Internetes közönségmérési adatok (2021. IV. negyedév)
Az online médiatér közönsége a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján
Az online médiumok piaca - a többi platformhoz hasonlóan - igényli az auditálást, a reklámértékesítés alapjául szolgáló „közös valuta” létrehozását. Az internet különbözik a televíziós és a rádiós piactól a tekintetben, hogy a tartalomszolgáltatók ismerik a saját podcast-juk, weblapjuk, streaming szolgáltatásuk látogatottsági adatait, mivel ezek a statisztikák a szerverekből kiolvashatók. A reklámértékesítés önbevallás alapján történő elszámolása azonban a vásárlók számára nem nyújt teljes biztonságot. Ennek köszönhetően viszonylag hamar kezdeményezték az internetes tartalmak auditálását, amelyet jelenleg a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) megbízásából a Gemius Hungary Kft. folytat. Ennek a mérésnek ugyanaz a funkciója, mint a televíziók esetében a Nielsen Közönségmérés Kft. vagy a rádióknál a Kantar Hoffmann – M-Meter konzorcium által folytatott adatfelvételeknek. A DKT felelős a magyar internetes tartalmak mindenki által elfogadott és használt médiafogyasztási mérőszámainak és adatainak előállításáért. Jelen riport a DKT mérések eredményeit igyekszik bemutatni, továbbá megpróbál képet adni a magyar piac trendjeiről és jellegzetességeiről.
Digitális Közönségmérési Tanács
A Digitális Közönségmérési Tanács a magyar digitális ipar főbb képviselői által irányított iparközi szervezet (Joint Industrial Council). Fő célja, hogy a DKT18 tender nyertesének szolgáltatását a felhasználók felé eljuttassa, az ő érdekeiket képviselje a szolgáltató (Gemius) felé. A szolgáltatás a magyarországi digitális médiumok 15 év feletti lakosság körében történő forgalom- és közönségmérésének eredményeit foglalja össze.
Az adatok három dimenzióban vizsgálhatók: médiatípus, tartalom és idő alapján.
- Médiatípus: PC, mobiltelefon, tablet – a médiafogyasztást mutatja különböző eszközökön
- Tartalom: website-ok, mobil applikációk és stream-ek (video- vagy audio stream-ek)
- Idő: 2020. október 1-jétől új módszertan lépett életbe, aminek köszönhetően – többek között – részletesebben vizsgálhatók a közönség demográfiai adatai és tetszőlegesen elemezhetők az időszakok
A forgalom- és közönségmérés során mérőkóddal figyelik az összes olyan hazai tartalmat, amelynek előállítója megrendeli a szolgáltatást. 2020 decemberében 594 magyar tartalomról rendelkeztek információkkal. Szerződés hiányában több népszerű hazai weboldal nem szerepel az elemzésben, mint például a gov.hu vagy az ncore.cc, míg a külföldi oldalak egyáltalán nem részei az analízisnek (pl. facebook.com, youtube.com).
Egy kb. 9500 fős PC-s panel mintán mérőkód nélkül, szoftveresen mérik az internetes fogyasztást. E körbe beletartoznak a nagy látogatottságú külföldi tartalmak, azon magyar oldalak, amelyek nem állnak szerződésben a kutató céggel, valamint a vállalati, kereskedelmi tartalmak is – ezek az adatok azonban a hazai piac védelme érdekében nem publikusak. Mobiltelefonon és tableten nincs panelkutatás, ezeken az eszközökön csak az auditált tartalmakat vizsgálják. Az internetes fogyasztás csak PC-re teljes.
Tematikus csoportosítások – tíz különböző csoportot határoz meg a DKT:
- magazin
- híroldal
- szórakozás
- közhasznú/információ/linkgyűjtemény
- közösségi média
- e-kereskedelem
- levelező
- keresők
- felnőtt tartalom
- egyéb
A tartalmak publikálása domain szinten történik. A tematikus csoportosításba minden tartalom besorolhatja önmagát, de ez nem kötelező.
