Az elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata, 2024 – internetes felmérés
A dokumentum letöltése (pdf)Az Elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata – internetes felmérés – 2024. piackutatás egyebek mellett a következő témákat érintette:
- infokommunikációs eszközök;
- internet-használati szokások;
- közösségi oldalak használata;
- internetes és hagyományos kommunikációs platformok;
- online és hagyományos médiafogyasztás;
- online vásárlási szokások;
- otthoni internet, mobilinternet;
- mobiltelefon-használat;
- kapcsolattartás családtagokkal, ismerősökkel.
Készült a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság megbízásából
Kutatóműhely: Kutatóműhely: Inspira Research Piackutató és Tanácsadó Kft.
Az adatfelvétel időpontja: 2024. május 22. – 2024. november 27.
Módszer: online megkérdezés standard kérdőívvel (CAWI)
Alapsokaság: 16+ éves Magyarországon élő, legalább hetente internetezők
Mintanagyság: 3031 személy
Súlyozás: NMHH háztartási kutatás és az Eurostat statisztikája alapján régió, településtípus, nem, kor, és iskolai végzettség szerint
Akadálymentes változat
További dokumentumok
- Az eredmények táblázatos formában – 2024, internet-felhasználói felmérés (Excel-állomány)
- Kérdőív – 2024, üzleti felmérés (PDF-fájl)
- SPSS-formátumú adatbázis, 1. hullám – 2024, üzleti felmérés (SAV-fájl)
- SPSS-formátumú adatbázis, 2. hullám – 2024, üzleti felmérés (SAV-fájl)
- SPSS-formátumú adatbázis, 1–2. hullám – 2024, üzleti felmérés (SAV-fájl)