Előzetes tájékoztatás a személyes ügyfélszolgálaton történő szerződéskötéskor
A szolgáltató a szerződési nyilatkozat megtétele előtt köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót többek között
- a szolgáltatás lényeges tulajdonságairól (az adathordozónak és a szolgáltatásnak megfelelő mértékben);
- a szolgáltató adatairól és elérhetőségéről;
- az ellenszolgáltatásról vagy az ellenérték számítási módjáról, a felmerülő költségekről;
- a teljesítés, a fizetés feltételeiről, a panaszkezelés módjáról, a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről;
- az értékesítés utáni szolgáltatások és a jótállás meglétéről, feltételeiről;
- a határozott idejű szerződés időtartamáról, a határozatlan tartamúvá átalakulás lehetőségéről és a határozatlan idejű szerződés megszüntetésének feltételeiről;
- a digitális adattartalom működéséről.
Hasznosnak találta az információt?