Mérőszámok
Mivel az elemzés számos, az internetes közönségmérés során használt fogalmat tartalmaz, célszerű ezen kifejezéseket egyértelműsíteni. Az alábbiakban a tanulmányban alkalmazott mérőszámok kerülnek bemutatásra.
- Real users: belföldi internetezők – azon internetezők száma, akik meglátogatták az adott tartalmat a vizsgált időszakban
- Átlagos napi real users: a vizsgált időszakban a napi belföldi internetezők átlaga
- Reach: az adott tartalom elérése a vizsgált célcsoporton belül – százalékos értékben kifejezve
- Átlagos napi reach: a vizsgált időszakban a napi Reach-ek átlaga
- ATS (average time spent): átlagosan eltöltött idő, a vizsgált tartalom közönségének a tartalmon eltöltött átlagos ideje a vizsgált időszakban
- Views: kontaktusok száma a vizsgált tartalomnál (weboldalnál: oldal megnyitása)
- Views/real user: a real user átlagos views száma
- Eltöltött idő/view: egy view során a vizsgált tartalmon eltöltött átlagos idő
- Visits: látogatások – a vizsgált tartalmon a folytonos látogatások teljes száma – 30 percnél hosszabb idő után újra kezdődik
- Visit/real user: a real user visit-jeinek átlagos száma
- Eltöltött idő/visit: egy visit átlagos hossza a vizsgált tartalmon
- Views composition: a vizsgált tartalom közönségének megoszlása demográfiai (vagy más) jellemzők szerint a views tükrében
- Internetpenetráció: az internet használatának elterjedtsége az adott célcsoporton belül
Demográfiai háttéradatok
A tanulmány során használt demográfiai adatok tekintetében (korösszetétel, nemek aránya) a Központi Statisztikai Hivatal adatbázisaiból elérhető, publikus adatokra támaszkodik az elemzés (Magyarország népességének száma nemek és életkor szerint, 2021. január 1.)
Internethasználat a 15 év feletti lakosok körében
A Real user olyan belföldi internetező, aki meglátogatott Magyarországról bármilyen, a DKT által mért internetes tartalmat. Összesen 6.444.632 Real user-t ért el az internet Magyarországon 2021. negyedik negyedévében, vagyis a 15 évnél idősebbek több mint háromnegyedét.
Internetező/nem internetező | Arány |
---|---|
Internetező | 77,52% |
Nem internetező | 22,48% |
Real users és internetpenetráció – nemek és korosztályok szerint
A 15 évnél idősebb magyar férfiak száma 3.950.940, a nőké pedig 4.397.250. Ennek köszönhető, hogy csaknem háromszázezerrel több nő használ internetet, mégis az internetpenetráció 1,1 százalékponttal alacsonyabb a körükben, mint a férfiaknál. Jelentősen több nő internetezik, ugyanakkor az internethasználók és a nem használók aránya csaknem megegyezik a két nemnél.
Egyedi felhasználók (real users) | Internetpenetráció | |
---|---|---|
Férfi | 3 072 784 | 78,1% |
Nő | 3 371 848 | 77,0% |
Az egymást követő generációk közötti különbség az internethasználat tükrében is kirajzolódik. Az elemzésben az Alfa-generáció még nem szerepel, ők ugyanis tízévesek vagy annál fiatalabbak – így nem állnak rendelkezésre róluk adatok. A Z-generációnál csak a 15 évesekről vagy az annál idősebbekről rendelkezünk információkkal. A korosztályos besorolás és a korcsoportok népességének mérete a következőképpen alakul:
Generáció | Kor | Népesség |
---|---|---|
Z-generáció | 15-24 éves | 1010299 |
Y-generáció | 25-40 éves | 2020846 |
X-generáció | 41-56 éves | 2358087 |
Baby-boomer | 57-75 éves | 2184911 |
Háborús | 76 éves vagy idősebb | 739396 |
Az adatok alapján kijelenthető, hogy a fiatalabb generációk körében jobban elterjedt az internethasználat. A Z-generáció száma csupán fele az Y-énak, emiatt körükben sokkal kevesebb a Real user-ek száma, az internetpenetráció azonban hasonló mértékű.
