Az online médiatér közönsége (2025. augusztus)
A dokumentum letöltése (pdf)Adatok és mérési módszer
Az Egységes Digitális Mérésért Egyesület (EDME) egy auditálást végző piaci szerv, melynek célja a magyarországi online médiafelületek látogatottságának mérésére és kiértékelésére szolgáló egységes, hiteles, transzparens, a piaci szereplők részére használható mérés kiválasztása és fejlesztése, illetve a mérés egységes használatának elősegítése. Együttműködő partnerének, a Gemius-nak szolgáltatása a magyarországi digitális médiumok 16 és 75 év közötti lakosság körében történő forgalom- és közönségmérésének eredményeit foglalja össze.
Az adatok három dimenzióban vizsgálhatók: médiatípus, tartalom és idő
- Médiatípus: PC, mobiltelefon, tablet – a médiafogyasztást mutatja különböző eszközökön
- Tartalom: website-ok, mobil applikációk és stream-ek (video- vagy audio stream-ek)
- Idő: 2020. október 1-jétől tetszőleges időszakokra vizsgálhatók a kumulált adatok (napi, heti, havi, tetszőleges)
Havi szinten megközelítőleg 700 website-ról, 70 applikációról, 50 streaming platformról és 30 médiatulajdonosról adnak információt.
Tematikus csoportosítások
Tíz különböző csoportot határoz meg az EDME:
- magazin,
- híroldal,
- szórakozás,
- közhasznú/információ/linkgyűjtemény,
- közösségi média,
- e-kereskedelem,
- levelező,
- keresők,
- felnőtt tartalom,
- egyéb.
A tartalmak publikálása domain szinten történik. A tematikus csoportosításba minden tartalom besorolhatja önmagát (nem kötelező).
Havi szinten a 16 és 75 év közötti lakosság mintegy 90 százalékát éri el az internet hazánkban. Leginkább mobiltelefonon szörfölnek a felhasználók, azon belül is az applikációk a legnépszerűbbek. A telefonos alkalmazások érik el a legtöbb embert, ezeken töltik el a legtöbb időt és itt mutatják a felhasználók a legmagasabb aktivitást is.
Használt mérőszámok
- Real users: belföldi internetezők – azon internetezők száma, akik meglátogatták az adott tartalmat a vizsgált időszakban
- Eltöltött idő: a vizsgált tartalmat meglátogató felhasználók által a felületen eltöltött összes idő
- ATS (Average Time Spent): átlagosan eltöltött idő, a vizsgált tartalom közönségének a tartalmon eltöltött átlagos ideje a vizsgált időszakban
- Views: kontaktusok száma a vizsgált tartalomnál (weboldalnál: oldal megnyitása)
- Views/Real user: a Real user átlagos Views száma
- Eltöltött idő/View: egy View során a vizsgált tartalmon eltöltött átlagos idő
- Visits: látogatások – a vizsgált tartalmon a folytonos látogatások teljes száma – 30 percnél hosszabb idő után újra kezdődik
- Eltöltött idő/Visit: egy Visit átlagos hossza a vizsgált tartalmon
A mintavétel módszertana
A Gemius kutatási tevékenysége során részletes információkra tesz szert a weboldalak, a mobilapplikációk, valamint a videó- és audiostreaming-tartalmak fogyasztásának mértékéről, melyet közönségösszetételi mutatókkal egészít ki. Az internetezési szokásokat és a különböző demográfiai jellemzőket magukba foglaló adatokat szoftveres és hardveres úton gyűjti. Mérésének alapja egy hibrid módszertan, ami mérőkódos adatgyűjtésből és több, véletlenszerű kiválasztással toborzott online fúziós panelből áll.
Szoftveres mérés
Az összes olyan hazai tartalmat, melynek előállítója megrendeli a szolgáltatást, mérőkóddal figyelik, így az adatgyűjtésben részt vevő tartalmak és a látogatók interakciói rögzíthetők, ezzel részletes képet adva az oldalmegtekintésekről, az oldalakon eltöltött időről és a látogatások számáról.
Böngészőpanel
A mérésben részt vevő weboldalak látogatóinak véletlenszerűen kiválasztott tagjai számára egy kérdőív ugrik fel, melynek kitöltésével a felhasználók demográfiai jellemzőiről generálódnak adatok. A PC esetében a paneltagok minimális száma húszezer, a mobil eszközökön (mobilon és tableten együtt) pedig minimum tizenötezer fő.
Szoftverpanel
A legalább négyezer főt számláló szoftverpanel tagjait olyan személyek alkotják, akik a böngészőjük bővítményeként engedélyezik a NetPanel Light nevű kiegészítést. A szoftver telepítésének lehetősége a kérdőíves PC-panel tagjai számára érhetők el. A böngészőbővítmény monitorozza és tárolja a browser-en keresztül megtekintett weboldalak listáját és paramétereit.
Mobil hardverpanel
2023 tavaszától - az eddigieket kiegészítve - a mobiltelefonos internethasználati szokásokat egy kb. ezer fős mobilpanel közreműködésével követik nyomon. Az ebben résztvevők vállalják, hogy a kutatás céljából kapott csúcskategóriás okostelefont a sajátjukként használják, mely rögzíti az internetfogyasztási szokásaikat, mint például a böngészőkből megnyitott online tartalmak látogatását vagy a különböző applikációk, alkalmazások használatát.
A panel súlyozásával érik el, hogy tagjainak szocio-demográfiai összetétele megfelelően tükrözze a hazai 16 év feletti internetezők összetételét. A közönségmérést megelőzi egy alapozó kutatás, melynek segítségével megállapításra kerülnek a pontosságot növelő súlyozási változók. Ezek használatával a mérésből származó adatok szocio-demográfiai szempontból is megfelelően tükrözik a 16 és 75 év közötti internetezők összetételét.
