A mesterséges intelligencia korában felértékelődik a médiatudatosság

A globális óriásplatformok mesterségesintelligencia-alapú megoldásai egyre erőteljesebben alakítják át a médiapiacot, miközben a hírfogyasztásban, a hirdetések területén, a szórakozásban és a kapcsolattartásban egyaránt érezhető az online felületek folyamatos térnyerése. Egyebek mellett erről is olvashatunk az NMHH friss, 2025. évi Médiapiaci Jelentésében.

Részletek

Kiemelt témáink

Elérhetők a földrajzi felmérés eredményei: térképen az ellátatlan területek és a hálózatok elérhetősége

Tovább

Megújult az elektronikus hírközlési szolgáltatások osztályozási rendszere

Tovább

Elektronikus ügyintézés

Lakossági bejelentés

Televíziózással, rádiózással, telefon- és internetszolgáltatásokkal, sajtótermékekkel és postai szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyek intézése. Előfizetői, felhasználói és tartalmi kérdések.

Tovább

Szakmai ügyintézés

Elektronikus és papír alapú ügyintézési témakörök hírközlési, média- és postai szolgáltatóknak, filmkészítőknek, bizalmi szolgáltatóknak, frekvenciafelhasználóknak, rádióamatőröknek.

Tovább

Adatkapu

Az Adatkapu az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elektronikus ügyintézési felülete. A szolgáltatást csak a rendszerben regisztrált felhasználók vehetik igénybe.

Tovább