Telex.hu | 229 432 | 0:05:27 |
24.hu | 107 474 | 0:05:40 |
Nemzetisport.hu | 79 118 | 0:03:49 |
Origo.hu | 76 015 | 0:04:54 |
Hvg.hu | 68 152 | 0:04:28 |
Portfolio.hu | 47 042 | 0:03:42 |
M4sport.hu | 5 089 | 0:01:34 |
Hang.hu | 2 817 | 0:05:16 |
Hirado.hu | 2 158 | 0:07:01 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A magyar híroldalak látogatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
Hétvégéken kevesebben és rövidebb időtartamban olvasnak híreket, mint hétköznapokon.
A magyar híroldalak forgalmi adatainak vizsgálata során közel 120 hírportál statisztikáit vettük figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 06. 01. | 2 278 612 | 0:12:51 |
2025. 06. 02. | 2 578 492 | 0:14:27 |
2025. 06. 03. | 2 599 572 | 0:14:47 |
2025. 06. 04. | 2 537 216 | 0:13:51 |
2025. 06. 05. | 2 456 636 | 0:14:03 |
2025. 06. 06. | 2 435 488 | 0:13:20 |
2025. 06. 07. | 2 176 884 | 0:12:40 |
2025. 06. 08. | 2 230 332 | 0:12:54 |
2025. 06. 09. | 2 273 784 | 0:13:12 |
2025. 06. 10. | 2 467 652 | 0:14:14 |
2025. 06. 11. | 2 412 708 | 0:14:16 |
2025. 06. 12. | 2 609 568 | 0:13:28 |
2025. 06. 13. | 2 488 188 | 0:14:19 |
2025. 06. 14. | 2 277 660 | 0:12:56 |
2025. 06. 15. | 2 335 800 | 0:13:01 |
2025. 06. 16. | 2 504 304 | 0:14:35 |
2025. 06. 17. | 2 583 116 | 0:14:12 |
2025. 06. 18. | 2 474 724 | 0:14:19 |
2025. 06. 19. | 2 448 612 | 0:13:59 |
2025. 06. 20. | 2 299 216 | 0:13:27 |
2025. 06. 21. | 2 129 148 | 0:12:23 |
2025. 06. 22. | 2 381 224 | 0:13:52 |
2025. 06. 23. | 2 608 956 | 0:14:26 |
2025. 06. 24. | 2 571 896 | 0:14:03 |
2025. 06. 25. | 2 567 068 | 0:14:41 |
2025. 06. 26. | 2 532 592 | 0:14:26 |
2025. 06. 27. | 2 431 544 | 0:13:46 |
2025. 06. 28. | 2 365 516 | 0:14:40 |
2025. 06. 29. | 2 409 036 | 0:13:48 |
2025. 06. 30. | 2 523 888 | 0:14:19 |
Gov.hu
Az emberek hivatalos ügyeiket inkább munkanapokon végzik. Hétvégén és ünnepek alatt a felhasználók töredéke jelenik csak meg a Gov.hu oldalain.
Időintervallum | Real Users |
---|---|
havi | 2 656 488 |
heti | 1 235 288 |
napi | 260 868 |
Ncore.pro
Oldalinformációk:
- Felhasználók száma: 395.490 (-5.633)
- Torrentek száma: 714.127 (-1.204)
- Torrentek mérete: 2,34 PB (-0,01)
Az oldal zárt, regisztrációhoz kötött. Meghívóval lehet csak bejutni a felhasználók közé, amit nehéz szerezni. Egy hónap alatt több ember látogatta meg az Ncore.pro-t, mint ahány felhasználója van. Ez annak köszönhető, hogy sok esetben több ember használja ugyanazt a felhasználónevet.
Az oldalt használók között többségben vannak a férfiak, a közép- és felsőfokú végzettséggel rendelkezők, illetve a középkorúak, főként a 30–39 éves korosztályba tartozók.
Időintervallum | Real Users |
---|---|
havi | 473 280 |
heti | 305 143 |
napi | 96 342 |
Tartalomtípus | Torrentek száma |
---|---|
Film | 128 414 |
Sorozat | 75 717 |
Zene | 141 327 |
Felnőtt tartalom | 193 194 |
Játék | 31 428 |
Program | 29 078 |
Könyv | 105 503 |
Nemzetközi weboldalak (kb. 30 vizsgált weblap)
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal
A leglátogatottabb külföldi weboldalaknál minimális különbségek mutatkoznak a demográfiai jellemzők – mint a nem, a kor vagy az iskolai végzettség – alapján.