Forrás: Gemius Audience (új ablakban nyílik)
Hazai weboldalak (kb. 700 vizsgált weblap)
Tematikus tartalmak látogatottsága
A magyar tartalmak közül a legtöbb internetezőt a híroldalak érik el, a leghosszabb időt azonban a közösségi média, szórakozás oldalakon (pl. Blog.hu vagy Rtlmost.hu) töltik.
Tematikus csoport | Példák | Napi Real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|---|
Híroldal | Blikk.hu, Portfolio.hu, Hirstart.hu | 2 337 972 | 0:13:05 |
Magazin | Femcafe.hu, Nosalty.hu, Totalcar.hu |
1 795 786 | 0:07:36 |
Közhasznú / információ / linkgyűjtemény | Nemzeticegtar.hu, Idokep.hu, Menetrendek.hu | 935 759 | 0:03:33 |
E-kereskedelem | Profession.hu, Jofogas.hu, Bookline.hu | 823 783 | 0:08:22 |
Közösségi média | Blog.hu, Kepfeltoltes.eu, Videa.hu | 387 582 | 1:04:17 |
Szórakozás | Rtlmost.hu, Mozicsillag.cc, Kvizpart.hu | 320 853 | 0:36:57 |
Levelező | Freemail.hu, Gmail.hu, Onbox.hu | 223 955 | 0:05:07 |
Egyéb | Evomedia.hu, Retroradio.hu, Agroinform.hu | 54 163 | 0:07:32 |
Felnőtt tartalom | Randivonal.hu, Parom.hu, Startrandi.hu | 36 911 | 0:11:15 |
Keresők | Szoftverbazis.hu, Ceginfo.hu, Ok.hu | 1 206 | 0:02:27 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal
A Borsonline.hu, a Gov.hu, a Mindmegette.hu vagy a Nosalty.hu oldalakat ugyan kevesebb magyar olvassa naponta, mégis a havi elérésük (legalább havi egyszeri felkeresés) alapján bekerülnének a top tízbe.
Weboldal | Átlagos napi real users | Havi real users |
---|---|---|
Index.hu | 666 387 | 2 878 712 |
24.hu | 587 671 | 2 774 604 |
Telex.hu (↑1) | 525 883 | 2 358 036 |
Idokep.hu (↓1) | 483 581 | 1 820 156 |
Origo.hu (↑1) | 444 154 | 2 388 296 |
Blikk.hu (↓1) | 420 652 | 2 571 080 |
Hvg.hu (↑1) | 349 691 | 1 903 932 |
444.hu (↓1) | 317 536 | 1 651 652 |
Portfolio.hu | 284 784 | 1 760 316 |
Videa.hu (↑1) | 277 751 | 1 448 672 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal demográfiai mutatók szerint
Helyezés | Férfi | Nő |
---|---|---|
1. | Index.hu | Blikk.hu (↑2) |
2. | Telex.hu (↑1) | 24.hu (↓1) |
3. | 24.hu (↓1) | Index.hu (↑1) |
4. | Origo.hu (↑1) | Idokep.hu (↓2) |
5. | Idokep.hu (↓1) | Telex.hu |
6. | Hvg.hu (↑2) | Origo.hu |
7. | 444.hu (↓1) | Nosalty.hu (↑3) |
8. | Hasznaltauto.hu (↑1) | Kiskegyed.hu |
9. | Portfolio.hu (↓2) | Femina.hu |
10. | Blikk.hu | Borsonline.hu (↓3) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Helyezés | 16–29 év | 30–39 év | 40–49 év | 50~59 év | 60–75 év |
---|---|---|---|---|---|
1. | Videa.hu (↑1) | Telex.hu | Index.hu | Index.hu | Index.hu (↑1) |
2. | Menetrendek.hu (↓1) | Idokep.hu | Telex.hu (↑1) | 24.hu | 24.hu (↓1) |
3. | Idokep.hu | Index.hu | Idokep.hu (↓1) | Origo.hu (↑1) | Blikk.hu |
4. | Telex.hu | 24.hu | 24.hu | Blikk.hu (↑1) | Origo.hu |
5. | Index.hu (↑1) | 444.hu | Origo.hu | Telex.hu (↑1) | Kiskegyed.hu |
6. | Hasznaltauto.hu (↑1) | Videa.hu (↑1) | Hvg.hu (↑1) | Idokep.hu (↓3) | Startlap.hu (↑5) |
7. | 24.hu (↓2) | Hvg.hu (↓1) | 444.hu (↓1) | Hvg.hu (↑1) | Telex.hu (↑2) |
8. | Gov.hu | Hasznaltauto.hu (↑1) | Blikk.hu | Portfolio.hu (↓1) | Hvg.hu (↑2) |
9. | 444.hu | Origo.hu (↑2) | Hasznaltauto.hu (↑2) | Femina.hu (↑2) | Borsonline.hu (↓1) |
10. | Nosalty.hu | Gov.hu | Gov.hu (↓1) | Startlap.hu (↑3) | Femina.hu (↑2) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Helyezés | Max. 8 általános | Szakközépiskola | Gimnázium | Felsőfok |
---|---|---|---|---|
1. | Videa.hu | Index.hu (↑1) | Index.hu | Telex.hu |
2. | Menetrendek.hu | Origo.hu (↑2) | 24.hu | Index.hu |
3. | Blikk.hu (↑1) | 24.hu | Idokep.hu | 24.hu |
4. | Index.hu (↑2) | Idokep.hu (↓3) | Origo.hu (↑2) | Idokep.hu |
5. | Idokep.hu (↓2) | Blikk.hu | Blikk.hu (↓1) | Hvg.hu (↑1) |
6. | 24.hu (↓1) | Videa.hu | Telex.hu (↓1) | 444.hu (↓1) |
7. | Origo.hu | Freemail.hu | Hvg.hu (↑1) | Origo.hu (↑2) |
8. | Nosalty.hu (↑1) | Hasznaltauto.hu (↑2) | Hasznaltauto.hu (↑7) | Blikk.hu (↓1) |
9. | Hasznaltauto.hu (↑2) | Startlap.hu (↑2) | 444.hu (↓2) | Portfolio.hu (↓1) |
10. | Kiskegyed.hu (↑2) | Borsonline.hu (↓1) | Borsonline.hu | Femina.hu (↑1) |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal
Az oldalon töltött idő alatt azt az időmennyiséget értjük, amit az oda látogató felhasználók generálnak együttesen egy átlagos nap alatt. Így akár egy kisebb nagyságú látogatói közönség is képes több tíz évnek megfelelő időt eltölteni a film- vagy sorozatnézése során, ahogyan az a Videa.hu esetében megfigyelhető.
