Benne leszünk a tévében? – A tévé és a streaming jövője

Médiamítoszok 7. – Klubbeszélgetések a médiáról

Az esemény helyszíne: Scruton V.P.
1053 Budapest, Veres Pálné u. 12.
Az esemény időpontja: 2024. április 10.
18:00–20:00

Mi lesz a következő „big thing” a médiában? Minden új, ami annak látszik? Kiken és min múlik, hogy a megjósolt médiaváltozások tényleg bekövetkeznek-e? Kiknek a felelőssége, hogy ezek a változások milyen hatásokat válthatnak ki? Mikor kell elkezdeni készülni a média új „korszakaira” és hogyan? – Ilyen és ezekhez hasonló kérdéseket beszélünk meg kötetlenül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatudományi Intézete által elindított klubbeszélgetés-sorozat, a Médiamítoszok estjein.

Mediamitoszok_meghivo_grafikai_terve_aprilis_10.jpg

A streaming népszerűvé válása óta kiéleződött a nézők figyelméért zajló küzdelem. Egyre vonzóbb felületek csábítanak sorozatdarálásra, a televíziós csatornák az online térben is terjeszkednek, és TikTok-kritikák befolyásolják a műsorok népszerűségét. Bár nézőként úgy érezzük, végtelen a lehetőségek tárháza, és elveszünk a széles kínálatban, az évtizedek óta bevált televíziós stratégiák mégis bizonyos szempontokból változatlanok. Továbbra is számít a jó történet, a nézők innovatív szórakoztatásra vágynak, a vállalatok pedig bíznak a televíziós hirdetések hatásában.

Viszont a változás és az alkalmazkodás ezen a telített, feszített tempót diktáló piacon elkerülhetetlen. Hogyan tudnak a tévécsatornák naprakészek maradni, és mit tanulhatnak a streamingszolgáltatóktól? Hogyan lehet felvenni a versenyt globális szereplőkkel, és milyen helyzetbe kerülnek a hazai gyártású tartalmak? A Médiamítoszok következő alkalmán kutatók és gyakorlati szakemberek beszélgetnek a tévé és a streaming jövőjéről. Várunk minden érdeklődőt az ingyenes rendezvényen 2024. április 10-én, szerdán 18 órától a Scruton V.P.-ben (1053 Budapest, Veres Pálné utca 12.).

Beszélgetőpartnerek:

  • Angyalosy Eszter, forgatókönyvíró, dramaturg, előadó
  • Csikesz Erika, értékesítési és digitális igazgató, TV2 Média Csoport Zrt.
  • Pető Zoltán, program-főigazgató, MTVA
  • Prof. dr. Aczél Petra, kutatásvezető, NMHH Médiatudományi Intézet
  • Dr. Veszelszki Ágnes, kutatásvezető-helyettes, NMHH Médiatudományi Intézet

Az eseményen való részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. Jelentkezni a cím alatti gombra kattintva lehet.

A regisztrációval kijelenti, hogy az eseményre vonatkozó adatkezelési tájékoztatót teljes körűen megismerte és elfogadja.

Előadók

  • Dr. Veszelszki Ágnes Dr. Veszelszki Ágnes kutatásvezető-helyettes NMHH Médiatudományi Intézet
  • Prof. dr. Aczél Petra Prof. dr. Aczél Petra kutatásvezető NMHH Médiatudományi Intézet
  • Pető Zoltán Pető Zoltán program-főigazgató MTVA
  • Csikesz Erika Csikesz Erika értékesítési és digitális igazgató TV2 Média Csoport Zrt.
  • Angyalosy Eszter Angyalosy Eszter forgatókönyvíró, dramaturg, előadó -