kezdő ikon

Az érdeksérelem megelőzésétől annak kezeléséig minden egy helyen!

Segítségre van szüksége?

Ha szolgáltatója nem megfelelően kezelte ügyét, akkor panaszával hozzánk fordulhat.

Hírközlési panaszok

A szolgáltató magatartása miatt olyan jelentős súlyú érdeksérelem érte vagy érheti Önt, amely számos fogyasztót is érinthet.

Tovább a részletekhez Hírközlési panasz beadása

Médiapanaszok

Többször, vagy több helyen megjelenő médiatartalom esetén, amely Önön kívül akár számos fogyasztót is érinthet.

Tovább a részletekhez Médiapanasz beadása

Beszámolók, jelentések, ajánlások

Kisokos

Az alábbiakban a leggyakoribb kérdésekre kaphat választ, illetve további hasznos információkat találhat az előfizetői szerződésével kapcsolatban.

Ha nem tudja pontosan mit keres, akkor a varázsló kérdésekkel segít megtalálni az Önt érdeklő információt.
varázsló indítása

Jelzések, észrevételek

Fontos számunkra, hogy értesüljünk a sérelmesnek tartott szolgáltatói magatartásokról, intézkedésekről, piaci jelenségekről abban az esetben is, amennyiben nem kíván panaszt tenni. Ha észrevétele van, vagy pedig egy története, amit elmesélne nekünk, írjon bátran!

Az így megosztott információ nem minősül panasztételnek, nem kerül iktatásra. Hatásköri okokból külön nem tudunk válaszolni e jelzésekre.

üzenet küldése

MÉDIA- ÉS HÍRKÖZLÉSI BIZTOS HIVATALA

1088 Budapest, Reviczky u. 5.
Levélcím: 1433 Budapest, Postafiók 198.
Tel: (06 1) 429 86 44 (Hétköznap 09:00-15:00 között)