Az oldal neve | Eltöltött idő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Videa.hu | 41,6 | 1:18:42 |
Jobbmintatv.pro | 17,0 | 1:52:56 |
Index.hu | 9,8 | 0:07:43 |
Telex.hu | 6,7 | 0:06:41 |
24.hu | 5,3 | 0:04:46 |
Indavideo.hu | 5,1 | 0:45:24 |
Ncore.pro | 4,4 | 0:25:17 |
Hasznaltauto.hu (↑1) | 4,3 | 0:08:31 |
Startlap.hu (↑2) | 3,6 | 0:08:02 |
Gov.hu | 3,4 | 0:06:32 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Egyes oldalak viszonylag alacsony létszámú látogatói bázissal rendelkeznek, akik a nap során sokszor felkeresik a website-ot. Ezzel szemben vannak lapok, amelyek sok felhasználót érnek el, akik azonban kevés alkalommal böngésznek a kínált tartalmak között. Mindkét esetben magas Visits érték generálódik.
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Index.hu | 1 333 441 | 0:03:51 |
24.hu (↑1) | 1 050 153 | 0:02:40 |
Telex.hu (↑1) | 1 012 582 | 0:03:28 |
Idokep.hu (↓2) | 968 900 | 0:01:41 |
Origo.hu (↑1) | 698 423 | 0:02:26 |
Blikk.hu (↓1) | 637 096 | 0:02:00 |
Videa.hu (↑3) | 572 435 | 0:38:10 |
Hvg.hu | 570 957 | 0:02:22 |
Startlap.hu | 563 476 | 0:03:24 |
444.hu (↓3) | 500 458 | 0:02:38 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó oldal
Egyes weboldalak esetében magas a napi oldalletöltések száma, ennek ellenére egy átlagos oldalt kevesebb, mint másfél percig böngésznek a felhasználók.
A leghosszabb ideig a Videa.hu-n tartanak a látogatások.
Az oldal neve | Napi Views | Eltöltött idő/View [ó:p:mp] |
---|---|---|
Hasznaltauto.hu (↑2) | 4 006 688 | 0:00:34 |
Index.hu (↓1) | 3 983 035 | 0:01:18 |
Gov.hu (↓1) | 3 440 315 | 0:00:30 |
24.hu (↑1) | 2 407 874 | 0:01:11 |
Telex.hu (↑1) | 2 308 231 | 0:01:31 |
Idokep.hu (↓2) | 2 214 747 | 0:00:47 |
Origo.hu | 1 737 634 | 0:00:59 |
Eredmenyek.com (↑3) | 1 638 840 | 0:01:03 |
Startlap.hu (↑4) | 1 451 049 | 0:01:33 |
Videa.hu (↓2) | 1 427 252 | 0:15:21 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
Hírportálok címlapjai
A tartalmak valós fogyasztási mintázatairól többet árulnak el a hírportálok nyitólapjai. Sokan tévednek az oldalakra a közösségi médiában megjelenő, kifinomult algoritmusok által személyre szabott, célzott hírekre kattintva, azonban aki a főoldalt nyitja meg, az sokkal nagyobb valószínűséggel keresi fel az oldalt szándékosan.
A tudatos hírfogyasztók között több a férfi, a magasabb iskolai végzettséggel rendelkező, továbbá leginkább a 30-49 éves korosztály tagjaira jellemző.
A listán csak azon oldalak szerepelnek, melyek publikussá tették nyitólapjuk látogatottsági adatait és kellő mennyiségű felhasználó fordult meg oldalukon, hogy havi elemzés készülhessen róluk. Az ábrán a tíz leglátogatottabb oldal szerepel, azonban többek közt hiányzik a 444.hu és a regionális, vidéki híroldalak
Az oldal neve | Napi Real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Index .hu | 241 525 | 0:07:30 |
Telex.hu | 213 024 | 0:05:14 |
24.hu | 98 100 | 0:05:35 |
Nemzetisport.hu | 80 295 | 0:03:42 |
Hvg.hu (↑1) | 56 964 | 0:04:21 |
Portfolio.hu (↑1) | 40 958 | 0:03:45 |
Origo.hu (↓2) | 31 624 | 0:02:13 |
M4sport.hu | 5 315 | 0:02:00 |
Hang.hu | 3 295 | 0:04:09 |
Hirado.hu (↑1) | 1 428 | 0:07:56 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A magyar híroldalak látogatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
Hétvégéken kevesebben és rövidebb időtartamban olvasnak híreket, mint hétköznapokon.
Az államalapítás ünnepe, augusztus 20-a szerdára esett, a fogyasztás mégis inkább egy hétvégi naphoz volt hasonló.