Weboldal | Napi Real users | Havi Real users |
---|---|---|
Google.com | 2 767 255 | 6 322 640 |
Facebook.com | 1 079 926 | 3 902 112 |
Youtube.com | 811 104 | 4 065 720 |
Wikipedia.org | 272 424 | 2 825 196 |
Instagram.com | 150 597 | 1 665 116 |
Netflix.com | 91 879 | 659 056 |
Reddit.com (↑1) | 80 743 | 1 083 240 |
Tiktok.com (↑1) | 74 016 | 1 231 072 |
Pinterest.com (↓2) | 69 358 | 817 632 |
Messenger.com | 49 402 | 364 276 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal
A Netflix vagy a Disney+ oldalain egy átlagos napon a hazai internetezők jóval több mint öt évnek megfelelő időt töltenek el, ami ugyanakkor még mindig csak töredéke a hatalmas napi látogatószámmal rendelkező Facebook és YouTube értékeinek.
Ennek ellenére ezen streamingszolgáltatásokat nézik nap mint nap legtovább a magyarok, egy átlagos felhasználó bőven több mint egy órán keresztül.
Eltöltött idő: a vizsgált tartalmat meglátogató felhasználók által a felületen eltöltött összes idő.
ATS (átlagosan eltöltött idő): a vizsgált tartalom közönségének a tartalmon eltöltött átlagos ideje a vizsgált időszakban.
Az oldal neve | Eltöltött idő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Facebook.com | 110,9 | 0:54:27 |
Youtube.com | 97,5 | 1:03:25 |
Google.com | 73,0 | 0:13:32 |
Netflix.com | 13,6 | 1:18:42 |
Disneyplus.com | 6,9 | 1:38:28 |
Max.com | 3,9 | 0:54:28 |
Wikipedia.org | 1,5 | 0:02:55 |
Messenger.com | 1,3 | 0:14:10 |
Instagram.com | 1,3 | 0:04:27 |
Pinterest.com (↑1) | 1,0 | 0:07:48 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb oldal és a látogatásonként eltöltött idő
Visits: a vizsgált tartalomnál a folytonos látogatások teljes száma (30 percnél hosszabb idő után újra kezdődik).
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Google.com | 7 567 963 | 0:04:55 |
Facebook.com | 2 372 101 | 0:24:48 |
Youtube.com | 1 248 421 | 0:41:14 |
Wikipedia.org | 364 500 | 0:02:11 |
Instagram.com | 202 250 | 0:03:17 |
Netflix.com | 109 285 | 1:07:12 |
Reddit.com | 102 474 | 0:02:34 |
Tiktok.com (↑1) | 87 555 | 0:04:51 |
Pinterest.com (↓1) | 86 410 | 0:06:18 |
Messenger.com | 70 595 | 0:10:19 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó oldal és az oldalmegtekintésekre jutó idő
Views: kontaktusok száma a vizsgált tartalomnál (weboldal megnyitása)
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Google.com | 29 016 566 | 0:01:17 |
Facebook.com | 7 452 367 | 0:07:53 |
Youtube.com | 2 428 307 | 0:21:18 |
Wikipedia.org | 908 029 | 0:00:53 |
Instagram.com | 355 166 | 0:01:53 |
Reddit.com (↑2) | 185 429 | 0:01:28 |
Linkedin.com | 179 103 | 0:01:35 |
Netflix.com (↓2) | 178 489 | 0:42:09 |
Pinterest.com (↑1) | 156 765 | 0:03:25 |
