A Nokia is a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által indított H95 projekt mellé állt
nullAz NMHH által indított programot hazánk legjelentősebb hírközlési és médiapiaci szereplői támogatják. Az NMHH, az Index, az Invitel, a Magyar Telekom, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), a Microsoft, az Origo Zrt., az RTL Klub, a Telenor, a TV2, a UPC és a Vodafone összefogásával indított projekthez új támogatóként a Nokia Magyarország is csatlakozott.
A H95 projekt célja egy egyedülálló, a gyerekek és a fiatalok médiaértés-készségeit és médiahasználatát fejlesztő intézmény kialakítása. A központban a diákok egy közös alkotófolyamat során, a legmodernebb eszközöket használva, játszva ismerkedhetnek meg a média és a hírközlés kulisszatitkaival. Elkészíthetik saját kisfilmjüket, reklámjukat, rádióműsorukat, megszerkeszthetik saját weboldalukat, újságjukat, ezáltal saját élményeiken keresztül sajátíthatják el egy új médiakultúra alapjait.
Az NMHH és partnerei kezdettől fogva fontosnak tartották, hogy a fiatalokat bevonják a H95 projektbe, ezért névpályázatot hirdettek, hogy a diákokkal közösen találják meg a médiaértés-oktató központ végleges elnevezését. A pályázatra csaknem 3000 névjavaslat érkezett.
Az NMHH és partnerei által delegált szakmai zsűri kiválasztotta a 25 legötletesebb nevet, amelyet közönségszavazásra bocsájtottak.
A legjobb nevekre november 16-ig lehet szavazni a http://h95.hu weboldalon.