A magyar híroldalak forgalmi adatainak vizsgálata során közel 120 hírportál statisztikáit vettük figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 08. 01. | 2 522 528 | 0:12:33 |
2025. 08. 02. | 2 258 756 | 0:12:22 |
2025. 08. 03. | 2 280 924 | 0:12:31 |
2025. 08. 04. | 2 420 188 | 0:13:16 |
2025. 08. 05. | 2 421 344 | 0:13:16 |
2025. 08. 06. | 2 427 260 | 0:13:13 |
2025. 08. 07. | 2 373 472 | 0:13:07 |
2025. 08. 08. | 2 320 500 | 0:12:39 |
2025. 08. 09. | 2 145 604 | 0:12:13 |
2025. 08. 10. | 2 179 876 | 0:12:14 |
2025. 08. 11. | 2 471 256 | 0:12:39 |
2025. 08. 12. | 2 437 120 | 0:13:19 |
2025. 08. 13. | 2 433 516 | 0:13:22 |
2025. 08. 14. | 2 356 404 | 0:13:39 |
2025. 08. 15. | 2 347 224 | 0:13:54 |
2025. 08. 16. | 2 215 032 | 0:13:34 |
2025. 08. 17. | 2 260 252 | 0:12:46 |
2025. 08. 18. | 2 380 204 | 0:13:54 |
2025. 08. 19. | 2 371 160 | 0:13:39 |
2025. 08. 20. | 2 317 712 | 0:12:37 |
2025. 08. 21. | 2 480 912 | 0:13:29 |
2025. 08. 22. | 2 395 504 | 0:13:30 |
2025. 08. 23. | 2 134 520 | 0:12:22 |
2025. 08. 24. | 2 196 196 | 0:12:36 |
2025. 08. 25. | 2 380 952 | 0:13:45 |
2025. 08. 26. | 2 404 412 | 0:13:24 |
2025. 08. 27. | 2 371 908 | 0:13:35 |
2025. 08. 28. | 2 383 672 | 0:13:23 |
2025. 08. 29. | 2 339 064 | 0:13:20 |
2025. 08. 30. | 2 215 644 | 0:12:35 |
2025. 08. 31. | 2 234 004 | 0:12:34 |
Gov.hu
Az emberek hivatalos ügyeiket inkább munkanapokon végzik. Hétvégén és ünnepek alatt a felhasználók töredéke jelenik csak meg a Gov.hu oldalain.
Időintervallum | Real Users |
---|---|
havi | 2 624 596 |
heti | 1 193 386 |
napi | 250 358 |
Ncore.pro
Oldalinformációk:
- Felhasználók száma: 391.217 (-101)
- Torrentek száma: 713.970 (+1.021)
- Torrentek mérete: 2,37 PB (+0,01)
Az oldal zárt, regisztrációhoz kötött. Meghívóval lehet csak bejutni a felhasználók közé, amit nehéz szerezni. Egy hónap alatt több ember látogatta meg az Ncore.pro-t, mint ahány felhasználója van. Ez annak köszönhető, hogy sok esetben több ember használja ugyanazt a felhasználónevet.
Az oldalt használók között többségben vannak a férfiak, a közép- és felsőfokú végzettséggel rendelkezők, illetve a középkorúak, főként a 30–39 éves korosztályba tartozók.
Időintervallum | Real Users |
---|---|
havi | 474 232 |
heti | 294 726 |
napi | 90 501 |
Tartalomtípus | Torrentek száma |
---|---|
Film | 128 326 |
Sorozat | 76 359 |
Zene | 136 633 |
Felnőtt tartalom | 194 292 |
Játék | 32 039 |
Program | 29 173 |
Könyv | 107 414 |
Nemzetközi weboldalak (kb. 30 vizsgált weblap)
A tíz legtöbb internetezőt elérő oldal
A napi látogatások alapján nem, de a havi felhasználók számát figyelembe véve a LinkedIn.com is bekerülne a top10-be.
A leglátogatottabb külföldi weboldalaknál minimális különbségek mutatkoznak a demográfiai jellemzők – mint a nem, a kor vagy az iskolai végzettség – alapján.
Weboldal | Napi Real users | Havi Real users |
---|---|---|
Google.com | 2 733 256 | 6 350 724 |
Facebook.com | 980 499 | 3 774 272 |
Youtube.com | 803 280 | 4 112 096 |
Wikipedia.org | 284 670 | 2 833 560 |
Instagram.com | 164 534 | 1 877 548 |
Netflix.com (↑1) | 97 400 | 694 620 |
Reddit.com (↑2) | 89 045 | 1 217 540 |
Tiktok.com (↓2) | 82 993 | 1 452 208 |
Pinterest.com (↓1) | 77 562 | 931 192 |
Messenger.com | 52 555 | 355 640 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal
A Netflix vagy a Disney+ oldalain egy átlagos napon a hazai internetezők jóval több mint tíz évnek megfelelő időt töltenek el, ami ugyanakkor még mindig csak töredéke a hatalmas napi látogatószámmal rendelkező Facebook és YouTube értékeinek.
Ennek ellenére ezen streamingszolgáltatásokat nézik nap mint nap legtovább a magyarok, egy átlagos felhasználó bőven több mint egy órán keresztül.
Eltöltött idő: a vizsgált tartalmat meglátogató felhasználók által a felületen eltöltött összes idő.
ATS (átlagosan eltöltött idő): a vizsgált tartalom közönségének a tartalmon eltöltött átlagos ideje a vizsgált időszakban.
Az oldal neve | Eltöltött idő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
Facebook.com | 102,6 | 0:55:29 |
Youtube.com | 100,8 | 1:06:29 |
Google.com | 65,7 | 0:12:26 |
Netflix.com | 19,6 | 1:48:32 |
Disneyplus.com (↑1) | 4,3 | 1:19:13 |
Instagram.com (↑3) | 1,6 | 0:05:19 |
Wikipedia.org | 1,5 | 0:02:51 |
Messenger.com | 1,4 | 0:14:37 |
Pinterest.com (↑1) | 1,1 | 0:07:11 |
Tiktok.com (↑1) | 0,8 | 0:05:35 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb oldal és a látogatásonként eltöltött idő
Visits: a vizsgált tartalomnál a folytonos látogatások teljes száma (30 percnél hosszabb idő után újra kezdődik).