Tiktok.com (↑1) | 152 760 | 0:02:56 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb |
A külföldi oldalak látógatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
A vizsgált külföldi oldalakat leginkább hétköznapokon látogatják a magyarok, hétvégéken kevesebb felhasználó átlagosan rövidebb időre fordul meg rajtuk. Az adatok közel 30 oldal értékeit veszik figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 06. 01. | 3 086 792 | 0:52:11 |
2025. 06. 02. | 3 463 172 | 0:55:37 |
2025. 06. 03. | 3 318 060 | 0:55:09 |
2025. 06. 04. | 3 208 784 | 0:54:42 |
2025. 06. 05. | 3 204 024 | 0:55:10 |
2025. 06. 06. | 3 270 324 | 0:49:59 |
2025. 06. 07. | 2 848 860 | 0:49:49 |
2025. 06. 08. | 2 954 736 | 0:53:57 |
2025. 06. 09. | 3 117 936 | 0:53:17 |
2025. 06. 10. | 3 456 712 | 0:51:16 |
2025. 06. 11. | 3 482 688 | 0:51:46 |
2025. 06. 12. | 3 494 792 | 0:51:58 |
2025. 06. 13. | 3 380 688 | 0:49:01 |
2025. 06. 14. | 2 937 260 | 0:49:31 |
2025. 06. 15. | 2 925 020 | 0:54:44 |
2025. 06. 16. | 3 454 604 | 0:53:46 |
2025. 06. 17. | 3 550 416 | 0:53:34 |
2025. 06. 18. | 3 470 652 | 0:49:30 |
2025. 06. 19. | 3 444 744 | 0:49:47 |
2025. 06. 20. | 3 332 884 | 0:47:05 |
2025. 06. 21. | 2 951 880 | 0:42:05 |
2025. 06. 22. | 3 038 376 | 0:48:27 |
2025. 06. 23. | 3 393 472 | 0:52:38 |
2025. 06. 24. | 3 470 516 | 0:49:24 |
2025. 06. 25. | 3 320 372 | 0:52:05 |
2025. 06. 26. | 3 304 528 | 0:53:33 |
2025. 06. 27. | 3 281 068 | 0:45:16 |
2025. 06. 28. | 2 876 128 | 0:46:25 |
2025. 06. 29. | 2 999 208 | 0:49:21 |
2025. 06. 30. | 3 499 960 | 0:53:57 |
Applikációk (kb. 70 vizsgált alkalmazás)
A tíz legtöbb internetezőt elérő applikáció
Vannak alkalmazások, mint például a Netflix vagy a Spotify, melyeket ugyan kevesebb magyar használ napi szinten, mégis a havi elérésük (legalább havi egyszeri felkeresés) alapján bekerülnének a top tízbe.
Applikáció neve | Napi Real users | Havi Real users |
---|---|---|
Messenger | 3 862 790 | 4 900 624 |
3 431 890 | 4 824 668 | |
Gmail | 2 384 728 | 4 580 412 |
YouTube | 1 696 580 | 4 331 600 |
TikTok | 1 285 035 | 2 180 964 |
936 943 | 1 918 076 | |
Viber | 829 280 | 2 092 700 |
Időkép | 452 252 | 901 272 |
Snapchat (↑2) | 311 506 | 670 276 |
WhatsApp Messenger (↓1) | 300 410 | 963 016 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leghosszabb ideig látogatott applikáció
Az applikáció neve | Átlagos napi összidő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
350,6 | 0:53:42 | |
YouTube | 247,8 | 1:16:46 |
TikTok | 218,7 | 1:29:28 |
Messenger | 171,4 | 0:23:19 |
48,1 | 0:27:00 | |
Gmail | 21,3 | 0:04:39 |
Netflix | 18,9 | 0:54:56 |
Viber | 11,3 | 0:07:11 |
Disney+ (↑7) | 10,2 | 2:00:10 |
Waze (↓1) | 9,9 | 0:44:17 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb applikáció és a látogatásonként eltöltött idő