Egyedi felhasználók (real users) | Internetpenetráció | |
---|---|---|
Z-generáció | 1 008 576 | 99,8% |
Y-generáció | 2 012 392 | 99,6% |
X-generáció | 2 026 196 | 85,9% |
Baby-boomer | 1 349 188 | 61,8% |
Háborús | 48 280 | 6,5% |
Tematikus oldalak látogatottsága
Mind a Real users, mind az oldalakon eltöltött átlagos idő (ATS) a negyedév havi átlagát mutatja. A legtöbb felhasználót a magazinok érik el, mégis a legtöbb időt a híroldalakon töltik az emberek. A legkevesebb ideig (az „egyéb” kategória kivételével) a felnőtt tartalmakat, a levelezőket és a keresők kategóriákba sorolt weboldalakat nézik a felhasználók. A kevésbé népszerű kategóriák színes nemzetközi tartalommal bírnak, amik nincsenek benne a statisztikában, csak a DKT-val szerződésben álló weboldalak.
Tematika | Egyedi felhasználók (real users) | ATS [óra:perc] |
---|---|---|
Magazin | 5 499 296 | 2:08 |
Híroldal | 5 357 652 | 4:02 |
Közhasznú / információ / linkgyűjtemény | 4 520 844 | 0:54 |
Szórakozás | 4 468 144 | 1:45 |
Közösségi média | 4 201 312 | 2:32 |
E-kereskedelem | 3 589 176 | 0:56 |
Keresők | 2 591 004 | 0:46 |
Egyéb | 1 868 980 | 0:12 |
Felnőtt tartalom | 2 011 100 | 0:17 |
Levelező | 1 177 080 | 1:07 |
Tematikus tartalmak látogatottsága otthonról és munkahelyről
Összesen 5.216.348 ember használt mobil eszközt (telefon vagy tablet), 4.535.464 PC-t otthonról és 1.982.744–en munkahelyről a három hónap során. A százalékos értékek (Reach) azt mutatják, hogy a különböző eszközök használóinak mekkora része érte el az egyes tematikus kategóriákat. Elsősorban mobilon keresztül fogyasztanak az internetezők. Az otthoni és a munkahelyi böngészés között nagy különbségek mutatkoznak a magazin, a szórakozás, a közösségi média, az e-kereskedelem és a felnőtt tartalmaknál.
Tematika | Mobil | Otthoni PC | Munkahelyi PC |
---|---|---|---|
Magazin | 97,84% | 76,01% | 67,82% |
Híroldal | 97,86% | 67,39% | 70,91% |
Közhasznú / információ / linkgyűjtemény | 87,99% | 60,21% | 56,33% |
Szórakozás | 90,32% | 52,05% | 34,23% |
Közösségi média | 84,98% | 50,94% | 32,97% |
E-kereskedelem | 78,35% | 49,80% | 38,50% |
Keresők | 60,72% | 34,84% | 29,56% |
Egyéb | 50,06% | 25,97% | 26,89% |
Felnőtt tartalom | 52,40% | 25,44% | 16,82% |
Levelező | 17,98% | 17,77% | 14,41% |
Tematikus tartalmak látogatottsága hétköznap és hétvégén
A forgalmi adatok szerint egy átlagos hétköznap többen látogatnak híroldal, közhasznú/információ/linkgyűjtemény, e-kereskedelem, levelező és felnőtt tematikájú tartalmakat, mint hétvégén. Ezzel ellentétben a közösségi média és a szórakozás hétvégén népszerűbbek.