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Google.com | 7 616 709 | 0:04:26 |
Facebook.com | 2 189 133 | 0:24:54 |
Youtube.com | 1 243 380 | 0:42:53 |
Wikipedia.org | 373 871 | 0:02:11 |
Instagram.com | 221 478 | 0:03:53 |
Netflix.com (↑1) | 117 660 | 1:32:03 |
Reddit.com (↓1) | 117 311 | 0:02:46 |
Tiktok.com | 90 971 | 0:05:07 |
Pinterest.com | 90 139 | 0:06:15 |
Messenger.com | 77 079 | 0:10:10 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó oldal és az oldalmegtekintésekre jutó idő
Views: kontaktusok száma a vizsgált tartalomnál (weboldal megnyitása)
Az oldal neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Google.com | 30 005 573 | 0:01:08 |
Facebook.com | 7 355 113 | 0:07:23 |
Youtube.com | 2 424 610 | 0:22:02 |
Wikipedia.org | 852 448 | 0:00:57 |
Instagram.com | 348 697 | 0:02:27 |
Reddit.com | 214 463 | 0:01:29 |
Netflix.com (↑1) | 196 702 | 0:55:16 |
Pinterest.com (↓1) | 162 419 | 0:03:31 |
Tiktok.com | 159 982 | 0:03:06 |
Messenger.com (↑2) | 105 797 | 0:07:23 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb |
A külföldi oldalak látógatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
A vizsgált külföldi oldalakat leginkább hétköznapokon látogatják a magyarok, hétvégéken kevesebb felhasználó átlagosan rövidebb időre fordul meg rajtuk.
Az államalapítás ünnepe, augusztus 20-a szerdára esett, a fogyasztás mégis inkább egy hétvégi naphoz hasonlított. Az adatok közel 30 oldal értékeit veszik figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 08. 01. | 3 346 552 | 0:44:03 |
2025. 08. 02. | 3 087 608 | 0:48:59 |
2025. 08. 03. | 3 254 888 | 0:49:14 |
2025. 08. 04. | 3 552 796 | 0:51:27 |
2025. 08. 05. | 3 370 080 | 0:49:58 |
2025. 08. 06. | 3 293 308 | 0:52:43 |
2025. 08. 07. | 3 174 512 | 0:53:10 |
2025. 08. 08. | 3 105 424 | 0:48:16 |
2025. 08. 09. | 2 815 200 | 0:44:42 |
2025. 08. 10. | 2 939 504 | 0:52:39 |
2025. 08. 11. | 3 227 144 | 0:53:45 |
2025. 08. 12. | 3 311 328 | 0:50:42 |
2025. 08. 13. | 3 452 496 | 0:48:13 |
2025. 08. 14. | 3 352 264 | 0:47:42 |
2025. 08. 15. | 3 320 508 | 0:48:49 |
2025. 08. 16. | 2 875 176 | 0:43:29 |
2025. 08. 17. | 2 998 868 | 0:47:41 |
2025. 08. 18. | 3 380 620 | 0:52:20 |
2025. 08. 19. | 3 312 756 | 0:48:42 |
2025. 08. 20. | 3 115 760 | 0:47:17 |
2025. 08. 21. | 3 402 924 | 0:55:11 |
2025. 08. 22. | 3 310 172 | 0:51:54 |
2025. 08. 23. | 2 827 916 | 0:52:29 |
2025. 08. 24. | 2 870 688 | 0:57:45 |
2025. 08. 25. | 3 319 420 | 0:51:53 |
2025. 08. 26. | 3 485 544 | 0:51:22 |
2025. 08. 27. | 3 386 876 | 0:48:11 |
2025. 08. 28. | 3 379 668 | 0:51:52 |
2025. 08. 29. | 3 182 672 | 0:51:39 |
2025. 08. 30. | 3 020 968 | 0:56:12 |
2025. 08. 31. | 3 097 672 | 0:53:35 |
Applikációk (kb. 70 vizsgált alkalmazás)
A tíz legtöbb internetezőt elérő applikáció
Vannak alkalmazások, mint például a Netflix, amit ugyan kevesebb magyar használ napi szinten, mégis a havi elérése (legalább havi egyszeri felkeresés) alapján bekerülne a top tízbe.
Applikáció neve | Napi Real users | Havi Real users |
---|---|---|
Messenger | 3 837 973 | 4 988 752 |
3 540 771 | 4 834 800 | |
Gmail | 2 375 766 | 4 752 588 |
YouTube | 1 641 237 | 4 280 532 |
TikTok | 1 270 775 | 2 161 720 |
942 449 | 1 925 284 | |
Viber | 860 553 | 2 169 608 |
Időkép | 478 553 | 924 800 |
WhatsApp Messenger | 344 499 | 1 029 520 |
Spotify | 281 044 | 1 215 500 |
A tíz leghosszabb ideig látogatott applikáció
Az applikáció neve | Átlagos napi összidő (év) | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
384,4 | 0:57:06 | |
TikTok (↑1) | 238,6 | 1:38:49 |
YouTube (↓1) | 229,6 | 1:13:39 |
Messenger | 169,9 | 0:23:15 |
40,1 | 0:22:25 | |
Gmail | 25,0 | 0:05:29 |
Netflix | 19,3 | 0:57:49 |
Viber | 16,5 | 0:10:09 |
Snapchat | 11,4 | 0:25:52 |
Waze | 10,6 | 0:41:28 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb applikáció és a látogatásonként eltöltött idő
Az app neve | Napi Visits | Eltöltött idő/Visit [ó:p:mp] |
---|---|---|
Messenger | 19 012 293 | 0:04:41 |
17 202 739 | 0:11:46 | |
Gmail | 7 993 356 | 0:01:38 |
TikTok | 4 750 688 | 0:26:26 |
YouTube | 3 821 201 | 0:31:38 |
3 107 530 | 0:06:48 | |
Viber | 2 609 197 | 0:03:22 |
Időkép | 1 070 362 | 0:01:27 |
WhatsApp Messenger | 1 069 107 | 0:04:05 |
Spotify (↑1) | 770 787 | 0:06:52 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb interakciót kiváltó applikáció és a kontaktusonként eltöltött idő
Az app neve | Napi Views | Eltöltött idő/View [ó:p:mp] |
---|---|---|
221 473 344 | 0:00:55 | |
Messenger | 122 105 117 | 0:00:44 |
TikTok | 84 545 727 | 0:01:30 |
30 437 335 | 0:00:42 | |
Gmail | 21 868 295 | 0:00:36 |
Viber | 19 187 319 | 0:00:27 |
YouTube | 12 376 897 | 0:09:48 |
WhatsApp Messenger | 9 841 844 | 0:00:27 |
Spotify | 6 253 006 | 0:00:52 |
Duolingo | 4 157 077 | 0:00:44 |
A applikáció látógatószámának és a rajtuk eltöltött idő hosszának alakulása
A magyar internetezők az átlagoshoz képest kevesebbszer, de hosszabb ideig használnak applikációkat a hétvégi napokon. Az adatok közel 70 alkalmazás értékeit veszik figyelembe.
