Mikor szűnik meg a szerződés?
A szerződés megszűnik az alábbi esetekben:
- az előfizető halálával (ha arra jogosult személy nem lép a helyébe), jogutód nélküli megszűnésével, illetve a szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével;
- szolgáltatóváltás, illetve a számhordozás megvalósulásával;
- ha a szolgáltatás megkezdése a szerződéskötésétől vagy hatályba lépésétől számított 15 napon belül az előfizető érdekkörébe tartozó ok miatt nem volt lehetséges és a felek nem állapodtak meg újabb időpontjában, a szerződés megkötésétől vagy hatálybalépése napjától számított 16. napon, vagy a felek szerződéses megállapodása szerinti későbbi időpontban megjelölt napot követő napon;
- az előfizető által kezdeményezett, hálózatátengedéssel megvalósuló szolgáltató-váltáskor, amikor az új szolgáltatóval kötött szerződés hatályba lép;
- ha a szolgáltató a szolgáltatás nyújtásához más szolgáltató hálózatát használta együttműködési szerződés keretében, ennek a megszűntével.
Hasznosnak találta az információt?