Tematika | Hétköznap | Hétvége |
---|---|---|
Híroldal | 2823550 | 2677845 |
Magazin | 2571952 | 2538427 |
Közhasznú / információ / linkgyűjtemény | 1188163 | 1156434 |
Szórakozás | 1057411 | 1109339 |
Közösségi média | 832837 | 877553 |
E-kereskedelem | 643200 | 618873 |
Levelező | 420399 | 324792 |
Keresők | 361868 | 319514 |
Felnőtt tartalom | 185278 | 177506 |
Egyéb | 176537 | 129501 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő weboldal
A negyedév aggregált adatai alapján felállított sorrend szerint a legnépszerűbb oldal több mint 4,5 millió belföldi internetezőt ért el, ami a hazai netezők 68,5 százalékának felel meg. A weboldalak neve után szereplő nyíl és szám az előző időszakban felállított ranglistához képest az eltérést jeleníti meg. Ha a nyíl felfelé mutat, abban az esetben a weboldal előrébb helyezkedik el a listán, mint korábban.
Oldal neve | Real users | Reach |
---|---|---|
24.hu | 4 517 172 | 68,5% |
index.hu | 4 431 084 | 67,2% |
origo.hu | 4 326 160 | 65,6% |
blikk.hu (↑1) | 4 202 876 | 63,7% |
femina.hu (↓1) | 4 141 540 | 62,8% |
nlc.hu | 3 875 796 | 58,8% |
portfolio.hu (↑2) | 3 754 892 | 57,0% |
nosalty.hu | 3 720 688 | 56,4% |
ripost.hu (↑4) | 3 581 492 | 54,3% |
hvg.hu (↓3) | 3 558 032 | 54,0% |
Vannak olyan oldalak, amelyeknél az átlagos napi elérés viszonylag alacsony (pl.: nosalty.hu), mégis a negyedéves lista elejére kerülnek. A hírportálokat, magazinokat napi rendszerességgel többen nézik, mint a blogokat, receptoldalakat, online piactereket, ha hosszabb időtávot vizsgálunk, akkor az utóbbiak is sok egyedi felhasználót vonzanak.
Oldal neve | Átlagos napi real users | Átlagos napi reach |
---|---|---|
24.hu | 813 228 | 12,5% |
index.hu | 816 464 | 12,5% |
origo.hu | 740 841 | 11,4% |
blikk.hu (↑1) | 889 883 | 13,7% |
femina.hu (↓1) | 536 734 | 8,2% |
nlc.hu | 518 053 | 8,0% |
portfolio.hu (↑2) | 454 260 | 7,0% |
nosalty.hu | 341 265 | 5,2% |
ripost.hu (↑4) | 481 497 | 7,4% |
hvg.hu (↓3) | 442 350 | 6,8% |
Az átlagosan eltöltött idő (ATS) a havi átlagot mutatja: ebbe beleszámít az is, aki egész hónap alatt egyszer véletlenül rákattintott egy hírre és az is, aki napi rendszerességgel látogatta a különböző portálokat. Az index.hu közönsége sokkal több időt töltött el az oldalon, mint bármely más, akár több internetezőt elérő weboldal.
Oldal neve | ATS |
---|---|
24.hu | 0:20 |
index.hu | 0:42 |
origo.hu | 0:19 |
blikk.hu (↑1) | 0:18 |
femina.hu (↓1) | 0:09 |
nlc.hu | 0:11 |
portfolio.hu (↑2) | 0:14 |
nosalty.hu | 0:11 |
ripost.hu (↑4) | 0:07 |
hvg.hu (↓3) | 0:16 |
A tíz legtöbb internetezőt elérő weboldal demográfiai profilja
Különbségek figyelhetők meg a legtöbb internetezőt elérő weboldalak közti sorrendben demográfiai jellemzők alapján. A top tíz weboldal más népszerűségnek örvend a két nem, a generációk és a különböző iskolai végzettségűek körében.