Dátum | Napi real users | Napi ATS [ó:p:mp] |
---|---|---|
2025. 08. 01. | 4 950 876 | 2:03:53 |
2025. 08. 02. | 4 924 900 | 2:15:52 |
2025. 08. 03. | 4 768 976 | 2:23:47 |
2025. 08. 04. | 4 879 952 | 2:15:18 |
2025. 08. 05. | 4 733 480 | 2:18:26 |
2025. 08. 06. | 4 881 244 | 2:08:23 |
2025. 08. 07. | 4 854 248 | 1:59:18 |
2025. 08. 08. | 4 917 216 | 2:08:16 |
2025. 08. 09. | 4 714 304 | 2:05:49 |
2025. 08. 10. | 4 742 524 | 2:15:40 |
2025. 08. 11. | 4 959 716 | 2:10:00 |
2025. 08. 12. | 4 883 556 | 2:14:02 |
2025. 08. 13. | 4 885 936 | 2:08:50 |
2025. 08. 14. | 4 928 776 | 2:07:09 |
2025. 08. 15. | 4 961 076 | 2:01:48 |
2025. 08. 16. | 4 813 788 | 2:15:50 |
2025. 08. 17. | 4 815 556 | 2:23:11 |
2025. 08. 18. | 4 854 248 | 2:12:40 |
2025. 08. 19. | 4 826 844 | 2:03:25 |
2025. 08. 20. | 4 798 148 | 2:15:10 |
2025. 08. 21. | 4 981 136 | 2:08:36 |
2025. 08. 22. | 4 804 064 | 2:14:21 |
2025. 08. 23. | 4 643 108 | 2:10:47 |
2025. 08. 24. | 4 710 768 | 2:13:01 |
2025. 08. 25. | 4 934 488 | 2:10:33 |
2025. 08. 26. | 4 847 108 | 2:09:05 |
2025. 08. 27. | 4 886 208 | 2:02:15 |
2025. 08. 28. | 4 850 372 | 2:04:29 |
2025. 08. 29. | 4 847 992 | 2:04:50 |
2025. 08. 30. | 4 766 732 | 2:13:40 |
2025. 08. 31. | 4 713 488 | 2:20:03 |
Hazai és külföldi weboldalak, valamint számítógépes és applikációs internetezési szokások összehasonlítása
Az idősoros adatokat a magyar oldalak esetében közel 700 weboldal, a nemzetközi oldalaknál és applikációknál közel 70 vizsgált elem, a magyar appoknál pedig kb. 30 alkalmazás szolgáltatja.
Összehasonlítás napi real users szerint
Dátum | Nemzetközi oldalak | Magyar oldalak | Nemzetközi applikációk | Magyar applikációk |
---|---|---|---|---|
2025. 08. 01. | 3 346 552 | 3 890 484 | 4 879 340 | 801 516 |
2025. 08. 02. | 3 087 608 | 3 627 460 | 4 828 476 | 931 600 |
2025. 08. 03. | 3 254 888 | 3 735 580 | 4 652 356 | 882 708 |
2025. 08. 04. | 3 552 796 | 3 945 496 | 4 788 832 | 861 900 |
2025. 08. 05. | 3 370 080 | 3 919 996 | 4 648 208 | 714 000 |
2025. 08. 06. | 3 293 308 | 3 941 484 | 4 805 424 | 849 116 |
2025. 08. 07. | 3 174 512 | 3 840 436 | 4 782 508 | 735 216 |
2025. 08. 08. | 3 105 424 | 3 745 848 | 4 866 080 | 639 744 |
2025. 08. 09. | 2 815 200 | 3 439 168 | 4 641 884 | 632 740 |
2025. 08. 10. | 2 939 504 | 3 562 792 | 4 662 216 | 757 656 |
2025. 08. 11. | 3 227 144 | 3 928 156 | 4 891 240 | 709 988 |
2025. 08. 12. | 3 311 328 | 3 903 132 | 4 809 912 | 734 332 |
2025. 08. 13. | 3 452 496 | 3 893 408 | 4 818 004 | 825 316 |
2025. 08. 14. | 3 352 264 | 3 794 468 | 4 870 228 | 804 644 |
2025. 08. 15. | 3 320 508 | 3 800 928 | 4 903 344 | 800 836 |
2025. 08. 16. | 2 875 176 | 3 530 560 | 4 711 380 | 884 000 |
2025. 08. 17. | 2 998 868 | 3 688 456 | 4 703 016 | 829 668 |
2025. 08. 18. | 3 380 620 | 3 832 888 | 4 785 704 | 796 484 |
2025. 08. 19. | 3 312 756 | 3 825 884 | 4 745 312 | 771 936 |
2025. 08. 20. | 3 115 760 | 3 645 412 | 4 695 876 | 831 028 |
2025. 08. 21. | 3 402 924 | 3 965 080 | 4 879 000 | 974 372 |
2025. 08. 22. | 3 310 172 | 3 835 404 | 4 700 092 | 869 584 |
2025. 08. 23. | 2 827 916 | 3 497 104 | 4 539 952 | 700 264 |
2025. 08. 24. | 2 870 688 | 3 570 000 | 4 626 720 | 654 364 |