Az app neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Messenger | 20 354 000 | 0:04:26 |
17 655 914 | 0:10:27 | |
Gmail | 8 192 048 | 0:01:21 |
TikTok (↑1) | 5 242 693 | 0:21:56 |
YouTube (↓1) | 4 892 709 | 0:26:36 |
3 474 084 | 0:07:17 | |
Viber | 2 379 531 | 0:02:30 |
Időkép (↑2) | 1 021 294 | 0:03:38 |
WhatsApp Messenger (↓1) | 963 626 | 0:03:46 |
IdőképSnapchat (↓1) | 956 719 | 0:01:20 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb interakciót kiváltó applikáció és a kontaktusonként eltöltött idő
Az app neve | Napi Views | Eltöltött idő/View [ó:p:mp] |
---|---|---|
199 122 616 | 0:00:56 | |
Messenger | 131 133 709 | 0:00:41 |
TikTok | 68 125 072 | 0:01:43 |
44 358 445 | 0:00:35 | |
Gmail | 20 355 569 | 0:00:33 |
Viber | 14 847 238 | 0:00:24 |
YouTube | 13 068 673 | 0:10:01 |
WhatsApp Messenger | 8 487 939 | 0:00:26 |
Duolingo | 6 027 717 | 0:00:42 |
Spotify | 4 086 174 | 0:00:54 |
A applikáció látógatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
A magyar internetezők az átlagoshoz képest kevesebbszer, de hosszabb ideig használnak applikációkat a hétvégi napokon. Az adatok közel 70 alkalmazás értékeit veszik figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 06. 01. | 4 739 736 | 2:13:59 |
2025. 06. 02. | 4 925 988 | 1:59:10 |
2025. 06. 03. | 4 767 412 | 2:02:43 |
2025. 06. 04. | 4 881 788 | 1:58:40 |
2025. 06. 05. | 4 860 640 | 2:04:59 |
2025. 06. 06. | 4 740 484 | 2:03:22 |
2025. 06. 07. | 4 732 936 | 2:09:19 |
2025. 06. 08. | 4 753 336 | 2:18:07 |
2025. 06. 09. | 4 843 300 | 2:19:19 |
2025. 06. 10. | 4 842 008 | 1:55:19 |
2025. 06. 11. | 4 903 480 | 1:56:19 |
2025. 06. 12. | 4 847 448 | 1:57:07 |
2025. 06. 13. | 4 829 292 | 1:59:30 |
2025. 06. 14. | 4 844 524 | 2:12:58 |
2025. 06. 15. | 4 763 332 | 2:26:15 |
2025. 06. 16. | 4 884 304 | 1:58:03 |
2025. 06. 17. | 4 877 232 | 2:02:35 |
2025. 06. 18. | 4 863 904 | 2:02:09 |
2025. 06. 19. | 4 899 264 | 2:04:53 |
2025. 06. 20. | 4 834 052 | 2:02:38 |
2025. 06. 21. | 4 738 988 | 2:09:39 |
2025. 06. 22. | 4 827 388 | 2:14:13 |
2025. 06. 23. | 4 879 476 | 2:11:04 |
2025. 06. 24. | 4 879 272 | 2:08:27 |
2025. 06. 25. | 4 929 320 | 1:59:34 |
2025. 06. 26. | 4 887 772 | 2:07:18 |
2025. 06. 27. | 4 919 460 | 2:01:13 |
2025. 06. 28. | 4 679 624 | 2:09:56 |
2025. 06. 29. | 4 772 648 | 2:21:11 |
2025. 06. 30. | 4 693 564 | 2:12:18 |
Hazai és külföldi weboldalak, valamint számítógépes és applikációs internetezési szokások összehasonlítása
Az idősoros adatokat a magyar oldalak esetében közel 700 weboldal, a nemzetközi oldalaknál és applikációknál közel 80 vizsgált elem, a magyar app-oknál pedig kb. 30 alkalmazás szolgáltatja.