Férfi | Nő | |
---|---|---|
1 | 24.hu | 24.hu |
2 | index.hu | femina.hu |
3 | origo.hu | blikk.hu (↑1) |
4 | blikk.hu (↑2) | index.hu (↓1) |
5 | portfolio.hu (↑3) | nlc.hu (↑1) |
6 | femina.hu (↓1) | origo.hu (↓1) |
7 | hvg.hu | nosalty.hu |
8 | jofogas.hu (↓4) | mindmegette.hu |
9 | nlc.hu (↑1) | ripost.hu |
10 | telex.hu (↓1) | life.hu |
Helyezés | Z-generáció | Y-generáció | X-generáció | Baby-boomer | Háborús |
---|---|---|---|---|---|
1 | 24.hu | 24.hu | 24.hu (↑1) | origo.hu (↑1) | index.hu (↑2) |
2 | index.hu | index.hu | index.hu (↓1) | 24.hu (↑1) | origo.hu (↓1) |
3 | origo.hu | origo.hu | origo.hu | index.hu (↓2) | 24.hu (↓1) |
4 | blikk.hu | femina.hu | blikk.hu (↑1) | blikk.hu | blikk.hu |
5 | femina.hu | blikk.hu | femina.hu (↓1) | femina.hu | portfolio.hu (↑1) |
6 | nlc.hu | nlc.hu | nlc.hu | ripost.hu (↑1) | mindmegette.hu (↓12) |
7 | nosalty.hu (↑1) | portfolio.hu (↑4) | portfolio.hu | portfolio.hu (↑2) | femina.hu (↓2) |
8 | hvg.hu (↓1) | nosalty.hu (↑1) | nosalty.hu (↑2) | nlc.hu (↓2) | ripost.hu (↑7) |
9 | portfolio.hu (↑5) | hvg.hu (↓2) | ripost.hu (↑2) | nosalty.hu (↑2) | nosalty.hu (↑3) |
10 | ripost.hu (↑5) | jofogas.hu (↓2) | borsonline.hu (↑13) | borsonline.hu (↑9) | hvg.hu (↓3) |
Helyezés | Max. 8 általános | Szakközépiskola | Gimnázium | Felsőfok |
---|---|---|---|---|
1 | 24.hu | 24.hu | 24.hu | index.hu |
2 | index.hu | origo.hu | index.hu | 24.hu |
3 | blikk.hu (↑1) | index.hu | origo.hu | origo.hu |
4 | origo.hu (↓1) | blikk.hu | blikk.hu (↑1) | femina.hu |
5 | femina.hu | femina.hu | femina.hu (↓1) | blikk.hu |
6 | nlc.hu | nlc.hu | nlc.hu | portfolio.hu (↑2) |
7 | nosalty.hu (↑1) | ripost.hu (↑3) | nosalty.hu (↑1) | nlc.hu |
8 | ripost.hu (↑3) | portfolio.hu (↑3) | portfolio.hu (↑1) | nosalty.hu (↑2) |
9 | hvg.hu (↓2) | nosalty.hu (↑3) | ripost.hu (↑4) | hvg.hu (↓3) |
10 | portfolio.hu (↑5) | borsonline.hu (↑10) | hvg.hu (↓3) | mindmegette.hu (↑3) |
Az öt legtöbb internetezőt elérő oldalak keresztfogyasztása
Az alábbiakban a teljes internetező népesség körében öt legtöbb internetezőt elérő weboldal keresztfogyasztását ábrázoljuk. A százalékos értékek azt mutatják meg, hogy az adott oldal látogatóinak hány százaléka kereste fel a negyedév során a többi oldalt.
