Internet hotline elemző munkatárs

Közzétéve: 2024. április 29.

Jelentkezem

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Internet Hotline Osztálya közszolgálati tisztviselői jogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással határozatlan időre internet hotline elemző munkatársat keres.

A munkavégzés helye: 1015 Budapest, Ostrom utca 23-25.

Az internet hotline elemző munkatárs főbb munkaköri feladatai:

  • elsődleges feladat a https://nmhh.hu/internethotline/ oldalon, a különböző kategóriákban (például hozzájárulás nélkül közzétett tartalom, online zaklatás) érkező bejelentések kezelése, vizsgálata;
  • kapcsolattartás hazai szervezetekkel, nemzetközi szervezetekkel, és más országok hasonló hotline-jaival;
  • előadások előkészítése és megtartása szakértő és laikus közönségnek (köztük gyermekeknek, fiataloknak is) az Internet Hotline tevékenységéről és az internetbiztonságról;
  • az Internet Hotline kommunikációjának támogatása;
  • szövegírás és szerkesztés, e körben többek között az Internet Hotline weboldalának tartalomgondozása;
  • a terület szabályozásához kapcsolódó tendenciák nyomon követése, tapasztalatok összegzése, hozzájárulás a szabályozás fejlesztéséhez javaslatokkal;
  • a bejelentésekhez kapcsolódó ügyiratkezelés.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • jogász végzettség;
  • élő, legalább középfokú angolnyelv-tudás;
  • magabiztos, magas szintű számítógépes felhasználói gyakorlat, kiemelt szintű MS Office-ismeretek;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, igazolt büntetlen előélet.

Személyes elvárások/kompetenciák:

  • magas szintű empátiás készség, szociális érzékenység;
  • pszichés terhelhetőség, rugalmasság;
  • csapatjáték: kiemelt fontosságú a csapatban való együttműködés képessége;
  • alapos, precíz, igényes munkavégzés, módszeresség;
  • szabályok tisztelete, alkalmazkodóképesség;
  • türelem, megbízhatóság, felelősségvállalás;
  • kreativitás, jó kommunikációs és íráskészség.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

  • gyermekjogi, adatvédelmi, büntetőjogi, kiberbiztonsági vagy pszichológiai érdeklődés, tapasztalat;
  • gyermekvédelemben, civil érdekképviseletben szerzett tapasztalat;
  • közigazgatási tapasztalat;
  • az online platformok, jelenségek, veszélyek kiemelt szintű ismerete.

Az ideális pályázó empatikusan és megbízhatóan képes a bejelentések alapos és pontos kezelésére. Magas szinten ismeri az online platformok működését és szabályozási hátterét, valamint intenzív szakmai érdeklődés él benne a digitális világ gyermekvédelmi kérdései iránt. Jó íráskészségével segíti a hotline működését, mind a bejelentőkkel való kommunikáció, mind az egyéb publikációs tevékenységek során.

A pályázati anyaghoz csatolandó:

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél az elvárásoknak és előnyt jelentő szempontoknak való megfelelőség bemutatásával.

Amit ajánlunk:

  • stabil, hosszú távú munkalehetőség;
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • tréningeken, továbbképzéseken és workshopokon való részvételi lehetőség;
  • hivatali munkarend törzsidővel;
  • versenyképes jövedelem;
  • teljesítményértékelő és ösztönző rendszer;
  • széleskörű személyi juttatási csomag;
  • rendezett, barátságos munkakörnyezet;
  • támogató csapat és vezetés;
  • a munkahely-magánélet egyensúlyára való odafigyelés.

Jelentkezési információk

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, kattintson az alábbi linkre:

Jelentkezés az NMHH által meghirdetett álláslehetőségre

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be az „Internet hotline elemző munkatárs” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő: 2024. május 28.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül bíráljuk el. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.