Összehasonlítás napi real users szerint
Dátum | Nemzetközi oldalak | Magyar oldalak | Nemzetközi applikációk | Magyar applikációk |
---|---|---|---|---|
2025. 06. 01. | 3 086 792 | 3 668 328 | 4 635 492 | 707 608 |
2025. 06. 02. | 3 463 172 | 4 033 896 | 4 846 496 | 842 724 |
2025. 06. 03. | 3 318 060 | 3 969 228 | 4 651 472 | 900 456 |
2025. 06. 04. | 3 208 784 | 3 902 044 | 4 812 428 | 799 748 |
2025. 06. 05. | 3 204 024 | 3 910 272 | 4 777 204 | 860 200 |
2025. 06. 06. | 3 270 324 | 3 844 448 | 4 658 680 | 801 040 |
2025. 06. 07. | 2 848 860 | 3 442 840 | 4 642 156 | 751 332 |
2025. 06. 08. | 2 954 736 | 3 612 976 | 4 641 340 | 780 504 |
2025. 06. 09. | 3 117 936 | 3 696 072 | 4 741 368 | 742 764 |
2025. 06. 10. | 3 456 712 | 3 967 868 | 4 760 884 | 861 220 |
2025. 06. 11. | 3 482 688 | 3 920 744 | 4 836 432 | 848 640 |
2025. 06. 12. | 3 494 792 | 3 980 720 | 4 776 592 | 792 744 |
2025. 06. 13. | 3 380 688 | 3 907 144 | 4 759 320 | 791 452 |
2025. 06. 14. | 2 937 260 | 3 524 236 | 4 770 676 | 695 300 |
2025. 06. 15. | 2 925 020 | 3 676 216 | 4 674 592 | 694 416 |
2025. 06. 16. | 3 454 604 | 3 993 300 | 4 795 292 | 858 228 |
2025. 06. 17. | 3 550 416 | 4 004 656 | 4 788 560 | 837 828 |
2025. 06. 18. | 3 470 652 | 3 946 108 | 4 796 108 | 753 644 |
2025. 06. 19. | 3 444 744 | 3 893 136 | 4 829 768 | 791 044 |
2025. 06. 20. | 3 332 884 | 3 799 024 | 4 757 212 | 794 648 |
2025. 06. 21. | 2 951 880 | 3 422 304 | 4 657 252 | 778 600 |
2025. 06. 22. | 3 038 376 | 3 582 376 | 4 760 272 | 731 884 |
2025. 06. 23. | 3 393 472 | 4 031 856 | 4 790 260 | 834 020 |
2025. 06. 24. | 3 470 516 | 3 990 308 | 4 803 724 | 784 788 |
2025. 06. 25. | 3 320 372 | 3 952 704 | 4 860 776 | 799 612 |
2025. 06. 26. | 3 304 528 | 3 974 600 | 4 775 640 | 846 464 |
2025. 06. 27. | 3 281 068 | 3 878 924 | 4 807 668 | 959 888 |
2025. 06. 28. | 2 876 128 | 3 617 260 | 4 576 808 | 740 248 |
2025. 06. 29. | 2 999 208 | 3 717 628 | 4 692 000 | 676 940 |
2025. 06. 30. | 3 499 960 | 3 961 952 | 4 602 988 | 765 680 |
Összehasonlítás napi ATS szerint
Dátum | Nemzetközi oldalak | Magyar oldalak | Nemzetközi applikációk | Magyar applikációk |
---|---|---|---|---|
2025. 06. 01. | 0:52:11 | 0:26:22 | 2:16:01 | 0:06:22 |
2025. 06. 02. | 0:55:37 | 0:24:03 | 2:00:04 | 0:06:06 |
2025. 06. 03. | 0:55:09 | 0:24:20 | 2:04:17 | 0:07:42 |
2025. 06. 04. | 0:54:42 | 0:23:29 | 1:59:24 | 0:05:49 |
2025. 06. 05. | 0:55:10 | 0:23:18 | 2:05:53 | 0:07:09 |
2025. 06. 06. | 0:49:59 | 0:23:01 | 2:04:21 | 0:06:54 |
2025. 06. 07. | 0:49:49 | 0:23:24 | 2:10:49 | 0:06:23 |
2025. 06. 08. | 0:53:57 | 0:27:06 | 2:19:44 | 0:10:14 |
2025. 06. 09. | 0:53:17 | 0:27:30 | 2:21:30 | 0:05:08 |
2025. 06. 10. | 0:51:16 | 0:25:10 | 1:56:09 | 0:06:12 |
2025. 06. 11. | 0:51:46 | 0:23:51 | 1:56:59 | 0:05:26 |
2025. 06. 12. | 0:51:58 | 0:22:11 | 1:57:48 | 0:06:17 |
2025. 06. 13. | 0:49:01 | 0:22:37 | 2:00:09 | 0:06:40 |
2025. 06. 14. | 0:49:31 | 0:24:06 | 2:14:08 | 0:06:10 |
2025. 06. 15. | 0:54:44 | 0:25:53 | 2:28:05 | 0:06:22 |
2025. 06. 16. | 0:53:46 | 0:24:43 | 1:59:00 | 0:06:55 |
2025. 06. 17. | 0:53:34 | 0:24:56 | 2:03:43 | 0:06:30 |
2025. 06. 18. | 0:49:30 | 0:23:41 | 2:02:51 | 0:06:32 |
2025. 06. 19. | 0:49:47 | 0:23:07 | 2:05:38 | 0:06:21 |
2025. 06. 20. | 0:47:05 | 0:22:35 | 2:03:40 | 0:05:37 |