Oldal neve | Keresztolvasottság |
---|---|
index.hu | 87,9% |
origo.hu | 86,9% |
blikk.hu | 86,2% |
femina.hu | 83,7% |
Oldal neve | Keresztolvasottság |
---|---|
24.hu | 89,6% |
origo.hu | 86,4% |
blikk.hu | 85,0% |
femina.hu | 82,2% |
Oldal neve | Keresztolvasottság |
---|---|
24.hu | 90,8% |
index.hu | 88,5% |
blikk.hu | 87,1% |
femina.hu | 85,0% |
Oldal neve | Keresztolvasottság |
---|---|
24.hu | 92,7% |
index.hu | 89,6% |
origo.hu | 89,6% |
femina.hu | 87,3% |
Oldal neve | Keresztolvasottság |
---|---|
24.hu | 91,3% |
index.hu | 88,0% |
origo.hu | 88,8% |
blikk.hu | 88,6% |
A tíz leglátogatottabb oldal
A Visits a látogatások számát mutatja, vagyis azt, hogy a negyedév során hányszor léptek fel az adott oldalra és böngésztek rajta 30 percnél rövidebb ideig. Ha valaki 30 percnél több időt töltött el egyhuzamban az oldalon, akkor az már két látogatásnak számít. A Visit/Real user azt mutatja, hogy egy olyan felhasználó, aki a három hónap során legalább egyszer meglátogatta a weboldalt, átlagosan hányszor tette ezt meg. Egyes tartalmak a gyakran visszatérő internetezők révén érik el a magas látogatások számát (pl.: index.hu, startlap.hu). A weboldalak után lévő szám az előző negyedévhez képest történt változást jelzi.
Helyezés | Oldal neve | Látogatások | Látogatások/real user |
---|---|---|---|
1 | index.hu | 151 602 701 | 34,2 |
2 | blikk.hu (↑2) | 123 801 003 | 29,5 |
3 | 24.hu | 114 454 081 | 25,3 |
4 | origo.hu (↓2) | 108 185 919 | 25,0 |
5 | telex.hu (↑1) | 77 119 643 | 25,2 |
6 | startlap.hu (↑1) | 70 148 171 | 30,3 |
7 | nlc.hu (↑2) | 63 661 367 | 16,4 |
8 | hvg.hu | 62 834 667 | 17,7 |
9 | femina.hu (↑3) | 59 498 900 | 14,4 |
10 | 444.hu (↑1) | 57 235 076 | 21,5 |
Bizonyos oldalaknál (pl.: startlap.hu, index.hu, telex.hu) egy átlagos Visit hosszúnak számít, ami az oldalon való tartós böngészést tükrözi. Máshol ellenben rövidnek (pl.: nlc.hu, femina.hu, blikk.hu), ami azt jelenti, hogy ezekre az oldalakra jellemzően egy hír, egy cikk elolvasására érkeznek a látogatók.
Helyezés | Oldal neve | Eltöltött idő/látogatás (perc) |
---|---|---|
1 | index.hu | 4:16 |
2 | blikk.hu (↑2) | 2:17 |
3 | 24.hu | 2:53 |
4 | origo.hu (↓2) | 2:55 |
5 | telex.hu (↑1) | 4:09 |
6 | startlap.hu (↑1) | 4:28 |
7 | nlc.hu (↑2) | 2:07 |
8 | hvg.hu | 3:11 |
9 | femina.hu (↑3) | 2:06 |
10 | 444.hu (↑1) | 3:16 |
A tíz legtöbb interakciót elérő oldal
A Views a kontaktusok számát mutatja meg a vizsgált tartalomnál (weboldalnál: oldal megnyitása). Egyes weboldalak a kontaktusok számát úgy érik el, hogy aránylag kevés internetező viszonylag sok oldalt nyit meg (pl.: freemail.hu, citromail.hu), míg másoknál a sok felhasználó kevés oldalletöltést hajt végre (pl.: portfolio.hu, 24.hu).