2025. 08. 25. | 3 319 420 | 3 828 672 | 4 872 268 | 781 184 |
2025. 08. 26. | 3 485 544 | 3 901 976 | 4 762 312 | 806 208 |
2025. 08. 27. | 3 386 876 | 3 909 116 | 4 823 308 | 722 092 |
2025. 08. 28. | 3 379 668 | 3 888 784 | 4 777 680 | 858 296 |
2025. 08. 29. | 3 182 672 | 3 800 860 | 4 758 912 | 878 288 |
2025. 08. 30. | 3 020 968 | 3 620 252 | 4 649 296 | 880 056 |
2025. 08. 31. | 3 097 672 | 3 675 196 | 4 596 120 | 842 792 |
Összehasonlítás napi ATS szerint
Dátum | Nemzetközi oldalak | Magyar oldalak | Nemzetközi applikációk | Magyar applikációk |
---|---|---|---|---|
2025. 08. 01. | 0:44:03 | 0:23:09 | 2:04:40 | 0:06:15 |
2025. 08. 02. | 0:48:59 | 0:26:37 | 2:16:59 | 0:08:18 |
2025. 08. 03. | 0:49:14 | 0:29:09 | 2:25:52 | 0:08:03 |
2025. 08. 04. | 0:51:27 | 0:24:57 | 2:16:39 | 0:06:48 |
2025. 08. 05. | 0:49:58 | 0:24:22 | 2:19:39 | 0:08:35 |
2025. 08. 06. | 0:52:43 | 0:24:57 | 2:09:25 | 0:05:34 |
2025. 08. 07. | 0:53:10 | 0:24:39 | 2:00:07 | 0:06:18 |
2025. 08. 08. | 0:48:16 | 0:23:42 | 2:08:40 | 0:07:14 |
2025. 08. 09. | 0:44:42 | 0:25:03 | 2:06:59 | 0:05:51 |
2025. 08. 10. | 0:52:39 | 0:25:47 | 2:17:08 | 0:05:22 |
2025. 08. 11. | 0:53:45 | 0:24:30 | 2:10:59 | 0:05:45 |
2025. 08. 12. | 0:50:42 | 0:24:52 | 2:15:06 | 0:06:32 |
2025. 08. 13. | 0:48:13 | 0:24:30 | 2:09:44 | 0:05:23 |
2025. 08. 14. | 0:47:42 | 0:25:30 | 2:07:47 | 0:05:26 |
2025. 08. 15. | 0:48:49 | 0:24:57 | 2:02:10 | 0:06:30 |
2025. 08. 16. | 0:43:29 | 0:26:46 | 2:17:13 | 0:08:22 |
2025. 08. 17. | 0:47:41 | 0:27:17 | 2:24:56 | 0:09:32 |
2025. 08. 18. | 0:52:20 | 0:24:46 | 2:13:31 | 0:06:21 |
2025. 08. 19. | 0:48:42 | 0:24:16 | 2:04:35 | 0:05:53 |
2025. 08. 20. | 0:47:17 | 0:25:55 | 2:16:56 | 0:06:37 |
2025. 08. 21. | 0:55:11 | 0:25:25 | 2:09:34 | 0:08:36 |
2025. 08. 22. | 0:51:54 | 0:26:13 | 2:15:52 | 0:07:54 |
2025. 08. 23. | 0:52:29 | 0:25:34 | 2:12:45 | 0:06:33 |
2025. 08. 24. | 0:57:45 | 0:27:48 | 2:14:36 | 0:05:56 |
2025. 08. 25. | 0:51:53 | 0:25:37 | 2:11:20 | 0:05:30 |
2025. 08. 26. | 0:51:22 | 0:25:05 | 2:10:15 | 0:06:45 |
2025. 08. 27. | 0:48:11 | 0:24:38 | 2:02:51 | 0:06:41 |
2025. 08. 28. | 0:51:52 | 0:24:37 | 2:05:16 | 0:06:10 |
2025. 08. 29. | 0:51:39 | 0:25:11 | 2:05:30 | 0:09:00 |
2025. 08. 30. | 0:56:12 | 0:27:46 | 2:14:51 | 0:11:38 |
2025. 08. 31. | 0:53:35 | 0:28:29 | 2:22:12 | 0:07:47 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő média mobilon és asztali számítógépen
A ranglista sorrendje a napi felhasználók száma alapján áll fel, mely a keresztfogyasztók (mindkét eszközt használók) miatt nem azonos a két eszköz napi Real users értékeinek összegével.
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
3 345 517 | 1 501 047 | |
3 592 308 | 850 241 | |
Messenger | 3 838 258 | 51 893 |
YouTube | 1 815 317 | 580 251 |
TikTok | 1 308 939 | 33 761 |
Instagram (↑1) | 998 284 | 100 254 |
Időkép (↓1) | 806 237 | 144 566 |
Viber | 860 553 | nem értelmezett |
Index | 610 203 | 173 705 |
24.hu | 545 024 | 129 323 |
A tíz leghosszabb ideig látogatott oldal mobilon és asztali számítógépen
A ranglista sorrendje a két különböző platform közös, napi ATS értékén alapul, mely a keresztfogyasztás (mindkét eszköz használata) miatt nem azonos az eszközök napi értékeinek összegével.