2025. 06. 21. | 0:42:05 | 0:23:29 | 2:11:02 | 0:05:25 |
2025. 06. 22. | 0:48:27 | 0:27:01 | 2:15:16 | 0:05:28 |
2025. 06. 23. | 0:52:38 | 0:24:41 | 2:12:02 | 0:08:30 |
2025. 06. 24. | 0:49:24 | 0:25:38 | 2:09:10 | 0:07:58 |
2025. 06. 25. | 0:52:05 | 0:24:26 | 2:00:11 | 0:06:31 |
2025. 06. 26. | 0:53:33 | 0:24:18 | 2:08:48 | 0:08:25 |
2025. 06. 27. | 0:45:16 | 0:23:51 | 2:02:09 | 0:09:25 |
2025. 06. 28. | 0:46:25 | 0:25:36 | 2:11:41 | 0:07:10 |
2025. 06. 29. | 0:49:21 | 0:26:48 | 2:22:29 | 0:07:45 |
2025. 06. 30. | 0:53:57 | 0:24:38 | 2:13:47 | 0:06:44 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő média mobilon és asztali számítógépen
A ranglista sorrendje a napi felhasználók száma alapján áll fel, mely a keresztfogyasztók (mindkét eszközt használók) miatt nem azonos a két eszköz napi Real users értékeinek összegével.
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
3 288 061 | 1 630 003 | |
3 500 681 | 924 863 | |
Messenger | 3 862 949 | 48 772 |
YouTube | 1 862 917 | 597 011 |
TikTok | 1 316 616 | 31 493 |
988 552 | 91 025 | |
Időkép | 754 616 | 136 451 |
Viber | 829 280 | nem értelmezett |
Index | 558 892 | 190 636 |
24.hu | 506 546 | 144 754 |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal mobilon és asztali számítógépen
A ranglista sorrendje a két különböző platform közös, napi ATS értékén alapul, mely a keresztfogyasztás (mindkét eszköz használata) miatt nem azonos az eszközök napi értékeinek összegével.
Média neve | Mobil | PC | Együtt |
---|---|---|---|
Videakid.hu (↑3) | 6:45:55 | nincs adat vagy nem értelmezett | 2:21:28 |
Startlapjatekok.hu (↓1) | nincs adat vagy nem értelmezett | 2:34:25 | 2:17:29 |
Disney+ | 1:47:45 | 1:59:55 | 1:50:03 |
Jobbmintatv.pro (↓2) | 1:25:59 | 1:56:50 | 1:39:42 |
TikTok | 1:27:23 | 0:12:32 | 1:26:04 |
YouTube | 1:11:04 | 1:22:42 | 1:20:10 |
Videa.hu | 1:02:00 | 1:34:53 | 1:16:29 |
Facebook (↑2) | 0:53:22 | 1:01:07 | 1:02:32 |
Netflix | 0:52:06 | 1:28:41 | 1:02:30 |
TV2 Play (↑3) | 0:31:18 | 1:46:50 | 0:54:10 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb média átlagos napi Visits szerint, mobilon és asztali számítógépen
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
Messenger | 20 354 635 | 69 961 |
18 091 416 | 1 936 599 | |
12 014 818 | 3 873 595 | |
YouTube | 5 189 415 | 951 714 |
TikTok | 5 293 981 | 36 267 |
3 540 740 | 135 594 | |
Viber | 2 379 531 | nem értelmezett |
Időkép | 1 580 696 | 236 151 |
Index | 1 049 414 | 384 683 |
Telex (↑2) | 891 496 | 281 662 |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó média mobilon és asztali számítógépen
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
200 221 208 | 6 353 775 | |
Messenger | 131 134 942 | 90 626 |
TikTok | 68 215 252 | 62 580 |
35 664 914 | 14 847 156 | |
44 445 890 | 267 721 | |
YouTube | 13 468 125 | 2 028 855 |
Viber | 14 847 238 | nem értelmezett |
WhatsApp Messenger | 8 487 939 | nem értelmezett |
Duolingo | 6 028 676 | nem értelmezett |
Index (↑1) | 2 627 206 | 2 053 914 |
A tíz leglátogatottabb streaming és videómegosztó média
A listáról hiányzik a YouTube, mely napi egymilliónál is nagyobb látogatottsága miatt túlságosan elnyomja a többi weboldal értékét, azonban a külföldi oldalak témájánál szerepel különböző mutatóival együtt.
