A bejelentett hiba szolgáltatói nyilvántartása
A szolgáltató köteles a hibabejelentéseket, a hibabehatároló eljárás eredményét és a hibaelhárítási intézkedéseket visszakövethető módon, hangfelvétellel vagy egyéb elektronikus úton rögzíteni, és az adatkezelési szabályok betartásával azt legalább egy évig megőrizni.
A szolgáltatónak a hibabejelentést vissza kell igazolnia, és nyilvántartásba kell vennie. A nyilvántartásnak tartalmaznia kell:
- az előfizető értesítési címét, hívószámát vagy más azonosítóját;
- a hibajelenség leírását, a bejelentés időpontját;
- a hiba okának behatárolására tett intézkedéseket és azok eredményét; a hiba okát;
- a hibaelhárítás módját, időpontját, eredményét vagy eredménytelenségét és okát;
- a bejelentés visszaigazolásáról szóló és egyéb értesítések módját és időpontját.
Hasznosnak találta az információt?