Média neve | Mobil | PC | Együtt |
---|---|---|---|
Jobbmintatv.pro (↑1) | 1:36:06 | 2:14:29 | 1:52:56 |
TikTok (↑1) | 1:35:57 | 0:12:22 | 1:34:22 |
YouTube (↑2) | 1:08:35 | 1:25:54 | 1:18:43 |
Videa.hu (↑2) | 1:03:59 | 1:37:41 | 1:18:42 |
Netflix (↑5) | 0:55:49 | 1:55:38 | 1:16:37 |
Disney+ (↓2) | 1:07:07 | 1:30:14 | 1:13:30 |
HBO Max (↑7) | 1:01:16 | 1:27:29 | 1:10:44 |
Facebook (↑3) | 0:57:08 | 1:00:22 | 1:05:18 |
TV2 Play (↓2) | 0:42:10 | 1:47:41 | 1:05:09 |
Filmi.hu (↓2) | 0:43:03 | 1:56:56 | 1:01:21 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz leglátogatottabb média átlagos napi Visits szerint, mobilon és asztali számítógépen
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
17 587 713 | 1 804 158 | |
Messenger | 19 012 973 | 76 399 |
12 265 515 | 3 486 663 | |
YouTube | 4 142 549 | 922 032 |
TikTok | 4 803 623 | 38 036 |
3 177 868 | 151 140 | |
Viber (↑1) | 2 609 197 | Nem működik PC-n |
Időkép (↓1) | 1 788 278 | 250 984 |
Index | 1 123 429 | 347 962 |
24.hu | 900 378 | 266 824 |
A tíz legtöbb oldalletöltést kiváltó média mobilon és asztali számítógépen
Média neve | Mobil | PC |
---|---|---|
222 931 586 | 5 896 870 | |
Messenger | 122 105 797 | 105 117 |
TikTok | 84 645 384 | 60 325 |
39 289 931 | 13 473 976 | |
30 526 400 | 259 633 | |
Viber | 19 187 319 | Nem működik PC-n |
YouTube | 12 830 870 | 1 970 638 |
WhatsApp Messenger | 9 841 844 | Nem működik PC-n |
Spotify | 6 253 006 | Nem működik PC-n |
Index (↑1) | 2 787 065 | 1 903 657 |
A tíz leglátogatottabb streaming és videómegosztó média
A listáról hiányzik a YouTube, mely napi egymilliónál is nagyobb látogatottsága miatt túlságosan elnyomja a többi weboldal értékét, azonban a külföldi oldalak témájánál szerepel különböző mutatóival együtt.
Média neve | Napi Real users | Eltöltött idő (év) |
---|---|---|
Videa.hu | 277 751 | 41,6 |
Netflix | 269 043 | 38,9 |
Jobbmintatv.pro (↑1) | 79 110 | 17,0 |
HBO Max (↓1) | 78 204 | 10,4 |
Disney+ | 73 148 | 9,9 |
Twitch | 67 248 | 7,4 |
Indavideo.hu | 58 822 | 5,1 |
RTL+ | 28 836 | 2,2 |
MédiaKlikk | 18 900 | 1,0 |
SkyShowtime | 13 264 | 0,1 |
A zárójelben szereplő nyíl és szám azt jelzi, hogy a weboldal az előző havi rangsorhoz képest hány hellyel került előrébb/hátrébb. |
A tíz legtöbb felhasználót elérő applikáció, külföldi és magyar oldal összehasonlítása
Külföldi applikációk:
- Duolingo
- Gmail
- Messenger
- Spotify
- TikTok
- Viber
- WhatsApp Messenger
- YouTube
Magyar applikációk:
- 24 alkalmazás
- BudapestGO
- Digitális Állampolgár
- Hírstart
- HVG
- Időkép
- Index
- Portfolio
- Telex
- Vonatinfó
Külföldi oldalak:
- facebook.com
- google.com
- instagram.com
- Messenger.com
- netflix.com
- pinterest.com
- reddit.com
- tiktok.com
- wikipedia.org
- youtube.com
Magyar oldalak:
- 24.hu
- 444.hu
- blikk.hu
- hvg.hu
- idokep.hu
- index.hu
- origo.hu
- portfolio.hu
- telex.hu
- videa.hu
A nemzetközi applikációk és oldalak nagy népszerűségüket a globális közösségi felületeknek köszönhetik, míg a leglátogatottabb magyar weblapok és alkalmazások profilja többnyire a hírterjesztés.
A tíz legnépszerűbb külföldi applikációt naponta 4,7 millió ember használja, a magyar alkalmazások esetén ez az érték mintegy 0,7 millió. A leglátogatottabb weboldalak közül a nemzetközieket kb. 3,2 millió, a magyar top tíz oldalt ellenben csak napi 2,1 millió hazai internetező böngészi.
Típus | Real users (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 4 740 460 |
magyar applikációk | 728 725 |
külföldi oldalak | 3 191 163 |
magyar oldalak | 2 132 355 |
Egy átlagos napon a magyar internetezők kb. ezeregyszáz évnek megfelelő időt töltenek el a tíz legpopulárisabb külföldi applikáción, a külhoni oldalak ranglistájának értéke ennek körülbelül a negyede, a magyar top tíz weblapé pedig a százat sem éri el. A top tíz magyar alkalmazáson töltött összidő elenyésző, kevesebb, mint tíz év.
Típus | Összidő évben (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 1128 |
magyar applikációk | 8 |
külföldi oldalak | 296 |
magyar oldalak | 80 |
A legnépszerűbb külföldi applikációkra szánják naponta a legtöbb időt a magyarok, átlagosan kb. 130 percet, míg a hazai appokon eltöltött idő ennek kb. a huszada. A külföldi toplistás oldalakon kb. ötven percet böngésznek a felhasználók, míg a hazai top tíz oldal húsz percre köti le az érdeklődőket.
Típus | ATS [perc] (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 125 |
magyar applikációk | 6 |
külföldi oldalak | 49 |
magyar oldalak | 20 |
A toplistás külföldi applikációkon egy átlagos felhasználó nagyjából száztíz oldalletöltést hajt végre, míg ez a többi kategória esetében durván tízszer kisebb érték.
Típus | Views per real user (napi átlag) |
---|---|
külföldi applikációk | 112 |
magyar applikációk | 8 |
külföldi oldalak | 13 |
magyar oldalak | 9 |