Az elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata, 2024 – internetes felmérés

A dokumentum letöltése (pdf)

Közzétéve: 2025. március 14.

Az Elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata – internetes felmérés – 2024. piackutatás egyebek mellett a következő témákat érintette:

  • infokommunikációs eszközök;
  • internet-használati szokások;
  • közösségi oldalak használata;
  • internetes és hagyományos kommunikációs platformok;
  • online és hagyományos médiafogyasztás;
  • online vásárlási szokások;
  • otthoni internet, mobilinternet;
  • mobiltelefon-használat;
  • kapcsolattartás családtagokkal, ismerősökkel.

Készült a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság megbízásából

Kutatóműhely: Kutatóműhely: Inspira Research Piackutató és Tanácsadó Kft.

Az adatfelvétel időpontja: 2024. május 22. – 2024. november 27.

Módszer: online megkérdezés standard kérdőívvel (CAWI)

Alapsokaság: 16+ éves Magyarországon élő, legalább hetente internetezők

Mintanagyság: 3031 személy

Súlyozás: NMHH háztartási kutatás és az Eurostat statisztikája alapján régió, településtípus, nem, kor, és iskolai végzettség szerint