Helyezés | Oldal neve | Oldalletöltés | Oldalletöltés/real user |
---|---|---|---|
1 | index.hu | 475 946 766 | 107 |
2 | freemail.hu (↑1) | 419 921 011 | 429 |
3 | hasznaltauto.hu (↓1) | 369 943 329 | 170 |
4 | origo.hu | 337 732 427 | 78 |
5 | jofogas.hu | 277 077 431 | 85 |
6 | blikk.hu (↑1) | 248 450 415 | 59 |
7 | 24.hu (↓1) | 214 791 688 | 48 |
8 | telex.hu (↑1) | 180 102 502 | 59 |
9 | citromail.hu (↑3) | 146 437 023 | 355 |
10 | portfolio.hu (↑7) | 133 745 786 | 36 |
Az ATS paraméter órában és percben mutatja, hogy egy átlagos látogató mennyi időt töltött el az adott oldalon a negyedév során, az Eltöltött idő/View pedig azt, hogy egy View (megnyitott oldalon tartózkodás) átlagosan mennyi ideig tartott (perc és másodperc). A levelezőknél egy email elolvasása, a különböző kontaktusok száma kevés ideig tart, de ezek a rövid ideig tartó oldallátogatások összeadódnak, így magas ATS-t eredményeznek. Híroldalaknál például, ahol hosszabb cikkeket közölnek, egy átlagos View hosszabb, akár másfél perces is lehet.
Helyezés | Oldal neve | Átlagosan eltöltött idő (ATS, ó:p) | Eltöltött idő/oldalletöltés |
---|---|---|---|
1 | index.hu | 2:26 | 1:22 |
2 | freemail.hu (↑1) | 3:06 | 0:26 |
3 | hasznaltauto.hu (↓1) | 1:53 | 0:40 |
4 | origo.hu | 1:12 | 0:56 |
5 | jofogas.hu | 1:02 | 0:44 |
6 | blikk.hu (↑1) | 1:07 | 1:08 |
7 | 24.hu (↓1) | 1:12 | 1:32 |
8 | telex.hu (↑1) | 1:44 | 1:47 |
9 | citromail.hu (↑3) | 1:42 | 0:17 |
10 | portfolio.hu (↑7) | 0:45 | 1:16 |
A három leglátogatottabb hírportál real user száma
Az alábbi idősoros ábra a három leglátogatottabb hírportál látogatását mutatja be napi szinten a negyedév során. A visszatérő mélypontok a hétvégék, amikor kevesebbet interneteznek. A kicsúcsosodó értékek egy-egy nagyobb olvasóközönséget az oldalra csábító hírt jelenítenek meg. Október elejétől november második harmadáig az index.hu szinte minden nap több felhasználót ért el, mint két vetélytársa, azonban a vizsgált időablak hátralévő részében a 24.hu átvette a vezetést, és néhány alkalommal az origo.hu-nak is sikerült a hírportált megelőznie.
Dátum | Origo.hu | 24.hu | Index.hu |
---|---|---|---|
okt. 1. | 797 640 | 750 788 | 960 228 |
okt. 2. | 689 044 | 691 356 | 836 808 |
okt. 3. | 714 476 | 877 676 | 917 660 |
okt. 4. | 852 448 | 846 940 | 1 065 492 |
okt. 5. | 708 288 | 889 508 | 857 684 |
okt. 6. | 800 360 | 782 340 | 809 336 |
okt. 7. | 852 040 | 742 628 | 854 896 |
okt. 8. | 790 636 | 773 296 | 819 468 |
okt. 9. | 665 108 | 751 740 | 821 984 |
okt. 10. | 707 880 | 780 504 | 844 900 |
okt. 11. | 809 200 | 798 388 | 864 144 |
okt. 12. | 752 420 | 862 104 | 946 084 |
okt. 13. | 751 536 | 886 176 | 844 016 |