Média neve | Napi Real users | Eltöltött idő (év) |
---|---|---|
Netflix | 274 280 | 32,5 |
Videa.hu | 267 233 | 39,0 |
Disney+ (↑1) | 84 472 | 17,1 |
Max (↓1) | 83 248 | 6,7 |
Jobbmintatv.pro (↑2) | 62 948 | 11,9 |
Indavideo.hu (↑2) | 40 170 | 3,2 |
RTL+ (↓2) | 34 465 | 2,3 |
SkyShowtime (↑2) | 21 851 | 0,6 |
MédiaKlikk (↓3) | 21 606 | 1,1 |
TV2 Play (↓1) | 14 491 | 1,4 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb felhasználót elérő applikáció, külföldi és magyar oldal összehasonlítása
Külföldi applikációk:
- Duolingo
- Gmail
- Messenger
- Snapchat
- TikTok
- Viber
- WhatsApp Messenger
- YouTube
Magyar applikációk:
- 24 alkalmazás
- BudapestGO
- Digitális Állampolgár
- Hírstart
- Időkép
- Index
- Portfolio
- RTL+
- Telex
- Vonatinfó
Külföldi oldalak:
- facebook.com
- google.com
- instagram.com
- Messenger.com
- netflix.com
- pinterest.com
- reddit.com
- tiktok.com
- wikipedia.org
- youtube.com
Magyar oldalak:
- 24.hu
- 444.hu
- blikk.hu
- borsonline.hu
- hvg.hu
- idokep.hu
- index.hu
- kiskegyed.hu
- portfolio.hu
- telex.hu
A nemzetközi applikációk és oldalak nagy népszerűségüket a globális közösségi felületeknek köszönhetik, míg a leglátogatottabb magyar weblapok és alkalmazások profilja többnyire a hírterjesztés.
A tíz legnépszerűbb külföldi applikációt naponta megközelítőleg 4,7 millió ember használja, a magyar alkalmazások esetén ez az érték mintegy 0,7 millió. A leglátogatottabb weboldalak közül a nemzetközieket kb. 3,2 millió, a magyar top tíz oldalt ellenben csak napi 2 millió hazai internetező böngészi.
Típus | Real users (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 4 720 138 |
magyar applikációk | 726 190 |
külföldi oldalak | 3 225 374 |
magyar oldalak | 2 065 500 |
Egy átlagos napon a magyar internetezők kb. ezerszáz évnek megfelelő időt töltenek el a tíz legpopulárisabb külföldi applikáción, a külhoni oldalak ranglistájának értéke ennek körülbelül a negyede, a magyar top tíz weblapé pedig csak a harmincada. A top tíz magyar alkalmazáson töltött összidő elenyésző, mintegy kilenc év.
Típus | Összidő évben (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 1091 |
magyar applikációk | 9 |
külföldi oldalak | 301 |
magyar oldalak | 40 |
A legnépszerűbb külföldi applikációkra szánják naponta a legtöbb időt a magyarok, átlagosan kb. 120 percet, míg a hazai appokon eltöltött idő ennek kb. a huszada. A külföldi toplistás oldalakon kb. ötven percet böngésznek a felhasználók, míg a hazai top tíz oldal nagyjából tíz percre köti le az érdeklődőket.
Típus | ATS [perc] (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 122 |
magyar applikációk | 6 |
külföldi oldalak | 49 |
magyar oldalak | 10 |
A toplistás külföldi applikációkon egy átlagos felhasználó majd’ száztíz oldalletöltést hajt végre, míg ez a többi kategória esetében durván tízszer kisebb érték.
Típus | Views per real user (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 108 |
magyar applikációk | 8 |
külföldi oldalak | 13 |
magyar oldalak | 8 |