okt. 14. | 734 672 | 845 172 | 780 776 |
okt. 15. | 699 992 | 761 124 | 776 356 |
okt. 16. | 746 504 | 799 272 | 833 612 |
okt. 17. | 821 304 | 818 516 | 860 880 |
okt. 18. | 865 640 | 764 388 | 864 620 |
okt. 19. | 787 168 | 842 792 | 897 328 |
okt. 20. | 782 952 | 963 084 | 987 904 |
okt. 21. | 818 040 | 964 852 | 992 528 |
okt. 22. | 725 628 | 796 960 | 878 084 |
okt. 23. | 752 556 | 800 088 | 764 116 |
okt. 24. | 602 684 | 798 388 | 800 088 |
okt. 25. | 736 508 | 787 100 | 887 740 |
okt. 26. | 758 404 | 745 076 | 854 216 |
okt. 27. | 763 436 | 780 096 | 876 452 |
okt. 28. | 846 736 | 798 524 | 1 048 560 |
okt. 29. | 757 860 | 785 400 | 946 220 |
okt. 30. | 784 380 | 750 924 | 931 328 |
okt. 31. | 773 500 | 741 336 | 878 084 |
nov. 1. | 786 828 | 775 608 | 886 992 |
nov. 2. | 858 500 | 858 908 | 948 464 |
nov. 3. | 770 644 | 826 404 | 947 240 |
nov. 4. | 784 788 | 865 164 | 912 016 |
nov. 5. | 809 948 | 815 048 | 948 940 |
nov. 6. | 630 972 | 762 756 | 799 068 |
nov. 7. | 714 680 | 743 852 | 951 592 |
nov. 8. | 772 140 | 821 780 | 1 016 532 |
nov. 9. | 829 260 | 796 688 | 915 552 |
nov. 10. | 770 372 | 827 424 | 934 592 |
nov. 11. | 727 124 | 797 300 | 923 372 |
nov. 12. | 776 152 | 763 844 | 852 244 |
nov. 13. | 721 072 | 772 276 | 792 812 |
nov. 14. | 741 472 | 742 832 | 799 816 |
nov. 15. | 784 448 | 855 032 | 887 196 |
nov. 16. | 866 320 | 952 476 | 853 740 |
nov. 17. | 815 320 | 876 996 | 862 308 |
nov. 18. | 815 048 | 803 420 | 961 928 |
nov. 19. | 791 112 | 876 792 | 980 220 |
nov. 20. | 688 704 | 835 924 | 746 368 |
nov. 21. | 729 776 | 764 864 | 866 660 |
nov. 22. | 778 124 | 876 520 | 828 444 |
nov. 23. | 920 108 | 746 164 | 750 924 |
nov. 24. | 898 620 | 829 940 | 791 724 |
nov. 25. | 744 260 | 804 780 | 784 924 |
nov. 26. | 718 624 | 855 508 | 706 860 |
nov. 27. | 596 564 | 784 244 | 679 252 |
nov. 28. | 701 216 | 772 480 | 749 156 |
nov. 29. | 652 120 | 859 724 | 765 612 |
nov. 30. | 606 424 | 842 588 | 780 844 |
dec. 1. | 744 328 | 897 736 | 665 584 |
dec. 2. | 789 412 | 864 484 | 744 736 |
dec. 3. | 796 144 | 752 556 | 737 120 |
dec. 4. | 635 120 | 754 392 | 684 624 |
dec. 5. | 711 484 | 818 652 | 737 188 |
dec. 6. | 808 928 | 1 020 748 | 814 776 |
dec. 7. | 879 172 | 933 300 | 697 544 |
dec. 8. | 786 080 | 819 128 | 732 700 |
dec. 9. | 710 192 | 790 908 | 715 360 |
dec. 10. | 633 148 | 819 672 | 694 416 |
dec. 11. | 640 084 | 757 996 | 800 020 |
dec. 12. | 686 732 | 736 916 | 771 936 |
dec. 13. | 751 740 | 763 708 | 682 516 |
dec. 14. | 740 996 | 865 640 | 803 080 |
dec. 15. | 628 252 | 852 040 | 738 412 |
dec. 16. | 649 604 | 865 504 | 753 780 |
dec. 17. | 671 976 | 814 232 | 716 652 |
dec. 18. | 702 168 | 796 960 | 641 920 |
dec. |